Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er denne jenta pen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævla tullejente, er faen meg den vandrende skjønnheten og så påstår hu at hu er stygg :no:

8093825[/snapback]

Det er sånn jenter funker... Hun kan jo ikke innrømme at hun syns hun er pen så da må hun si at hun er stygg, sånn at du kan si at hun er pen.. er ikke verre enn det.. Jenter er rare :p lev med det..

 

Egentlig burdte ikke pene jenter si at de er stygge. Det blir akkurat som om tynne jenter sier at "åååå jeg er så feeeit!" så sitter en litt tykkere jente og ser stille nde i bakken. Ikke bra :nei:

8094645[/snapback]

mhm! Utrolig fjortis opplegg.. Men de blir liksom aldri lei av å få motbevist det de sier om seg selv..

 

Men hun ser no ut som hun er i fjortis-alderen så hun er vel på det stadiet enda.. Er bare å leve med det :p

Lenke til kommentar
Dette er ikke noe tullespørsmål :!: Vennligst svar ærlig, synes du denne jenta er pen? Jævla tullejente, er faen meg den vandrende skjønnheten og så påstår hu at hu er stygg :no:

8093825[/snapback]

 

 

hu har veldig fint hår på det første bildet =)

 

<3hår<3 :p

 

Men søt er hun. ikke noe å si på det =) Det siste bildet var veldig fint =)

Endret av SilentAngel
Lenke til kommentar

Kan være det som er problemet, men som oftest er det fordi de har liten selvtillit eller later som om de har det, kan også være for å ikke være "for selvsikker"

 

hvorfor kan ikke jenter bare forstå at gutter blir litt lei av at jenter hele tiden whiner om: "jeg er så stygg, jeg hater meg selv, bla,bla,bla"

 

en jente som er selvsikker (ikke for mye da) er sexy !

 

-Diddern

Lenke til kommentar
Jeg har sett hun dær før. Hvor er hun fra?

8096468[/snapback]

Det 4. bildet har vært avataren til Loathsome før hvertfall.

 

 

Her i gården trenger du gode nyrer, hjerte lunger og lever. Funker ikke ellers.

8098289[/snapback]

Ikke glem rene og friske årer og vener!
Lenke til kommentar

Er det samme jenta på alle 4 bildene? Synes bilde nr 4 skilte seg ut.

 

Pen var hun ja, men så kan man jo ta den eviglange diskusjonen om hvorvidt om noen er pen, er individuelt eller ikke.

Jeg feks, har ei jente jeg synes er mye penere enn henne, men jeg tipper mange av dere som har svart i denne tråden ville ha ment det stikk motsatte.

Lenke til kommentar
Er det samme jenta på alle 4 bildene? Synes bilde nr 4 skilte seg ut.

 

Pen var hun ja, men så kan man jo ta den eviglange diskusjonen om hvorvidt  om noen er pen, er individuelt eller ikke.

Jeg feks, har ei jente jeg synes er mye penere enn henne, men jeg tipper mange av dere som har svart i denne tråden ville ha ment det stikk motsatte.

8098878[/snapback]

 

Bare en måte å finne ut på!

Pics please!

 

 

Edit: Jeg sitter ved ei i klassen som hele tiden sier hun er fet, og har stygg mage.

Hun er en av FÅ damer som har ANTYDNING til six-pack. Hun hadde bulimi/anorkesi (vet ikke forksjellen, men hun kastet opp mye) g er drittpen! (brunette også da :love: )

 

She is almost perfect! (Hun diskutere mye, og gir seg aldri, noe som kan føre til uaskilge diskusjoner) det er det eneste negative....skulle postet bildet, men har ikke noe...soon maybe :)

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Oppmerksomhetssyk dame.

8098945[/snapback]

det var vel typen hennes som postet bildene men

8098967[/snapback]

Jo men når alle rundt henne går og sier at hun er pen så er hun det når hun går rundt høyt og sier det om seg selv, er kun for at hun vil høre det motsatt, hvor fin og deilig osv hun er.

 

Er klar over at det er typen som har lagt ut bildene.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke bedømme fullt ut om noen er pene eller ikke uten smilebilde. Men hun virket jo søt nok, ikke noe å trekke ned på ihvertfall. Så er jo tusenkronersspørsmålet, hvordan er hun som person?

 

Sikker på at hun liker at du legger ut bilde av henne på denne måten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...