Dunedain Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har Tekken 5 og liker det veldig godt. Men fant Soul Calibur III billig, så lurer på om det er verd å kjøpe når jeg har Tekken 5 fra før av. Er spillene "helt like", bare med andre personer? Eller er det verd å eie begge? Takker for alle svar
DP Rusher Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Soul Calibur serien har jo et mye større fokus på våpen, så jeg vil si de er ganske så forskjellige, ihvertfall innenfor fighting genren.
SirKenneth89 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes personlig at Soul Calibur III var bedre enn Tekken 5! Men SC III var mye dårligere enn SC II, så jeg ville heller gått for SC II
PantZman Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Liker du fighting spill generelt kommer du til å like Soulcalibur II/III også. Har Soulcalibur II til GC og liker det meget godt, selv om det må se seg slått av Super Smash Bros. Melee Endret 7. mars 2007 av PantZman
Nastro Azzurro Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 soul calibur er ganske forskjellig fra tekken. SC er mere likt DOA synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå