Gå til innhold

Bakken rister under meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket det tidligere også, men etter at jeg nå for det meste oppholder meg i Outland (Hellfire Peninsula), har det blitt verre. Om dette er snakk om en fancy effekt Blizzard ha lagt inn, eller om det er noe galt med maskinen min, er jeg usikker på.

Tidligere merket jeg "problemet" kun når jeg drepte f.eks Ogres. Når de endelig bestemte seg for å dø, og falt bakover på rygg, ristet Moder Jord kraftig et sekund eller to. Dette skjønner jeg. Nå, derimot, opplever jeg den samme ristingen rett som det er, og det tilsynelatende helt uten grunn.

Er dette normalt, eller holder maskinen min på å ta kvelden? I tilfelle det første, er det mulig å slå av denne effekten noe sted? - jeg er ikke spesielt begeistret for den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har merket det tidligere også, men etter at jeg nå for det meste oppholder meg i Outland (Hellfire Peninsula), har det blitt verre. Om dette er snakk om en fancy effekt Blizzard ha lagt inn, eller om det er noe galt med maskinen min, er jeg usikker på.

Tidligere merket jeg "problemet" kun når jeg drepte f.eks Ogres. Når de endelig bestemte seg for å dø, og falt bakover på rygg, ristet Moder Jord kraftig et sekund eller to. Dette skjønner jeg. Nå, derimot, opplever jeg den samme ristingen rett som det er, og det tilsynelatende helt uten grunn.

Er dette normalt, eller holder maskinen min på å ta kvelden? I tilfelle det første, er det mulig å slå av denne effekten noe sted? - jeg er ikke spesielt begeistret for den.

8043670[/snapback]

Hmm, har du lagt merke til om den store "robot" mobben er i nærheten når dette skjer?

Skrevet

Er som de sier over, er en diger Fel Reaver som tusler rundt i hele Hellfire. Bakken vil riste litt da han nærmer seg deg, som en advarsel/kul effekt.

Er flere mobs rundt i Outlands som lager denne effekten også.

Nei, denne effekten kan ikke skrus av.

Skrevet

Ah! Jeg skjønner. Jo takk disse svære "robot" mobbene (Fel Reaver) har jeg vært i nærkontakt med noen ganger, men (heldigvis) ikke nær nok til at de har angrepet. Nå har ikke jeg vært så langt vekk fra Honor Hold, ennå, og det eneste stedet jeg har sett dem er litt sør og øst for dette stedet. I nærheten av disse kjempene har jeg selvsagt merket at baken har ristet kraftig. Nå, når jeg vet at de er å finne over hele sonen, skjønner jeg hva som skjer.

Tusen takk.

Skrevet
vurdert å se litt rundt etter årsaker?

8043733[/snapback]

??

Når det er ting jeg lurer på, spør jeg. Det er slik man lærer. Dessuten trodde jeg det var nettopp derfor dette forumet ble opprettet. Forøvrig vil jeg nevne at jeg regner fremdeles meg selv som 100% WOW-nybegynner, og er dessuten tre ganger så gammel som deg. Dette tilsammen gjør at ting ikke synker inn like lett som for dere som har spilt i årevis.

Men for all del - det skal ikke skje igjen.

Beklager.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

8043733[/snapback]

??

Når det er ting jeg lurer på, spør jeg. Det er slik man lærer. Dessuten trodde jeg det var nettopp derfor dette forumet ble opprettet. Forøvrig vil jeg nevne at jeg regner fremdeles meg selv som 100% WOW-nybegynner, og er dessuten tre ganger så gammel som deg. Dette tilsammen gjør at ting ikke synker inn like lett som for dere som har spilt i årevis.

Beklager.

8043929[/snapback]

Du er altså 60 år?

Men det han foreslo var bare å snu kameraet rundt, for den ristinga er en gigantisk robot rett bak deg mest sansynlig.

Skrevet

8043733[/snapback]

??

Når det er ting jeg lurer på, spør jeg. Det er slik man lærer.

