Gå til innhold

Hvordan få bedre spray på Counter strike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Start steam --> My Games --> Høyreklikk på Counter strike 1,6 eller Source --> Properties --> Set launch options og kopier in dette hvis du bruker,

Counter strike 1,6: -noforcemparms -noforcemaccel -freq 75 -noforcemspd -heapsize 716800

Source: -console -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -heapsize 716800

Dereter trykker du OK og startet spillet..

Alle/de fleste pro gamere bruker dette.

OBS: Hvis du vil bruke mer en 75hz på 1,6 så redigerer du bare til den hz du vil bruke.

Have fun :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken commands man har i Launch Options og ellers i configen er opptil deg, det gjør det ikke pro å bruke "gode" commands.

8082896[/snapback]

Nei såklart, dette er kun et tips hvis du vil få bedre spray i CS, jo bedre spray jo mer skills og kills.

Skrevet

skjønner ikke helt hva det gjør jeg heller, holder hitbosken seg bedre? er det ulovlig(utnytting av spillet) eller bare et valg? vil jeg merke det??

Axl F

Skrevet

De som ikke helt skjønte vitsen eller merket noe forskell, gjør det her:

* Create new game med 16000 penger

* Kjøp AK-47 eller M4

* Så holder du skyteknappen inne og ser hvor skuddene treffer på vegen

* Gå utt av spillet og kopier/Lim in det som står på øverste side

* Så gjør du det samme, da vil du merke at skuddene holder seg mer stabilt på det stedet du aimer. :thumbup:

Skrevet

fett ;) spiller du 1.6 eller source? tror kanskje du merker mest på 1.6, men det vet jeg ikke.. men jeg orker ikke ta det bort igjen :p

Axl F

Skrevet

Dette her ER IKKE juks... VAC og steam tilater dette.

Som jeg sa over, så bruker de fleste pro-gamerne dette"trikset" idag.

Du vil merke det mest på 1,6 ja...

Skrevet
* Så gjør du det samme, da vil du merke at skuddene holder seg mer stabilt på det stedet du aimer. :thumbup:

8101260[/snapback]

Nå sprayer jeg kun når jeg ikke har full kontrol. Dvs. at jeg ikke har siktet rettet mot hodet, og da har jeg ikke akkurat noen ting i mot at skuddene flyr litt rundt.

Jeg er vel mer en slik som bruker ørlite ekstra tid og tar headshot, selv om jeg liker scout best, og da er det ikke lett å spraye :w00t:

Skrevet
skal hele -noforcemparms -noforcemaccel -freq 75 -noforcemspd -heapsize 716800 skrives inn i lag, eller en og en etter "-"  ?

8106748[/snapback]

Alt skal inn med en gang..

Skrevet
skal hele -noforcemparms -noforcemaccel -freq 75 -noforcemspd -heapsize 716800 skrives inn i lag, eller en og en etter "-"  ?

8106748[/snapback]

Stemmer det golemm sier, og vær obs på att -freq står for hvor mye hz du vil bruke innpå spillet.

Skrevet
-noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd

Disse har ikke med sprayen å gjøre. Disse gjør sånn at du ikke får mouse acceleration i CS. Man trenger forøvrig ikke dette i source.

Det er en haug i selve sonfigen som har en del å si også. F.eks hpk_maxsize 0.2 funker veldig bra (default er 4)

Skrevet

8106748[/snapback]

Stemmer det golemm sier, og vær obs på att -freq står for hvor mye hz du vil bruke innpå spillet.

8108631[/snapback]

Hva er hz? jeg kan ikke mye omm slikt :blush:

Skrevet (endret)

Testet nå både med ak og colt, med og uten "-noforcemparms -noforcemaccel -freq 75 -noforcemspd -heapsize 716800" som launch options.

UTEN:

utencoltgg1.jpg

MED:

medcoltxx0.jpg

----------------

UTEN:

utenakys5.jpg

MED:

medakgh6.jpg

Vil ikke si jeg ser noen spesiell forskjell akkurat.

Endret av 2bb1
Skrevet
Testet nå både med ak og colt, med og uten "-noforcemparms -noforcemaccel -freq 75 -noforcemspd -heapsize 716800" som launch options.

Ser ut som du har dårlige rates.

Skriv det i console:

Rate 25000

cl_cmdrate 101

cl_updaterate 101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...