Gå til innhold

Feil med 8800 GTS skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den CPUen din er ikke akkurat veødig god i forhold til skjermkortet, og begrenser mye. Det tror jeg er problemet. Har du installert drivere?

8081866[/snapback]

 

Selv om han ikke får utnyttet skjermkortet fullt ut skal det ikke forekomme fps-drops/dårlig fps vel?

Lenke til kommentar
den CPUen din er ikke akkurat veødig god i forhold til skjermkortet, og begrenser mye. Det tror jeg er problemet. Har du installert drivere?

8081866[/snapback]

 

Selv om han ikke får utnyttet skjermkortet fullt ut skal det ikke forekomme fps-drops/dårlig fps vel?

8081922[/snapback]

 

Det kommer veldig an på spillet

Lenke til kommentar

Det er fortsatt ikke avklart hva som er problemet.

 

Ta deg litt tid og tenk over dette:

 

Alt fungerer greit, men du har dårlig FPS i spill! Har du noen eksempler? Hvor dårlig er FPSn?

Kan du kjøre noen benchmarks? 3dmark06?!

Hvilke spill?

Hvilken oppløsning kjører du på?

Blir kortet varmt?

Blir CPU varm?

Hvilken strømforsyning har du?

Testet minnet? Memtest86 eller kanskje Orthos prime

Nye/oppdaterte drivere?

Formatert etter at du byttet all HW? Særlig viktig om du gikk fra ATI til Nvidia kort.

Lenke til kommentar

Ja, jeg formatere etter jeg byttet hw. er ikke helt sikker på hva temperatueren på hw er, men den kjører drit dårlig 3Dmark kjører nesten like dårlig som lille broren min sitt skjermkort og det er gammelt, finner bare en driver til skjermkortet på nivdie.com. finner heller ikke vsync i skjermkort diveren :S.

Endret av pkaypkay
Lenke til kommentar
Ja, jeg formatere etter jeg byttet hw. er ikke helt sikker på hva temperatueren på hw er, men den kjører drit dårlig 3Dmark kjører nesten like dårlig som lille broren min sitt skjermkort og det er gammelt, finner bare en driver til skjermkortet på nivdie.com. finner heller ikke vsync i skjermkort diveren :S.

8082062[/snapback]

 

Si 3dmark verisjon og hva scoren din ble ;) Holder ikke å sammenligne med din bror sine resulater. Vi kjenner ikke han eller hans PC.

 

Uansett, er rart hvis du dropper i 1.6. Det skal det klare lett. Jeg tror det er noe driverproblemer.

Lenke til kommentar

Er mange som vil hjelpe deg, men du gir de ikke akkurat noe å jobbe med. Gi de noen nummer på tester, versjon av drivere, hvilke spill du spiller, hvilke settings du kjører med, i det hele tatt beskrivelser av problemet så folk kan tenke seg hva problemet er.

 

Det å si at ting virker drit dårlig og et gammelt skjermkort er bedre, gir oss på andre enden ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...