Gå til innhold

Lavere standard på gjenværende vare?


sim

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp på butikken. Før jeg gikk bort var jeg veldig klar for å kjøpe en pakke med vepsebol (de sorte). Når jeg kommer bort til butikken ser jeg til min store forskrekkelse at det kun er én pakke igjen. Jeg blir veldig skeptisk og lurer på om denne pakken er dårligere enn de andre som lå i samme beholder siden dette er den siste som blir solgt. Jeg sammenligner det med gymtimene på barne-, ungdom- og videregående skole der noen alltid ble valgt sist fordi de var retards eller bare svært usportslige.

 

Gjelder det samme for varer i butikken? Er de gjenværende varene dårligere enn de som allerede er solgt? Hva mener dere? Bør jeg være forsiktig med å spise godteriet jeg kjøpte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Jeg pleier aldri å ta den siste varen, ei heller å ta den første. Kjøper jeg melk, tar jeg alltid kartongen som står bak, fordi folka på butikken her oppbevarer melkekartonger ved kassa i flere timer før de blir satt tilbake på kjøla.

 

Når jeg jobbet på butikk, satte jeg alltid de melkekartongene midt inne i stativet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...