Gå til innhold

Den koselige Leeds-tråden


Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ja sant. Playoff finaler er ikke vår store styrke. Ja, det SKAL bli moro.

Jeg sa for to år siden at om 10 år er vi å kjemper om PL tittelen igjen. :woot: ...håper alltids på litt tidligere dog

Endret av tobn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Etter dagens fantastiske triumf bør det vel bli litt mer liv i denne tråden. Jeg er selv Leeds-fan, og dagens seier rørte meg til tårer. Bare synd jeg ikke fikk sett den. Men; Leeds er definitivt på vei opp igjen!

Det som var ekstra morsomt med denne kampen, var jo at Leeds spilte bra! :)

 

Nå er det bare full kons på direkte opprykk så vi ikke havner i kvalik igjen på slutten av sesongen! :)

Lenke til kommentar

Ja ryktes i flere interesserte, men Newcastle som mest aktuell. Har jo tydeligvis ikke lyst til å være en del av Leeds framtid. Så da er det vel like så greit å selge, men synes summene som det har vært snakk om nå blir for dårlig.

 

Han er nok frista av Nufc trolige opprykk til PL i år, men spørsmålet er om han holder mål der. Jeg tviler.

 

EDIT: når det er sagt, så er det lagt inn en slags "klausul" til salget: "However, that will only be allowed to happen in the event that it is decided to be in the best interests of Leeds United."

"The best interests of Leeds United involve receiving both an acceptable transfer fee and securing a suitable replacement to ensure his departure does not have an adverse effect on the club's overall aim of securing promotion back to the Coca-Cola Championship."

Endret av tobn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...