Gå til innhold

Klikk Norge til topps!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, en side hvor det er om å gjøre og klikke mest mulig? Det er jo ikke akkurat vanskelig å jukse. Ser at maks antall klikk som er mulig å sende inn om gangen er 999, så da er det bare å lage et skript som automatisk sender inn 999 klikk gang på gang med en while-løkke. ;)

 

Jeg kan skrive et lite skript til det nå, for jeg kan ikke stå stille og se på at Singapore drar fra oss. Men hvis jeg poster det her vil utvilsomt de fra Singapore få se det, så jeg må finne på noe smart...

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

245,860 clicks, uten Javascript, men med Autoclicker her.

Skal ha den på hele natten, gjør noen flere det samme, få vi 1. plassen, men vi kan holde den også.

 

Kan ikke huske hvor mange ganger vi har fått den og mistet den igjen, fordi halvparten stopper nå vi får ledelsen.

 

Første gangen var det kult, da :yes:

Lenke til kommentar
Haha, en side hvor det er om å gjøre og klikke mest mulig? Det er jo ikke akkurat vanskelig å jukse. Ser at maks antall klikk som er mulig å sende inn om gangen er 999, så da er det bare å lage et skript som automatisk sender inn 999 klikk gang på gang med en while-løkke. ;)

 

Jeg kan skrive et lite skript til det nå, for jeg kan ikke stå stille og se på at Singapore drar fra oss. Men hvis jeg poster det her vil utvilsomt de fra Singapore få se det, så jeg må finne på noe smart...

8184237[/snapback]

 

 

kan vel sende det på pm?

Lenke til kommentar
Funka det her? Såg det i singapore sitt forum

 

javascript:ckcnt=999;var o=GetObject(";mytot"Wink;if(o)o.innerHTML=ckcnt;o=GetObject("addtot"Wink;o.innerHTML = "<a href='javascript:sc(false);'>Add it to the score</a>";void(0);

8184188[/snapback]

så også at de skrev at det funker men når jeg skriver det inn i nettleseren og trykke go så skjere det ingenting :S

edit:

noen som vet om hvordan vi kan bruke det?

funker det i det hele tatt?

 

dahl du kan jo gjøre som han over sier at de sender pm og kravet er at de må spørre på norsk

Endret av maxila
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...