Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilken måte kan det å skjerme ballen med intensjon om å drøye tida være ulovlig? Det er jo ikke noe verre enn å ta fra han ballen.

Skrevet

Smultbollaaaaaaaaaaaaaa! :-D

Er du fortsatt like kritisk til signeringa? :tease:

Nei, faktisk ikke... Men jeg sa at jeg håpet å bli motbevist!

Jeg mener vi allikevel trengte / trenger andre forsterkninger, men som jeg skrev: Veigar og Fellah som mater Mos (og Koné) med små stikkere bør være konge neste år! :)

Skrevet

På hvilken måte kan det å skjerme ballen med intensjon om å drøye tida være ulovlig? Det er jo ikke noe verre enn å ta fra han ballen.

det er ikke ulovlig. Men jeg synes det er bedritent av lag som drøyer tid kun for å drøye tid.. Og det var det Dawda holdt på med i stad. Startspillerene burde tatt ballen, dog ;)

Ja, tre poeng er viktigst, men jeg liker ikke når motstanderene drøyer. Jeg liker det mindre når vi drøyere, for vi BØR være gode nok til å holde ballen i spill og heller pushe på flere mål ;)

Det som er deilig i dag er at vi har mange forsøk fremmover. Det som er elendig i dag er at vi kollapser på ca 30 minutter, og ikke får ordentlig skikk på oss selv igjen!

Satser på hattrick av Veigar i dag :)

Kunne lett ha blitt!

To mål for oss nå, blir nok endel til!

Skrevet

Ingen har sagt at det er ulovlig. Jeg mener dog at det usportslig.

Skrevet

Merker at jeg gleder meg til onsdag allerede. Kun ETT poeng opp til medalje dersom det blir seier, det er nesten helt uvirkelig. Vi har noen veldig interessante måneder foran oss! :)

Skrevet

Jobber ikke. Går på vgs. Skal reise på utveksling neste år, så da må jeg kunne litt på forhånd.

Uansett, vi kommer til å banke disse Grenlandsbønda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...