Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en artikkel på Aftenposten i dag der det står at Berre ikke får ny kontrakt. Hva er det for noe tull? En av få spillere som er ekte Vålerengaspiller og ikke en leisoldat som man ikke har noe forhold til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje like greit, han er jo ganske gammel. Var dumt at Dos Santos dro, men vi overlevde det også.

Ja, men da hadde vi Berre og blant annet Singh igjen. Synes det tynnes ut veldig av profiler med engahjerte.

Hirschfeld, Muri, Fellah, Berre og Zajić er de jeg forbinder med Vålerenga. Kanskje Hæstad også, Har vært veldig mange utskiftninger de siste årene og det tar bort litt av sjarmen.

Skrevet

Fellah og Bojan har jo bare kontrakter ut året i tillegg. Ser ikke bra ut med tanke på profiler, og det minste vi kan gjøre er å belønne Morten Berre med en kontrakt i 100 års jubiléet.

• Liker 1
Skrevet

Tror vi trygt kan fastslå at gullet ikke kommer hjem til Oslo neste år, uansett hvem som kommer inn. Styret er virkelig helt på trynet. De virker ikke å ha et snev av fotballforståelse.

Skrevet

Mye rykter ute å går virker det som.

Hvis han har fått ett tilbud så tviler jeg på at det har skjedd nå i romjulen.

Da er det nok noe som kom før jul.

Men som dere sier, håper han takker nei!

Skrevet

Skulle faen ikke forundre meg. Har vært snakk om så mange store navn at det nesten skulle bare mangle at vi ender opp med en avdanka nordlending som manager.

Skrevet (endret)

Andre som fikk sesongkort til jul?

Evt andre Vålerenga relaterte ting?

Jeg fikk boken "Kampen om tribunen", ett kapittel der om Klanen.

Endret av PatSharpX
Skrevet

Så Høgmo takker nei. Var litt skeptisk til denne manager / trenergreia med Høgmo og Smerud, men blir likevel skuffa, og ikke minst oppgitt.

Men riktig av alle parter å vrake hverandre hvis man er uenige om hvordan rollefordelingen skulle være, kunne fort blitt en ny Martin/Skullerud-periode.

I vet i alle fall hvem jeg vil ha som sjef nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...