Gå til innhold

Den koselige Leeds-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom nettopp hjem. Så kampen hjemme på prosjektor, så måtte jeg rett på vors etter det. Helt rått. Var sinnsykt nervøs etter vi utlingna til 1-1. Spå kom 2-1 målet, og på overtid trodde jeg det var gjort, men så er Beckford kald som en ball på straffa. ahhhhhhh omkamp på Elland Road er en drøm.

Herlig å høre på publikum som synger ræva av Spurs fansen, og samtidig synes jeg det nesten var en større prestasjone enn ManU kampen. Spurs undervurderte ikke oss i det heletatt og gikk ut i ett stort tempo, men helt rå innsats av gutta. Kisnorbo hadde en bedre kamp mot ManU, men hadde også et par viktig innvolveringer her. PL stopper lett.

Kan heller ikke overse Beckford. Han gjør det han skal, å score mål. En mann for de store kampene tydeligvis. Litt turbulent karakter utenfor banen, med overgangs request osv, men er og blir en legend etter denne, men først og fremst ManU kampen.

 

God Natt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du overdriver. De er faktisk ikke så gode. Beckford kan holde bra nivå i Championship, men PL? Kanskje. Becchio er en Championship spiss.

 

Det er sykt å se hvordan Leeds spiller i FA cupen. Virker som om de har tatt suksessen til hodet og spiller crap i serien for tiden (med unntak av forrige seriekamp) der de tapte 3-0 for Swindon.. Men i cupen tar de seg sammen og kjemper som helter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da var det klart at Viasta Fotball viser Charlton - Leeds på lørdag. Vet ikke om jeg takler nervene som kryper gjennom kroppen min nå. Helt rått å spennende det kommer til å bli. For de som ikke har oversikten, så ser ligaen slik ut:

 

1.Norwich.............+40 92

2.LEEDS..............+33 83

3.Millwall............+33 82

4.Swindon...........+16 79

5.Charlton............+20 78

6.Huddersfield.......+26 77

 

18.Leyton Orient....-11 48

19.Exeter..............-13 47

20.Gillingham..........-14 47

21.Tranmere........-32 45

22.Wycombe..........-21 42

23.Southend..........-20 40

24.Stockport..........-56 25

 

Står mest sannsynlig mellom Leeds og Millwall altså. Der lagene har disse kampene igjen:

 

Charlton-LEEDS og Tranmere-Millwall

LEEDS-Bristol Rovers og Millwall-Swindon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...