Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen? Tok 2 ganger på 10 dager, først 10 min så 13, har skille ennda...

 

Er du rødhåret kanskje? Har hørt at de ikke har mye pigmenter i huden...

8641744[/snapback]

Er heldigvis ikke gingerboy :!:

 

Er en helt normal gutt med blondt hår. Kanskje jeg burde tatt litt lengere enn 12 min, hmmm.

 

 

Jeg får lett fregner da, ikke i ansiktet men på armen.

 

Ble jo litt vel mer brun på magen etter en sydentur i fjor så kan bli brun. Må vel være solsengene som sugde, 1kr min kan man ikke stole på.

 

Får kanskje prøve igjen i Bekkestua, men må ta buss dit da så det koser jo litt ekstra hver gang. . . Men litt må man da ofre :ph34r:

 

Edit: Litt for mange smileys der ja. . .

Endret av DNA
Lenke til kommentar

DNA: Du bør begynne på 12 minutter og jobbe deg oppover til 25 minutter, 3-4 minutter av gangen.

 

Fra 25 min bør du øke opp til 30 min etter 4-5 ganger på 25 min.

 

Hovedregler: Aldri ligg lengre enn 30 minutter, og ikke ta sol hver dag. Annenhver dag er maksimalt.

 

For min egen del bør jeg begynne å ta sol igjen. Nå er det jo faktisk snart sommer og bading :p

 

(gått en 2 uker siden sist)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Bruker man solkrem i solarium? :p

 

Hva er det med beskyttelsesbriller? Hvor får man tak i det? Duger det med linser som har UV-beskyttelse? :)

 

Man har vel øynene igjen?

8670676[/snapback]

Beskyttelsesbriller selges på stedet du tar sol. De er briller som fjerner de skadelige UV-strålene som kan gi både midlertidige og permanente skader på øynene. Vet ikke om linser duger, men det er vel ihvertfall bedre enn ingen ting.

 

Jeg har tatt sol delvis med og delvis uten briller, og har merket litt ubehag i øynene i korte perioder etter at jeg har tatt sol uten briller. Vil anbefale deg å bruke dem.

Lenke til kommentar

Det er snakk om i selve øyet. Det kan vel mest beskrives som en sviende følelse, som jeg merker på ettermiddagen og kvelden samme dag som jeg har tatt sol.

 

Uansett sier all forskning at det lønner seg med briller, men for all del, hvis du mener du ikke trenger det er det jo ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...