Gå til innhold

Test: Ring gratis i familien din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må alle medlemmene ha samme bostedsadresse for å være med i familiepakkene? Eller kan jeg ta med f.eks. brodern selv om han fortsatt bor hjemme hos foreldrene mine mens samboeren og jeg (som har dette mellom oss) bor på en annen adresse?

8151110[/snapback]

Den ansvarlige må være samme person og samme adresse såklart, men du som er bruker kan ha en annen adresse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skjønner ikke grunnen til alt dette Telenor-hatet. Ja, det er greit at de var i overkant overpriset en periode, men nå har de fått abonnement som AllStar og FriFiks, og det er vel ikke så mange abonnement som er bedre enn dem på hverken pris eller tilleggstjenester?

 

Med tilleggstjenester tenker jeg på muligheter som SIM-back up, FriFamile-avtalen osv...

Lenke til kommentar
Telenor har gode tilbud, men mitt "telenorhat" går på elendig kundeservice og overfakturering/feilfakturering som det ikke ble ordnet opp i. Hadde dama mi villet bytte hadde det blitt frifiks på meg og henne.

8239364[/snapback]

 

Kundeservice er veldig individuelt. Personlig har jeg ikke hatt noe trøbbel med Telenor noen gang. Det har hendt at det har vært feil med regninger, både ADSL og mobil, men ringer man og er saklig og legger frem saken for dem, så ordner det seg uten komplikasjoner. Servicen kundebehandleren gir er, i mange tilfeller, et direkte resultat av hvordan man oppfører seg selv mot den personen. Det er hvertfall min erfaring

Lenke til kommentar
Netcom har ikke innført gratis mms i sin familieløsning enda, noen som aner om dette er på planleggingsstadiet? Jeg har selv FriFamilie fra Telenor, men min onkel med familien hans bruker Netcoms løsning og vurderer bytte til Telenor fordi han åpenbart verdsetter fri mms høyt.

8240622[/snapback]

 

Foreløpig er det ikke vedtatt. Og så lenge de har en jevn tilstrømming av folk som oppretter TrådløsFamilie, så kommer de nok ikke til å tilby gratis MMS. Det gjør de nok ikke før evt. folk bytter fra NetCom til Telenor, nettopp for å få denne tjenesten. Men det er nok ikke flertallet av NetCom kunder som velger å bytte operatør pga en fille ting som gratis MMS. Så mitt stalltips er at de ikke vil tilby det i nær fremtid iallefall.

Lenke til kommentar
Telenor har gode tilbud, men mitt "telenorhat" går på elendig kundeservice og overfakturering/feilfakturering som det ikke ble ordnet opp i. Hadde dama mi villet bytte hadde det blitt frifiks på meg og henne.

8239364[/snapback]

 

 

da er ikke hatet så stort.. eller så er du tøffel hvis hu får bestemme :p

(hehe)

Lenke til kommentar
Telenor har gode tilbud, men mitt "telenorhat" går på elendig kundeservice og overfakturering/feilfakturering som det ikke ble ordnet opp i. Hadde dama mi villet bytte hadde det blitt frifiks på meg og henne.

8239364[/snapback]

 

 

da er ikke hatet så stort.. eller så er du tøffel hvis hu får bestemme :p

(hehe)

8253787[/snapback]

Hehe, nei, var derfor jeg la på "". Har jo opplevd dårlig kundebehandling med mange selskaper. Om dama villet bytte så synes jeg det er såpass rimelig og snedig med gratis sms\mms at kunne vurdert det. Vi har ownersbuy og flere venner knyttet opp i mot det så det er nok mest derfor dama er negativ ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skriv din kommentar....

 

Du trenger ikke ha volvo stasjonsvogn med fullt baksete for å nyte godt av familieabonnementene

hihi, det bildet fra google brukte jeg i en presentasjon på skolen i naturfag. men det har ikke så mye med fri familie å gjøre synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Litt kjipt at du poker en haug folk fra en 2008 tråd om dette, som igjen jeg nå Poker for å fortelle dette (må jeg beklage) :hrm: . Nei jeg dør ikke men det blir et bittelite iritasjons moment å fjerne varsling på denne tråden selv om ikke det er store jobben.

 

Over og ut....

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...