Gå til innhold

September-lansering for Halo 3? (X360)


Anbefalte innlegg

Helt sykt hvordan spill realesen er for xboxen framover. J

8164695[/snapback]

Helt enig - det er *mange* stortitler på gang. Fra høsten av kommer jeg nok glatt til å kjøpe minst 2 spill i måneden, og jeg regner med å bruke mange hundre timer i Forza 2 før den tid.

 

Det er nesten for mye - hvordan skal jeg rekke over alt :cry:

8165007[/snapback]

 

Vi har et luksusproblem :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt OT..

 

er noe "poeng" for meg og skaffe halo3 når den kommer. da jeg IKKE har prøvd verken halo, eller halo 2 før.. tenker historie messig osv

8164095[/snapback]

Det beste vil jo være å ha spilt gjennom 1 og 2 før treeren, men hvis jeg husker rett kommer det en spesialutgave av Halo3 som inneholder alle cut-scenes i HD fra de to første spillene. Det kan jo være en nødløsning.

Lenke til kommentar
litt OT..

 

er noe "poeng" for meg og skaffe halo3 når den kommer. da jeg IKKE har prøvd verken halo, eller halo 2 før.. tenker historie messig osv

8164095[/snapback]

Det beste vil jo være å ha spilt gjennom 1 og 2 før treeren, men hvis jeg husker rett kommer det en spesialutgave av Halo3 som inneholder alle cut-scenes i HD fra de to første spillene. Det kan jo være en nødløsning.

8180272[/snapback]

 

ah ok :) fungerer Halo 1 på vista? halo2 kommer på vista i sommer om jeg husker rett.. HVIS det blir slik at jeg kjøper de.. ellers kjøper jeg den stor versjonen av H3, med cutscenene. for og få et inblikk i hva som har skjedd :)

Lenke til kommentar

Hm, etter å ha hørt mye om Halo må jeg vel somle meg til å få investert i en X360 og forsøkt spillet. Ser i alle fall bra ut.

 

Samt, det kommer vanvittig mange hærlige titler på X360 i fremtiden, så blir vel en slik en på meg i før året er omme. Må bare få tilgang til en HDklar TV først.

Lenke til kommentar

Tror jeg er mest glad for at BioWare faktisk sa nei til å bli kjøpt opp av MS. Ikke at det hadde vært noe stort problem, men det begynner å bli få selvstendige RPG spill utviklere etterhvert (og som er flinke til å lage fengende spill i tillegg)...

 

Håper det er sant da.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...