Gå til innhold

Registrér din CV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja men da er man samtidig ikke med i konkurransen.

Syns dette virker litt suspekt hele opplegget.

8095158[/snapback]

Profilen din kan være offentlig uten at alle kan se personlig informasjon. Du velger selv hvem som skal se den forskjellige informasjonen.

 

Kan f.eks. vise navn offentlig, mens telefonnr kun kan vises av arbeidsgivere.

Akkurat den biten har ikke noe med om den er offentlig eller ikke. Og kravet var at den skulle være offentlig bare. Etter hva jeg fikk med meg hvertfall.

 

Edit: Ah.. så nå at det var påkrevd at alt skulle være fylt ut og synlig for alle. Hm.. den reagert jeg også litt på. Men jeg får vel uansett ikke vært med i konkurransen siden det er en stund siden jeg registrerte meg der, så har lite å si for meg. Jeg kommer ikke til å la navn, adresse, og telefonnummer ligge der synlig for alle.

Endret av BlackH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

I artikelen står det at mange bedrifter bruker CV-databaser for å finne kandidater. Er dette riktig? Nå har jeg aldri lagt ut CV-en min i en slik database, men jeg har i hvert fall et intrykk av at de fleste sjelden bruker slike databaser for å finne kandidater. Hva mener folk? Er det faktisk noen her som har blitt kontaktet etter at de har lagt ut CV-en sin i en slik database?

Lenke til kommentar
Dette er et godt poeng. Spesielt innen SAP er det stort behov for kandidater og SAP kommer tungt fremover. Jeg skal snakke l.itt med teknisk i morgen for å se om vi kan gjøre noe utover det som er der i dag.. det står uansett på listen over prosjekter.

 

Noen tips om hva som er inngansporten for å jobbe med SAP, ser et kurs koster nesten 100 000,- men er det nok!!

Lenke til kommentar
I artikelen står det at mange bedrifter bruker CV-databaser for å finne kandidater. Er dette riktig? Nå har jeg aldri lagt ut CV-en min i en slik database, men jeg har i hvert fall et intrykk av at de fleste sjelden bruker slike databaser for å finne kandidater. Hva mener folk? Er det faktisk noen her som har blitt kontaktet etter at de har lagt ut CV-en sin i en slik database?

8386877[/snapback]

Vel, veldig mange selskaper gir oppdrag til rekrutteringsselskaper når det gjelder å finne potensielle kandidater for høyere stillinger. Da slipper selskapet å finne kandidater selv og de vet at vedkommende som blir ansatt, har gått gjennom flere intervjuprosesser og er godt egnet til jobben.

 

Så det er først og fremst rekruttering-, bemanning, pg personellselskaper som går igjennom online CV-databaser.

 

Har best efaring med CV-databasen til Finn.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...