Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår han godt, men syns det er synd. Han gjør det i hvertfall på en ryddig måte, ingen "Rooney-takter" og det er jeg glad for.

La han gå ut av landet og la oss få en god pris... *host* Moa *hark* *host*...

Skrevet

Calvo har plutselig 868 stemmer mot Berres 841 i FIFA 14-konkurransen. Det må være rigget for å skape mer blest? Sist jeg sjekket hadde Berre hvertfall ti ganger så mange stemmer som Calvo.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjetter på at det er EA/Spaceworld som prøver å skape mer PR da det ble for "kjedelig" men så overlegen vinner. Jeg nekter å tro på at flere har stemt på Calvo enn Berre.

Skrevet

Tenkte det samme. Berre var jo milevis foran for ikke lenge siden, og plutselig har det blitt superjevnt. Usannsynlig i mine øyne at haugevis av folk plutselig har begynt å stemme på Calvo. Her er det ugler i mosen. :ph34r:

Skrevet

Har vært helt jevnt i alle fall siden torsdag da begge hadde rundt 600. Calvo skrev en melding på twitter litt før der han oppfordret folk til å stemme på han, så vil anta at det er folk fra Costa Rica som har stemt på han og som ønsker at han skal vinne.

Skrevet

Hehe. Ingenting imot verken Børven eller Calvo, men syns det er mest riktig at Berre får komme på coveret jeg da. :) Han er toppscoreren vår, han er skikkelig VIF-veteran, og det er mest sannsynlig hans siste sesong før han legger opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...