Gå til innhold

Hvilke Spill Får Du Psykike Lidelser Av Og VentePå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes et veldig enkelt svar på spørsmålet ditt: Duke Nukem Forever.

 

personlig har jeg sluttet å vente på dette spillet for lenge siden, men hvis du går å venter på så trur jeg faktisk du kan bli passe sprø i knotten.

 

Det er nå ca. 10 år siden spillet ble annonsert og det eneste som er gitt ut er bilde som vistnok skal være inngame, par gamle trailere og noen gamle screenshoots.

 

Duke Nukem Forever blir forkortet til DNF, som også betyr Did Not Finish. i tillegg har spillet Forever i tittelen så her har du en god start på konspirasjonsteorier hvis du er in to that sort of things...

Lenke til kommentar

Hehe, så ikke feilene i emnefeltet før nå, jeg :p

 

Det beviser vel gjerne det vi allerede vet.

Ved skumlesing av tekst ser man kun på de(n) første og siste bokstaven(e) i et ord samt lengden på ordet.

Hjernen setter så dette sammen til helheten som danner setningen du oppfatter.

 

Var en vandre-sms som faktisk demonstrerte dette veldig bra for et års tid siden..

Finner den seff ikke igjen nå..

 

Beklager OT, men folk har allerede skeiet ut :roll:

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Neida du slipper jaggu ikke så lett. :cool:

Når jeg så tittelen så brukte i hvert fall nepa mi bare et nanosekund på å få øye på alternative psykiske lidelser. :p

Så kom nå gjerne med den sms-greien din ... :hmm:

Lenke til kommentar

Duke nukem forever så ferdig ut for ti år siden, kunne de ikke bare dreti å ha gjort grafikken bra og gitt ut spillet på arcade eller noe?

 

BTW når vi er inne på det, selv om spillet sikkert ikke kommer til å være på langt nær så bra som de dere venter på, er en oppfølger til den lengste reisen det jeg venter desperat på.

Det er en ofte oppdatert side her fra Ragnar Tørnkvist (lagde mesteparten av historien eller noe): http://ragnartornquist.com/

 

Vedder på at det tar et par år før neste spill kommer ut though...

Lenke til kommentar
Det finnes et veldig enkelt svar på spørsmålet ditt: Duke Nukem Forever.

 

personlig har jeg sluttet å vente på dette spillet for lenge siden, men hvis du går å venter på så trur jeg faktisk du kan bli passe sprø i knotten.

 

Det er nå ca. 10 år siden spillet ble annonsert og det eneste som er gitt ut er bilde som vistnok skal være inngame, par gamle trailere og noen gamle screenshoots.

 

Duke Nukem Forever blir forkortet til DNF, som også betyr Did Not Finish. i tillegg har spillet Forever i tittelen så her har du en god start på konspirasjonsteorier hvis du er in to that sort of things...

8166556[/snapback]

 

:!: Her måtte eg flire godt ja! Men her er og svaret, går du fortsatt og ventar på dette spelet så er eg svært overraska om du ikkje er lagt in på Psykriatisk sjukehus akkurat no! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...