8043929[/snapback]

Hvordan tror du det ville sett ut her på forumet viss alle som lurte på den minste ting skulle lage en tråd om det? Dette forumet er et diskusjons forum. Ikke wow suport. Som nevnt bruk småprat tråden, eventuellt en annen tråd som måtte passe, er det et mage spørsmål er mage tråden grei og prøve osv.

Dessuten kan det ofte vere greit og spørre noen i wow og. iallefall når det gjelder sånne småting som dette.

Egentilg ikke meninga og klage så, men har bare fått intrykk av at det har kommet så mange unødvendige tråder her i det siste.

Skrevet
Neste gang du lurer på noe kan jeg anbefalle Småprat om / rundt wow.

Lett å få svar der, og så slipper du lage en ny tråd hver gang.

Ha en fin dag.  :thumbup:

8043989[/snapback]

Litt sen respons, men fra tid til annen må selv WOW vike plassen for andre ting...livet f.eks.

Ah! Det skal jeg forsøke å huske på for ettertiden. Ja, jeg har ingen problemer med å forstå at ting lett ville ha eskalert hinsides all sunn fornuft hva antall tråder angår om det hadde blitt startet nye for hver liten ting.

Og en fin dag til deg også.

Skrevet

8043733[/snapback]

??

Beklager.

8043929[/snapback]

Altså en Ebayer som har vært på nettet å funnet seg en character å nå kommet for å teste wow ut uten å kunne en dritt om spillet...

less ebay..

Skrevet
Altså en Ebayer som har vært på nettet å funnet seg en character å nå kommet for å teste wow ut uten å kunne en dritt om spillet...

less ebay

Latterlig. Det fantes ingen tilsvarende mobs i vanilla wow. At Aril lurer på noe som du finner opplagt, gjør ham ikke til en e-bayer. Jeg er kraftig lei bedrevitere som tøffer seg på nettet. Patetisk.

Jeg regner med at du kommer til å kalle meg det ene og det andre. Det blåser jeg i. Forøvrig bør du kutte ned på wow-spillingen, og i stedet lære deg enkle og/å regler.

Skrevet

For meg er WOW et spill - jeg gjentar: et spill, ikke et spørsmål om liv eller død. Jeg vil ha det moro når jeg spiller, og jeg har det moro. Jeg forsøker hele tiden å oppføre meg 100% korrekt og høflig overfor andre jeg møter. Hvordan andre spillere velger å gjengjelde dette, blir opp til hver enkelt, men det endrer uansett ikke noe på min oppførsel. Jeg innlater meg aldri på krangling og annen elendighet som bare ødelegger, men viker alltid unna dersom jeg føler at ting kan eskalere.

Som nevnt tidligere så er jeg gammel, tykkhudet og har vært ute en vinterdag før. At "Darkey" tråkker på meg fordi jeg ikke er like flink som haun, latterliggjør meg og mistenker meg for å ha kjøpt Magen min på eBay er helt greit, det må haun gjerne gjøre, men det har jeg faktisk ikke. Hadde "Darkey" visst hvor lang tid jeg har brukt på å få karakteren min opp på lvl60 (snart lvl61) hadde haun tråkket meg enda lengre ned i dritten.

Men jeg er ferdig her. Jeg kan finne svar på ting jeg lurer på andre steder, så slipper jeg å irritere med flere dumme spørsmål om selvfølgeligheter.

Jeg sier tusen takk til alle som har svart både på dette og tidligere spørsmål.

Skrevet

Jeg kan iallefall forstå hvorfor så mange missliker wow community ut ifra noen i denne tråden, er det så vanskelig å svare på ett enkelt spørsmål uten å oppføre seg som en som fikk for lite pupp som liten?

Husker selv første gang bakken ristet når jeg var i outland og lurte først på hva i pokkern det var for noe, hadde aldri opplevd lignende i mine vanilla PvE dager og så meg kjapt rundt. Det satt seg litt i halsen når jeg så hvor diger saken som var på vei rett mot meg var ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...