Gå til innhold

awp er ikke skill


Anbefalte innlegg

awp er ikke skill, og jeg hater dere møkkahauger som innbiller dere selv om at dere er god fordi dere "plukker" ned 40-50 folk med awp. hvor mange har dere ikke sett som spiller cs for første gang og "plukker" ned dritmange fiender med awp? ikke få.

hvis dere tror dere er gode med sniping så gå over til scout som er et litt mere fair og ikke går utover gameplayet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er delvis enig, MEN det er mange folk som ER flinke og som faktisk ER gode med AWP.

Gidder ikke skrive noe eksempel nå... for lei... trøtt etter juleballet :wink:

 

Og en ting til Pizzabud, du trenger ikke å lage ett nytt emne hver gang du skal svare, heller bruk svar knappen ved siden av nytt emne...

 

Viss du har lyst til å bli drept på grunn av mine |337 awp skillz kan du komme inn på cs.webonline.no , der spiller jeg som oftest under nicket: [WO]zorken (ja, nekroz baklengs :smile: )

Lenke til kommentar

Det er ikke noe sted det står AWP eller AWM (kan vel være forkortelsen for Artic Warfare/Magnum) i CS men filene til våpnet heter noe med AWP:

"dir *AWP* /s"

AWP.TXT

AWP.SC

640_AWP.TGA

P_AWP.MDL

V_AWP.MDL

V_AWP_R.MDL

W_AWP.MDL

AWP1.WAV

awp_clipin.wav

awp_clipout.wav

awp_deploy.wav

weapon_awp.txt

 

[ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2001-12-25 00:06 ]

Lenke til kommentar

Awp må kreve litt skill, fordi jeg suger med den!

 

Jeg dreper mye letter med AK eller M4, men alikevell så klager folk hvis jeg hender å ta noen med AWP men ikke ellers!

 

Slutt å syt!! Hvis du beveger deg lurt og ikke står stille når du vet det er en med awp så er det ofte enkelt å plukke dem ned med andre våpen!

Lenke til kommentar

må innrømme at det er surt å bli snipa av samme drittsekken 5 runder på rad, fordi at han/hun grodde fast på en fin sniperposisjon, men hvorfor bli sur på han/hun som drepte deg?

CS går jo ut på at man skal drepe de på det andre laget, så hvorfor syter og klager ikke folk hvis de blir plaffa ned av en mp5??

awp/awm er jo det desidert kraftigeste våpenet i CS, og jeg er ikke en stor fan av det våpenet(bruker det uhyrlig sjeldent), men det er akkurat like mye lov og rettferdig å drepe en person med AWP/AWM som med en mp5!!

så tenk over det folkenz når dere blir drept av en fyr med awp/awm...

Lenke til kommentar

altså..

 

hallo..

 

Det er så mange som blir sur å grinete når de blir drept i cs..en ting er når folk jukser så det ryker og bruker egne programmer spesielt for dette..(wallhack, aimbot,etc)

 

CS er jo like mye taktikk som skills! La oss si Terror plasserer bomba, og en enslig Terror gjemmer seg bak noen kasser..CT stoormer inn og har d fryktelig travelt. Når da terror hopper fram bak kassen og knuser CT roper folk om camping, juksing og verdens undergang.. Altså -- jeg mener når man går rundt i CS må man forvente at folk sitter bak ethvert hjørne..Man tar lett campere hvis man kjenner til de mest brukte camper-plassene og bare er litt forsiktig..(og ikke bare ruser fram som 80% av alle cs-spillere jeg ser) Dette er jo spesielt når bomben er plassert.. alle som har litt peil sitter jo å passer på bomba til like før tiden går ut og CT ikke kan defuse..

 

TENKT LITT!

 

-kka

Lenke til kommentar

for min del kan awp'en hete XXXXXXX så lenge folk vet at det er awp det er snakk om.

har dere sett alle de som spiller cs første gang og suger i stats, men så fort de får henda sine i en awp så slakter de 100 stykker, awp er IKKE SKILL! awp er det mest ubalanced våpenet i cs, det er ikke noe spesielt og ha 15-0 i score hvis du bruker awp, slikt ser man flere ganger daglig.

kan ikke alle dere awp(horer) gå over til scout som faktisk er et skillvåpen - minst like mye som haglene - og gjøre hverdagen lettere for noen awp offre? spesielt meg, tipper jeg er drept av awp sånn 70% av gangene jeg blir drept

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2001-12-26 22:34 ]

Lenke til kommentar

Jeg syns denne tråden her begynner å bli litt latterlig. Selv spiller jeg ikke CS i det hele tatt, men etter som jeg forstår er dette AWM våpenet relativt kraftig. Det fortelles at AWM våpenet har vært med siden CS gikk fra beta fasen, noe som antageligvis er veldig lenge siden. Når våpenet enda ikke er fjernet, forteller det med at våpenet er godtatt. Jeg regner i hvert fall med at utviklerne av CS hører på brukerne på lik linje med andre respekterte mods utviklere. Og CS miljøet er det største såvidt jeg vet.

 

Når det da klages over dette her i forumet, med et ordbruk vi helst kunne klart oss uten ser vi oss nødt til å avslutte diskusjonen. Det mest riktige, for dere som ikke liker dette omtalte våpenet, ville faktisk være å gå til en stor CS site (f.eks. Counter-Strike Center) og postet litt refleksjoner i forumet dems.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...