Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08


Anbefalte innlegg

Seriøst, funker det :dontgetit:

8369285[/snapback]

 

 

Tviler ;p

 

 

 

men sånn btw, jeg har aldri brukt solkrem i solarium. Er det nesten et must, eller er det bare hvis man skal sole seg en stund. (Jeg tar maks 18 minutter)

 

Jeg bruker vel fuktighetskrem etterpå, men ingenting før.

8369385[/snapback]

Solkrem virker jo mot sin hensikt i solarium. Skaff heller en type krem som gjør deg brun. Om du blir brent av 18 min start med 12 min istedet. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke kjøpt noe der ifra, men trådstrarter kan nok svare deg på dette.

 

Vurderer det, men har en del andre ting jeg også skal bruke penger på.

 

Var inne å så.

 

Her står det om hva den USPS forsikringen går ut på: Link

 

Angående det med smileblekingen: Hva har jeg å tjene på å si at det funker til dere? Er ikke akkurat slik at jeg er sponset av Brun og Blid.

 

For min del har det fungert, og flere har lagt merke til det. Jeg er fornøyd ihvertfall :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Kjøpte denne her fra samme side: http://www.solsider.no/2006/index.php?page...e=&productId=58

 

Har dog ikke testet ennå, vil gjøre det imorra. Dog blir det ute i solen, solarium kan jo drite og dra når det er så fint vær ute ;)

 

Er det egentlig 100% nødvendig med solariumkrem i solarium?

 

Har tatt uten helt siden jeg begynte, men kan vel investere i en krem ;)

8377588[/snapback]

Det har jeg også, og flere bekjente har spurt om jeg har vært i Syden i påsken. Kjøpte krem kun får få siste edge før man hiver klærne og bader :)

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Er det egentlig 100% nødvendig med solariumkrem i solarium?

 

Har tatt uten helt siden jeg begynte, men kan vel investere i en krem ;)

8377588[/snapback]

 

Det er ikke nødvendig men de kremene tilfører mye vitaminer og annet som er bra for hud og diverse. Les førsteposten for mer info :)

 

Pengemangel gjør at jeg ikke har kjøpt en.

Lenke til kommentar
Hvorfor er noen solsenger dyrere enn andre?

 

Hva er liksom forskjellen.. Bortsett fra at de nyrere er dyrere? Er det ikke slik at alle har like "sterke" solrør.

8425866[/snapback]

 

Alle solrørene er nok på maksimal styrke etter hva statens strålingsvern har angitt, men hvor effektiv de er jo, kan være en annen sak.

 

De (Brun og Blid) reklamerer ganske heftig for Luxura solariumssengen. Du kan koble inn mp3spiller/radio/cd-spiller, noe som er ganske heftig.

 

Det stod også om at den hadde bedre reflektor på skulderpartiet eller noe lignende, for en jevnere farge.

 

Det kan også være bedre vifter, slik at temperaturen er svalere.

 

Personlig så har jeg kun tatt sol en gang på en av de dyrere sengen på Brun og Blid, så hvor god de solariumssengene er, kan jeg ikke uttale meg om.

 

edit: 20 minutter sol i dag... føler at jeg kan øke til 25 minutter snart. Kjører 1-2 ganger i uken så det går nok fint, å holde det slik uten å bli altfor brun.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
å holde det slik uten å bli altfor brun.

8426704[/snapback]

Kunne ønske jeg også kunne sagt: "For å ikke bli alt for brun".

 

Jeg er vel uheldigvis begavet med en hud som ikke blir brun. Over 1mnd med solarium og synes ikke jeg har fått farge i det hele tatt, bare mer fregner.

Lenke til kommentar
å holde det slik uten å bli altfor brun.

8426704[/snapback]

Kunne ønske jeg også kunne sagt: "For å ikke bli alt for brun".

 

Jeg er vel uheldigvis begavet med en hud som ikke blir brun. Over 1mnd med solarium og synes ikke jeg har fått farge i det hele tatt, bare mer fregner.

8429869[/snapback]

 

Vel det er ikke slik at jeg blir fort brun, men jeg vil unngå å bli slik "inka-indianer" brun, slik som en del blir, altså en skikkelig dyp og mørk brunfarge.

Lenke til kommentar

Har tatt sol 4 x 20 minutter de siste 8 dagene. Annen hver dag med andre ord

 

Å gjett hva :)

 

Jeg ser allerede at fargen har begynt å komme, så genialt

 

Kommer til å ha en nice brunfarge i sommer, å da blir det endel slikking av sol ute også :cool:

 

Å ta solarium er som en liten ferie. Chill å koble ut hodet

 

Føler meg rett å slett mye bedre med litt farge, så får kroppen min også vitaminer den har alt for lite av.

 

+ at sollyset hjelper på humøret mitt. ingen mennsker har godt av en mørk, norsk, kald vinter.

 

Vintertid = :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har tatt sol 4 x 20 minutter de siste 8 dagene. Annen hver dag med andre ord

 

Å gjett hva :)

 

Jeg ser allerede at fargen har begynt å komme, så genialt

8448816[/snapback]

 

Da blir du ganske sent brun. Hvis jeg tar så mye sol, så er jeg svart etterpå.

Lenke til kommentar
Jeg har vanskeligheter med å bli fort brun, tar en tid. Men når jeg først blir det, da blir jeg virkelig brun :wee:

8454759[/snapback]

Jeg har det akkurat motsatt. Easy come easy go er vel det som best beskriver min hudtype.

 

Jeg har forresten et problem med taningen; fargen blir ikke jevn over hele kroppen. Området mellom ryggen og magen, altså det området som armene skjuler når man ligger, blir aldri brunt. Lurer på om jeg skal begynne å ligge på siden i solariumet, med armene hevet, for å prøve å jevne ut forskjellene. Det ser litt latterlig ut når man kommer med brun mage og rygg, men når man løfter opp armene blender man omgivelsene med melkehvit hud.

 

Noen som har det på samme måte? Og hva gjorde dere for å få den jevne brunfargen vi alle higer etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...