Gå til innhold

Koss ProtaPro Reprasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjøpte nye Koss Portapro Hodetelefoner for under en uke siden.

Nå har høyre høyttaler begynt å skurre.. Har hørt noe om en livsgaranti på Koss høytalere.

Hvis det er livsgaranti på produktet, hvordan får jeg ordna det?

 

Mvh. Petter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ta kontakt med butikken du kjøpte de i, og spør hvordan du skal kontakte koss. Kanskje du er heldig så tar butikken seg av de hele og gir deg nye :)

8112803[/snapback]

 

 

 

ja men jeg kjøpte de på ferja til Danmark...:S Color Line...=P

hva gjør jeg da?=/

Skrevet
Ta kontakt med butikken du kjøpte de i, og spør hvordan du skal kontakte koss. Kanskje du er heldig så tar butikken seg av de hele og gir deg nye :)

8112803[/snapback]

 

 

 

ja men jeg kjøpte de på ferja til Danmark...:S Color Line...=P

hva gjør jeg da?=/

8112807[/snapback]

Tenkt over hva dumt du har gjort og kjøp nye på elkjøp.... :p

 

Ta kontakt med koss.. Har de selv. Det er livstidsgaranti på de..

Skrevet

Du kan prøve å ringe til Tura på telefon: 22 62 74 90.

De representerer Koss i norden.

Hvis ikke det går må du ringe dem på dette nummeret (da må du sikkert snakke engelsk): ++41-91-641.61.20 eller sende e-mail til: [email protected]

Skrevet

Riktig at det er livsgaranti, men ikkje utan vilkår.

Sitat Koss sine garantivilkår:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Garantien dekker:


  •  
     
  • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.
     
    Garantien dekker ikke:
     
     
     
  • Frakt til/fra verksted
     
     
  • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som:
     
     


  1.  
     
     
     
  2. Brukket bøyle
     
     
  3. Røket ledning
     
     
  4. Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå)
     
     
  5. Skifte av øreputer
     
     
  6. Sprengte elementer
Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk.

I ditt tilfelle er eg ikkje sikker, mulig dei påstår du har sprengt elementet og ikkje vil fikse det.

Skrevet

Unnskyld at jeg sier dette, men jeg synes noen lager tråder med utrolig dumme spørsmål. Det sier seg vel selv at når du ikke har en konkret butikk å gå til, så må du kontakte importøren av Koss i Norge.

 

Måtte nesten selv sjekke hvor vanskelig det skulle være, og fant ut at du klikker deg inn på www.koss.no og velger garanti. Der står det du trenger å vite. Værre er det ikke. Les også Tips&Tricks så skjer det kanskje ikke igjen :ermm:

Skrevet

send de rett til

 

DI Bedriftservice

Postboks 38

1375 Billingstad

 

og legg ved en liten lapp som beskriver problemet og kvitteringen fra der du kjøpte den.

Pleier å ta rundt 2 uker fra du sender den til du før den igjen.

Skrevet
Riktig at det er livsgaranti, men ikkje utan vilkår.

Sitat Koss sine garantivilkår:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Garantien dekker:


  •  
     
     
  • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.
     
    Garantien dekker ikke:
     
     
     
     
  • Frakt til/fra verksted
     
     
     
  • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som:
     
     
     


  1.  
     
     
     
     
     
  2. Brukket bøyle
     
     
     
  3. Røket ledning
     
     
     
  4. Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå)
     
     
     
  5. Skifte av øreputer
     
     
     
  6. Sprengte elementer
Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk.
 

I ditt tilfelle er eg ikkje sikker, mulig dei påstår du har sprengt elementet og ikkje vil fikse det.

8112842[/snapback]

Utrolig dårlig garanti av Koss når man ser på hva som ikke går under garantien egentlig.

 

Røket ledning, Fjerning av fremmedlegemer, Skifte av øreputer.

 

ALLE disse punktene er feil som kan oppstå ved normalt brukt. Jeg har selv erfart alle 3. Og jeg behandlet dem PENT.

 

Hvilke feil er det egentlig igjen utenom disse ved normalt bruk?

Skrevet

Defekte deler når du kjøper dei?

 

Det står "Røket ledning", betyr det at dersom du mister lyd på eitt eller begge elementene vil det gå på garantien? Har ikkje tal på kor mange sett eg har vært borti der pluggen er blitt ødelagt innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...