Gå til innhold

Er dette den nye A64 X2-65W/65nm serien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det stemmer. Bokstavene DD etter performance-ratingen betyr at det er Brisbane-kjerner med 65 nm prosess, og rated til 65 W.

Endret av Quintero
Skrevet (endret)

Den nederste er på vei hjem til meg nå :D håper jeg blir fornøyd med den

Endret av Stian_Pa
Skrevet (endret)
huff. angrer meg nesten litt på at jeg kjøpte 4200+ til 1700 rett før jul :(

8112577[/snapback]

går ikke ann og angre seg på pc kjøp.. vill altid komme noe "bedre/billigere" til "samme pris/eller som yter like godt"

Endret av kjellthore
Skrevet
huff. angrer meg nesten litt på at jeg kjøpte 4200+ til 1700 rett før jul :(

8112577[/snapback]

går ikke ann og angre seg på pc kjøp.. vill altid komme noe "bedre/billigere" til "samme pris/eller som yter like godt"

8112622[/snapback]

Kjøpte min X2 et par mnd. før prisfallet i fjor, fikk ikke bygd PCen før en stund etter at CPUen kostet det halve ny :p

Men gjett om jeg ikke angrer nå! Du finner ingen bedre X2 3800+ enn den jeg har, tror jeg.

Skrevet

Åjoda! min X2 3800+ er bedre :D

heh, neida, kanskje ikke. Men jeg får nesten litt lyst på å en 65nm prosessor, selv om jeg har en 90nm EE SFF versjon nå.

Skrevet (endret)

men da har du hvertfall en cpu med den beste kjernen som er laget til AMD x2 prosessorer ;) hehe

skulle ønske jeg hadde en av de :dribble:

Min klokker litt dårlig syns jeg :( 2,8GHz stabilt i Orthos stresstest, 2,85 feiler i windows

EDIT: har 4200+ da

Endret av Hagr
Skrevet (endret)
Den nederste er på vei hjem til meg nå :D håper jeg blir fornøyd med den

8109648[/snapback]

Får vi se noen overclockings resultat? :innocent::whistle:

8110763[/snapback]

hehe, ja er ikke akkurat den som klokker men har gjort noen forsøk, skal vi se klarte fint å kjøre den på 2.5 ghz med ram på 720 mhz osv helt stabilt men skrudde dette av igjen pga temperaturene viser veldig feil. Tempen går fra 1 - 10 også når cpuen blir nogenlunde varm ( 36 og oppover ) så viser den riktig, men med ASUS PC Probe 2 viser den riktig. Ligger idle her nå på 28 osv med 20 grader i rommet. load temp i går med 2.5 ghz ( var faktisk litt mer ) fikk jeg ikke testet, men tror nok den lå på rundt 40 mens jeg spilte.

Stian

Endret av Stian_Pa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...