Fphonex Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) er det noen lettere måte og komme opp i skills i Conjuration enn og summone forkjellige ting?? hadde vært sjekt har ikkje tolmodigheit te de XD PS: har X360 (så koder fungerer ikke tror jeg?) foresten lurte jeg også på om det blir flere muligheter for "spell making" senere i spillet? er forøverig på lv.25 og har opna alle Achivements i spillet... Endret 4. mars 2007 av Fphonex
Wlffrsether Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Den eneste andre muligheten du har er å betale for det hos en trainer. Det finnes 2 stykker: - Alberic Little, Chorrol Mages Guild - Sulinus Vassinus, Skingrad Mages Guild Det skjer nok ikke så mye mer på magifronten utover i spillet, annet enn at det vil koste mindre og mindre mana for hver spell etter hvert som magi-evnene dine blir bedre og at du kan lage krafitgere og kraftigere magi. Edit: Det finnes selvsagt flere trainere, som DP Rusher presiserer i en post nedenfor. Hurra for dårlig hukommelse. Endret 4. mars 2007 av Wlffrsether
DP Rusher Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Det finnes som med alle andre skills fem trainere. Basic - Fathis Aren - Castle Bravil Basic - Sulinus Vassinus - Skingrad Mages Guild Advanced - Alberic Litte - Chorrol Mages Guild Advanced - Arentus Falvius - Bruma's Great Chapel of Talos Master - Olyn Seran - Molag Bal's shrine located in the Great Forest Link
Fphonex Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 thx fint og vite er det en side jeg kan finne dem som er til dem andre skillsa?
NorvegianDad Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 er det noen lettere måte og komme opp i skills i Conjuration enn og summone forkjellige ting??hadde vært sjekt har ikkje tolmodigheit te de XD PS: har X360 (så koder fungerer ikke tror jeg?) foresten lurte jeg også på om det blir flere muligheter for "spell making" senere i spillet? er forøverig på lv.25 og har opna alle Achivements i spillet... 8076007[/snapback] Når du løper rundt omkring i skogen kan du bare trylle frem ting hele tiden mens du går..litt leit med manaen da hvis du skulle få deg en ovveraskelse,men det funker no litt! Du kan konstruere/blande egne spells senere,men du må først kunne type-spellet f.eks for å lage en heftig fireball-spell må du kunne fireball fra før av
DP Rusher Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 thx fint og vite er det en side jeg kan finne dem som er til dem andre skillsa? 8077852[/snapback] Ja, bare trykk på linken jeg la til du . På den siden finner du stort sett alt du trenger å vite om Elder Scrolls spillene.
Sollid Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Du kan gå inn i et hus og summone helt til du går tom for mana og så vente en time.
Rescue me Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det er bare å summonere hele tiden og ikke bry deg om at du skal komm til 100 eller hva din skill ligger på. Du skal se at det ikke tar lang tid før du får en medling om at du er master i Conjuration.
NorvegianDad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Du kan gå inn i et hus og summone helt til du går tom for mana og så vente en time. 8081754[/snapback] da skal det no ta alvorlig lang tid før du kommer noen vei..
Matsemann Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Trykk T for "wait" og bare "wait" en time, et par sekunder i virkeligheten altså Da får du full mana.
pessimisten Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har ikke lest hele posten... men det jeg gjorde var å ta en hammer å legge på C knappen mens den summend skeleton...holder på i 10-20(avhenger av skill osv) Så bare trykker du T som nevnt over og venter 1 time og gjør det samme igjen Nå har jeg 100 i Alternation, Conjuration og Illusion uten å i det heletatt spille Når du er Expert i Alternation kan su ta shield... det funka for meg... kan stå sånn hele tia uten å miste magika
WarpX Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hva er vitsen med å spille om man skal "jukse" på en sånn måte, dvs. stå og fyre løs på en spell i løse lufta for å bli bedre. Det er noe som heter utfordring...
pessimisten Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hva er vitsen med å spille om man skal "jukse" på en sånn måte, dvs. stå og fyre løs på en spell i løse lufta for å bli bedre. Det er noe som heter utfordring... 8087924[/snapback] Fordi jeg har runna spillet 2 ganger før og ville bruke en spess spell innen illusion
NorvegianDad Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Har ikke lest hele posten... men det jeg gjorde var å ta en hammer å legge på C knappen mens den summend skeleton...holder på i 10-20(avhenger av skill osv)Så bare trykker du T som nevnt over og venter 1 time og gjør det samme igjen Nå har jeg 100 i Alternation, Conjuration og Illusion uten å i det heletatt spille Når du er Expert i Alternation kan su ta shield... det funka for meg... kan stå sånn hele tia uten å miste magika 8086744[/snapback] minner mye om gammel Rage of mage's taktikk da du lot helten stå igjen på et low-level-monster respawn plass mens du spiste middag... Men synes du spillet er gøy da?Det er jo hele level-prosessen som er artig! Hvis noen har lyst å rave gjennom spillet uten motstand,skal jeg gi dere et tips,gå opp på illousion få et invisible spell og bare vær usynlig hele tiden.. Jeg kan ta en "portal" uten å drepe ET monster...men det er ikke noe gøy,jeg dreper seff ALT,ingenting skal leve etter at jeg har vært der! Er dark elf battlemage lvl 30 og er ca halveis gjennom storyen...
pessimisten Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ja... syns det er drit gøy!! syns ikke det med levlinga er sååå spennende, men liker alt det andre:P det å gjøre seg usynlig er bare hvis man har problemer.
Kahuna Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du *vet* du har en sterk karakter når du plutselig blir overencumbered i et oblivion plane, blir slått ut i lavaen av en storm atronach mens du står stille, men kravler deg på land og kverker jævelen uten å bli svett en gang
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det jeg gjorde da jeg var i lav level var å summone et skjelett, og slå det ned med sverdet mitt. Slik trente jeg både summon og blade samtidig!
pessimisten Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 hehe.... er mage.... løper gjennom lavaen og healer sammtidig
NorvegianDad Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du *vet* du har en sterk karakter når du plutselig blir overencumbered i et oblivion plane, blir slått ut i lavaen av en storm atronach mens du står stille, men kravler deg på land og kverker jævelen uten å bli svett en gang 8093572[/snapback] hehe jeg kan bare summone storm-atronarch's jeg.. også banke de for xp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå