Gå til innhold

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull kommer i mai


Dotten

Anbefalte innlegg

Med Shia LaBeouf med på laget har jeg store forhåpninger, selv uten Sean Connery. Shia får meget god kritikk for sine prestasjoner og har vist et komisk talent.

 

Et par klipp med karen, hentet fra Transformers;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gPIvbrQiOu4

rzWVkeR0ChM

 

Om Transformers slår ann så vil det nok være veldig bra for Indiana Jones. Tror han kan portrettere sønnen til indiana veldig godt. LaBeouf har nok helt klart skutt gullfuglen ved å få roller i de to kommende storfilmene.

 

Syntes Harrison tok seg godt ut på det bildet. Dette blir nok bra :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Sly ser gammel ut han også, men han er nå så langt årets desidert ubestridte actionhelt i Rambo. Jeg er ganske så skråsikker at Harrison Ford vil følge han. Akkurat slik som Sean Connery var en god actionhelt i The Rock. Utifra traileren så ser det ut som de har mye selvironi og spiller endel på hans alderdom også, noe som er flott :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Traileren ser grei ut. Jeg har alikevel ett lite, men ganske viktig problem. Når han slenger seg rundt inni lagerhuset, og ender opp i frontruta på bilen bak. Så var det rett før jeg begynte å le. Helt til han åpna kjeften.

 

Det er standard 'publikum er dumme, og vi må forklare ALT til dem for å tjene masse penger' holdning som jeg ikke takler. Samme med Transformers, Die Hard 4.0, Pirates of the Carribean, LOTR, Spider-Man, Star Wars "I, II og III" osv. Nesten alle de største blockbusterene har den dritten.

Og siden de fleste slike filmer ellers har mye bra, føler jeg (Selv om det sikkert ikke stemmer) det er noe filmskaperen gjør bevisst. De ofrer litt av filmkvaliteten, for å være mer tiltalende til verdens idioter.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Traileren ser grei ut. Jeg har alikevel ett lite, men ganske viktig problem. Når han slenger seg rundt inni lagerhuset, og ender opp i frontruta på bilen bak. Så var det rett før jeg begynte å le. Helt til han åpna kjeften.

 

Det er standard 'publikum er dumme, og vi må forklare ALT til dem for å tjene masse penger' holdning som jeg ikke takler. Samme med Transformers, Die Hard 4.0, Pirates of the Carribean, LOTR, Spider-Man, Star Wars "I, II og III" osv. Nesten alle de største blockbusterene har den dritten.

Og siden de fleste slike filmer ellers har mye bra, føler jeg (Selv om det sikkert ikke stemmer) det er noe filmskaperen gjør bevisst. De ofrer litt av filmkvaliteten, for å være mer tiltalende til verdens idioter.

 

 

Tja, teskjemodusen er nå ti ganger mer til stede i den jevne Scorsese-filmen, hvor alt blir forklart ihjel.

 

Men det er noe som er representativt for nær alle filmer som kommer fra USA, ikke bare blockbustere. Kommentaren til Indy (var ment som selvironi fordi han var gammel), syntes den passet godt jeg.

Lenke til kommentar
Traileren ser grei ut. Jeg har alikevel ett lite, men ganske viktig problem. Når han slenger seg rundt inni lagerhuset, og ender opp i frontruta på bilen bak. Så var det rett før jeg begynte å le. Helt til han åpna kjeften.

 

Det er standard 'publikum er dumme, og vi må forklare ALT til dem for å tjene masse penger' holdning som jeg ikke takler. Samme med Transformers, Die Hard 4.0, Pirates of the Carribean, LOTR, Spider-Man, Star Wars "I, II og III" osv. Nesten alle de største blockbusterene har den dritten.

Og siden de fleste slike filmer ellers har mye bra, føler jeg (Selv om det sikkert ikke stemmer) det er noe filmskaperen gjør bevisst. De ofrer litt av filmkvaliteten, for å være mer tiltalende til verdens idioter.

 

 

Tja, teskjemodusen er nå ti ganger mer til stede i den jevne Scorsese-filmen, hvor alt blir forklart ihjel.

 

Men det er noe som er representativt for nær alle filmer som kommer fra USA, ikke bare blockbustere. Kommentaren til Indy (var ment som selvironi fordi han var gammel), syntes den passet godt jeg.

 

"I'm getting to old for this shit" må jo være den mest oppbrukte setningen noensinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...