Gå til innhold

Giants: Citizen Kabuto!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hail the game over all games! Noen som er av samme oppfatning som meg? For dette er seriøst spillet over alle spill. God gammel classic som fant verdens lys i 2001. Selv børsta jeg støvet av esken for litt siden... Skal du ha GOD(litt voksen, ikke noe kiddy stuff dette her) story er dette garantert spillet du vil spille - ey timmeyh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg fikk med en demo av det i gode gamle Incite PC.

Har aldri prøvd fullversjonen, men demoen underholdt meg ihvertfall en god stund.

Skrevet

Det spillet er så utrolig fantastiskt! Digger campaign med alle de små, syke cutscenes. Og multiplayer er jo også utrolig morsomt om man er noen stykker.

Skrevet

Åhåhåhåhåhåh. Giants:CK er faktisk ett av de morsomste spillene noen sinne. Humoren der er vel mildt sagt genial!

Tok det nettopp frem på nytt jeg og. :D

Skrevet

Dæven... Tror en kompis av meg har OEM-plata av denne lekkerbisken av et spill.. Må nesten få ham til å lete det frem til meg, for FY som jeg fikk lyst til å spille igjennom det på nytt!

Som nevnt, noe av det beste av spill-humor. Ever. Fullt på høyde med de gode, gamle Lucas Arts spillene, uten tvil!

:w00t:

Skrevet

Ja eg fikk lånt med retail versjonen av dette tilbake i den tid. Og jaggu fikk mitt nye Geforce 2 MX kort noe å bryne seg på gitt :wee: Utrolig lekker grafikk på det spillet. OG ein vanvittg herlig humor tvers igjennom. Elskbart!

Skrevet (endret)

Borjoyze- "Could yo lads help me rescue Timmy? I would do it meself, but I'm old, plus me balls are saggy."

hehehehe

Endret av Appleseed
Skrevet

Ah, husker dette spillet, kjøpte det av en fyr for 150,- på Folkehøyskolen jeg gikk på for noen år siden. Har faktisk aldri kommet meg gjennom det, men herregud for et fantastisk spill det er!

Skrevet

Giants er verdt et forsøk i multiplayer. Det er sinnsvakt morsomt. 4 spiller meccs, 2 spiller reapers (reapers er overlegne meccs) og 1 spiller Kabuto. Noe stort mer moro skal du lete lenge etter :D

Skrevet

For de som vil prøve ut multiplayer av gamet er det bare å laste ned Gamespy arcade. Gamespy støtter spillet. Er en del tyske der, så hadde vært gøy om det kom inn noen norske så vi kunnet ha tatt oss et game!

jeg er Larsey86 i kanalen der

Skrevet
"Trouble in Codpiece Hills"

Ethvert spill som har et oppdrag med dette navnet er verdig sin plass i verdenshistorien.

8166860[/snapback]

Hæhæ, faenmeg sant det!

Elsker humoren i spillet, er så sykt genialt gjennomført.

Vi som eier spillet bør ta oss en multiplayer runde en gang for å mimres om de gode gamle dagene :love:

Skrevet
"Trouble in Codpiece Hills"

Ethvert spill som har et oppdrag med dette navnet er verdig sin plass i verdenshistorien.

8166860[/snapback]

Hæhæ, faenmeg sant det!

Elsker humoren i spillet, er så sykt genialt gjennomført.

Vi som eier spillet bør ta oss en multiplayer runde en gang for å mimres om de gode gamle dagene :love:

8167027[/snapback]

Jeg har satt opp et hamachi nett hvor jeg og et par venner tar oss et slag en gang i blant. hamachi er kanskje ikke egnet når man skal invitere masse folk man ikke kjenner(sikkerhetsgrunner) men vi burde absolutt lage et community!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...