Gå til innhold

Hva blir det BESTE spillet i 2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel tittelen sier vel det meste!! Og jeg mener uansett plattform!

Jeg holder en knapp på: Mass Effect fra Bioware. En skikkelig RPG fra folk som kan lage sånn med en del FPS del i tillegg.. Det beste med det er jo selfølgelig grafikken, og hvordan de har løst det å prate (som alltid er en viktig del av et RPG spill). Og det at de sier at du kan besøke 100 unike verdener i spillet.

Min nr 2 er Assassins Creed som også ser ganske rått ut!

Moderator-notis:

Har slettet 29 innlegg som ikke var annet enn ren opplisting av en elelr flere spilltitler. Det er overhodet ikke interessant å lese opp en liste over noen tilfeldige spilltitler. Derfor setter jeg et par regler for tråden:

1. Hvert innlegg skal inneholde en begrunnelse for valgene av spill

2. Det er lov å utdype begrunnelse med mer enn en liten setning

3. En hver for flaming eller krangel godtas ikke, her holder vi en høflig tone

4. Brukere har forskjellig spillsmak, de må på ingen måte nevne samme spill som deg

5. Hold dere til emnet i tråden. Innlegg som går off-topic vil bli slettet

Snorre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Venter med å svare til spillene har kommet ut. Tror ikke man kan dømme hvordan spill blir før de har blitt sluppet ut og spilt.

8115226[/snapback]

Dette er en liste over hva du tror blir det beste spillet.

@Gtamann

GTA 4.. Fysj er alt jeg har å si om den saken ;)

STALKER derimot er et spill jeg ser frem til. Vert under utvikling så lenge at det bør virkelig være bra!!

Skrevet (endret)

Spore, GTA 4, Stalker eller Crysis.

En av de. Gleder meg mest til Spore, så GTA4 til pc.

Edit: SÅg film av Bioshock, noe som såg ut som ganske bra ingame.

GTA 4 > Bioshock > Spore

Endret av MeSa
Skrevet
Spore håper jeg

Assasins Creed tror jeg

8115367[/snapback]

Spore ser veldig gøy ut utifra den lange videoen som har ligget ute en god stund nå, men lurer på om det blir like underholdende å holde på når du er på "galakse stadiet".. Dra dit med romskipet ditt og snakk med de rare vesenene og evt blås de til himmels..

Jeg kan liksom ikke helt se hvordan det skal bli underholdende på det stadiet selv om det er massevis med content. Blir liksom Sims på boler.. men men.. Jeg er jo og av den oppfatning at Sims er for 13år gamle jenter sååå..

Skrevet (endret)

Mange bra alternativ her, men synes Mario Galaxy ser fantastisk ut.. Det spillet tror jeg vil bli meget meget bra :)

Endret av Lokiboki
Skrevet

Jeg venter i værtfall mest på Mass Effect., Men er såklart umulig å bedømme hva som blir best, er jo så mye bra :)

Skrevet

mange av spillene som blir ramset opp her kommer neppe i løpet av 2007. Spesielt Gta 4 som vi ennå ikke har sett noe footage fra. Tipper sommeren 2008.

Men hvis spore blir så revolusjerende som det kan se ut så... ja. Crysis blir uten tvil en teknisk hit i hvert fall.

Skrevet (endret)

Vanskelig å si, vi er jo bare i første kvartal enda. Men jeg vil nok si at jeg venter mest på Alan Wake og Spore. Litt spent på BioShock, Assassins Creed, og C&C3 i tillegg. GTA IV tror jeg ikke det blir noe av, i allefall ikke for mine penger. Sony har gjort livet for surt for oss Europeere til at PS3 er noe attraktivt.

Endret av Colossus
Skrevet

Hvis MGS4 kommer i år så har det nok potensiale til å bli ett av de ja... men konkuransen er hard i år tror jeg. Det kommer masse bra spill.

Assassin's Creed er en av mine favoritter, sammen med Crysis, Bioshock, Alan Wake og Command & Conquer 3. For min del tror jeg nok jeg får det like moro med alle disse.

Skrevet
mange av spillene som blir ramset opp her kommer neppe i løpet av 2007. Spesielt Gta 4 som vi ennå ikke har sett noe footage fra. Tipper sommeren 2008.

Er det noe vi VET kommer i år så er det GTA4. Annonsert på E3 for et år siden at det kommer ut 19.oktober 2007 til X360 og PS3. Første trailer kommer 29.mars.

For å nevne noe som ikke har blitt sagt: Super Paper Mario, No More Heroes til Wii og HL2: Episode 2 med Portal og TF2.

Skrevet

Er det noe vi VET kommer i år så er det GTA4. Annonsert på E3 for et år siden at det kommer ut 19.oktober 2007 til X360 og PS3. Første trailer kommer 29.mars.

8119651[/snapback]

Mulig jeg tar feil, men hva er sannsynligheten for at et spill som forventes å revolusjonere spill flest i sjangeren er ferdig et halvt år etter første trailer kommer, og som også skal lages til 2 plattformer?

Skrevet (endret)

Ikke for å virke sytene :blush:, men denne diskusjonen gir vel i realiteten et lite nyansert bilde på hva som virkelig blir det beste spillet i 07. Greit nok at folk generelt har manglende kompetanse i det store utvlget av spill. (Med det mener jeg at noen sogner til Xbox 360 og liker dens spill, andre til PS3 og Wii). Få har vel et helhetlig bilde av alle forskjellige spillsjangere på tvers av konsollene.

Det jeg mener, er at det blir litt dumt når folk never for eksempel "Command and Conquer" til å bli det beste spillet i 07! Når vi har spill som Halo 3, GTA IV og MGS4 på utslippslisten. Det blir rett og slett en haug av klart subjektive svar på et mer eller mindre objektivt spårsmål. Vi har jo allerede en tråd om hvilke spill man gleder seg til...Tror ikke det var intensjonen til trådstarter å lage en til. Selv om jeg ikke synes Gow er så interesant, og heller synes at Zelda TP var fjorårets "beste" spill, innser jeg at det store mangfold kanskje er av en annen oppfatning.

Nå er jo smaken som baken, og folks oppfatning om hva som er et bra spill er jo selvsagt så mangt, men det er en annen diskusjon...

Buttom line: Denne diskusjonen går i feil rettning, og det er synd, for det kunne vært interesant med en slik tråd...

Endret av Jorchi
Skrevet

Kanskje man burde definere hva man mener med 'beste' spill. Er det det som kommer til å selges mest av, eller det med mest hype, eller kanskje spillet man selv tror man blir å like best?

Skrevet
Buttom line: Denne diskusjonen går i feil rettning, og det er synd, for det kunne vært interesant med en slik tråd...

8122656[/snapback]

Kanskje man burde definere hva man mener med 'beste' spill.  Er det det som kommer til å selges mest av, eller det med mest hype, eller kanskje spillet man selv tror man blir å like best?

8122714[/snapback]

Ja, det er jo det spillet som gir mest underholdning til folket som bør være årets spill. Ikke det som teknisk sett har bedre grafikk, lyd eller historie. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...