Gå til innhold

SSX Blur, hvem skal ha det? og hvordan er det?

Sund

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei? Vi kan starte på toppen og kjøre ned en av de fem seks banene, men når man kommer til slutten av banen, er det slutt. Jeg har iallefall ikke sett sammenhengende baner.

8200290[/snapback]

Man kan i alle fall kjøre fra peak 2 til peak 1. De fleste banene er avsluttede grener, men det virker som at man skal kunne kjøre alle hovedbanene på rad.

8200419[/snapback]

Altså. Det kule på SSX3 var å starte på toppen av peak 3 og kjøre helt ned til bunnen av peak 1 i én sammenhengende sesjon. Det tok nærmere en halvtime og var helt uten loadingskjermer. Ble ganske skuffet når det ikke var samme mulighet i SSX On Tour, og syns det er et stort poeng i min vurdering om jeg skal skaffe SSX Blur...

8200902[/snapback]

Jeg har ikke åpnet peak 3 ennå, men det skulle forundre meg om man ikke kunne kjøre alle peakene etter hverandre siden man kan kjøre fra peak 2 til peak 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har ikke åpnet peak 3 ennå, men det skulle forundre meg om man ikke kunne kjøre alle peakene etter hverandre siden man kan kjøre fra peak 2 til peak 1.

8201818[/snapback]

Coolish. Da er jeg fornøyd. :cool:

Skrevet
For en drittmuskikk!

får vundt i hode av den.

8202959[/snapback]

Hvilken type musikk er det?

8203549[/snapback]

Rimelig variert breaktbeat musikk, fra trip-hop til mer houseaktige greier. Et par seksjoner minner en del om Ralph Myerz and the Jack Herren band, andre seksjoner er helt annerledes.

Etter min mening veldig bra musikk, og måten den bygger seg opp etter hvordan du spiller er genial. Føles ekstremt bra når musikken har bygget seg opp til toppnivå, og man suser nedover i full fart.

Skrevet

Er musikken på høyde med soundtracket til ssx 3?

De sangene de fikk med der var legendariske etter min mening, bare synt at musikken ikke viste seg for fult med refrenget siden sangen forsvinner når man tok snarveier og hoppet høyt. dette var jo også kult da :thumbup:

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg sliter no jevlig med slalom, andre enn meg?

I peak 1 så er det en bestemt slalom bane.

De første 6-7 portene går greit, før ett lite hopp ned og farten blir en helt annen.

Noen tips til meg der? Havner alltid på 4 plass :p

Testet Ski istedet for Board, ca det samme.

Skrevet

De første 6-7 portene går greit, før ett lite hopp ned og farten blir en helt annen.

9350747[/snapback]

Sliter også sykt. Prøver med carvingsvinger (lener nunchuken frem og tilbake i tillegg til å bruke den analoge stikken), men det funker bare av og til. Slalomen gjorde at jeg ga opp å prøve å gå igjennom spillet...

Skrevet

9350747[/snapback]

Sliter også sykt. Prøver med carvingsvinger (lener nunchuken frem og tilbake i tillegg til å bruke den analoge stikken), men det funker bare av og til. Slalomen gjorde at jeg ga opp å prøve å gå igjennom spillet...

9351915[/snapback]

Etter en hel dag med testing, og litt youtube søk så fant jeg ut at enn skal følge de dype sporene som du egentlig ikke ser heller. OG rett etter stupet ned evt rett før så stopper du helt opp og sklir sakte ned. Kom på 1 plass for første gang, etter 8 t med forsøk ;)

De kunne gjort slalom litt enklere syns jeg, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...