Teipball Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Egentlig enig, men forskjellen her er i alle fall at Dag Alexander Olsen er fortsatt ung, og at han kommer gratis. Ikke får han stor lønn heller kan jeg tenke meg. John Carew hadde vært krise, Dag Alexander Olsen er helt fint. Liten risiko, men mulig fin gevinst. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Jeg ser ikke problemet så lenge han kommer gratis. Det er tross alt snakk om en 21-åring som trente med A-laget til Valencia før skaden. Karrieren hans er i startfasen. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Er så lei disse med "stort talent" og de som har vært skada LENGE før de kommer til oss. Det funker jo aldri. Fellah kom ikke til oss etter skaden, men han var da skada lenge.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Ja, men han var jo i VIF da det skjedde. Tenker på de vi henter som har vært skada lenge, og som gjerne "har potensiale". Vi trenger kvalitet med en gang, vi er over halvveis i sesongen. Skulle beholdt Pedersen. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Vålerenga ser ikke mot å redde denne sesongen, rimelig sikker på at vi kartlegger og ruster opp for neste sesong, denne her er kjørt allerede og hastekjøp for å pynte på poengsummen nå kan være farlige greier. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/vifs-stjernespiss-vurderte-aa-legge-opp-3846871.html Koné tilbake! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hvor mange ganger har han uttalt at han er klar iløpet av kort tid? Ulv, ulv... 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Kommer sikkert til å halte av banen igjen etter 30 min fordi han har slått opp skaden. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 "Hallo? Er det Vålerenga? Jeg har et kjempetalent til salgs her og lurte på om dere var interessert?" "Joda, kanskje det. Hvor god er han?" "Han har trent med Valencia og er bare 21 år!" "Høres bra ut, hva skal du ha for han?" "Ingenting, han er gratis!" "Gratis? Vel... han vil vel ha høy lønn?" "Neida, han skal nesten ikke ha noe! Stemmer ikke det, Alex?" *lav mumbling i bakgrunnen* "Kjempetalent, 21 år, gratis og ingenting i lønn? Jeg er ennå ikke helt sikker..." "Nevnte jeg at han er spiss?" "Likevel... hadde han bare vært midtbanespiller så kanskje" "Nevnte jeg at han er skadeplaget" "SOLGT! VI GIR HVA SOM HELST!" 3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Fantastisk innlegg! Stemmer nok godt med den tankegangen de har på Valle. Lurer på om de har litt i overkant tiltro til helseapparatet sitt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Det triste er at det er helt sant. Mulig de tror de kan redde og fikse alle. Hva tror dere sjansen er for at Veigar forsvinner i dette vinduet? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Personlig så mener jeg det er viktig å hente inn skadepregede spillere, for det er på den måten vi får trent opp ett solid og sterkt støtteapparat. Hører det snart er nm i støtteapparat, hvor vi er en av favorittene i medisinsklaggren. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Tarik-Nei: http://www.dagbladet.no/2012/08/08/sport/fotball/tippeligaen/22870630/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Ekkelmann. Vil han heller til barene har han brent engabrua... Det triste er at det er helt sant. Mulig de tror de kan redde og fikse alle. Hva tror dere sjansen er for at Veigar forsvinner i dette vinduet? Veldig stor sjanse! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Fellah har fått seg agent, gjett hvem... http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/fellah-skrev-agentavtale-3847202.html Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Så det. Grusomt! Da forsvinner han vel til en ukrainsk storklubb eller noe snart... Tarikprisen litt stiv, synes jeg: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article246093.ece 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Hahahahaha, Fellah har fått seg Jim Solbakken ja. Fellah er nok snart borte. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Om Fellah forsvinner for småpenger er det helt og holdent vår egen feil. Vi kan ikke fortsette å holde på med å vente med forlengelse av kontrakt til de har 1 år igjen. Fellah burde vi fått fornyet ifjor rundt den tiden da vi brukte skitne penger på Veigar Pall Gunnarsson istedenfor. Vi skaper massevis av gode talenter, men når vi gang på gang misbruker sjansen til å få store penger for dem, så hjelper det lite. Ser også at vi besluttet å ikke kjøpe Moussa Konate etter at han overbeviste på prøvespill sommeren 2010. Vi satset på Nielsen og Chuma istedenfor, helt greit. Men så kjøper vi Oussou 6 måneder senere. Vi trenger en restruktur i hvordan vi er som klubb utenfor banen også. Andresen har laget et veldig godt grunnlag for å utvikle moderne spillere, men vi må følge opp på andre plasser også. Scouting, kontrakter, spillersalg, og ikke minst hvordan vi bruker spillerne på A-laget vårt. Tviler på at vi får til dette under Andresen, som virker mer opptatt av å få kortsiktige resultater for å beholde jobben sin. 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Herregud, kjøp han da!! http://www.tv2.no/sport/fotball/vitesse-vil-leie-ut-pedersen-igjen-3848303.html Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Er han villig til å gå ned til Tippeliga-lønn så håper jeg virkelig at vi henter han, forutsatt at kjøpssum ligger rundt den tidligere opsjonsavtalen. Et stort talent som trengte noen kamper før han begynte å bøtte inn mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå