Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Aha. Så et interlaced bilde - ja, annenhver linje av bildet sendes om gangen flettes magisk sammen til et progressivt bilde. Merkelig. Ser ut som vi ikke trenger progressive signalkilder, fordi denne TV-teknlologien "ikke har mulighet" til å vise interlaced bilder. Jeg kunne sverget på at jeg har sett bildet katastrolfalt dele seg i actionscener via analogt bakkenett med 480i - godt dette var illusjoner på grunn av det uproblematiske 480p signalet jeg egentlig får. Djeez.

Endret av seinfeld_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha. Så et interlaced bilde - ja, annenhver linje av bildet sendes om gangen flettes magisk sammen til et progressivt bilde. Merkelig. Ser ut som vi ikke trenger progressive signalkilder, fordi denne TV-teknlologien "ikke har mulighet" til å vise interlaced bilder. Jeg kunne sverget på at jeg har sett bildet katastrolfalt dele seg i actionscener via analogt bakkenett med 480i - godt dette var illusjoner på grunn av det uproblematiske 480p signalet jeg egentlig får. Djeez.

8168873[/snapback]

 

Jeg tror du tar litt feil her. Så vidt meg bekjent er et bildet på et lcd panel per definisjon progressivt. På grunn av teknologien som ligger til grunn for lcd panelene er det ikke teknisk mulig å vise et interlaced signal på en lcd skjerm. Interlaced betyr at linjene på skjermen tegnes opp odde og par, men dette må nødvendigvis skje via en elektronkanon som sveiper signalet over skjermen. På en lcd skjerm vil ikke pixlene kontinuerlig oppdateres som på en crt skjerm, noe som fører til den uunngåelige flimringen, men kun oppdateres når informasjonsinnholdet i pixelen forandres.

Lenke til kommentar

Og i et interlaced signal inn til en LCD-skjerm vil fortsatt odde og parvise pikselrader oppdateres etter hverandre - nevermind hvordan bildet bygges opp. Dette vil gi et "hakkete" bilde når det er horisontal bevegelse i bildet. Hva er det vi er uenige i her? Det at LCD-panelet "oppfører" seg annerledes og bedre enn billedrør med et interlacert signal har lite å si på annet enn flimring som du selv sier. Derfor er et interlacert bilde fortsatt under et progressivt bilde mtp. bildebehagelighet.

 

Tenk om vi hadde hatt et signal hvor den ene halve delen av hele bildet ville blitt oppdatert annenhver gang pr framerate - LCDskjermen ville ikke flimret, men bildet ville fått så enormt med tearing. Hadde dette vært like bra som et progressivt bilde, fordi LCDskjermen fungerer som den gjør? De-interlacingen i LCD-skjermene kan ikke sammenlignes med et progressive bilder.

Endret av seinfeld_02
Lenke til kommentar
Jeg var utålmodig og greide å få meg selv til å importere en PS3 fra Hong Kong. Denne er nå veldig nær (ble sendt fra Oslo i kveld og er vel fremme her tidligst i morgen).

 

Det jeg tenkte på da var at det er sikkert veldig mange der ute med spørsmål om kanskje hvordan den ser ut (vinkler de ikke har funnet bilder av) eller hvordan den er rent teknisk. Tenkte kanskje å benytte sjansen til at dere kan komme med noen innspill her så kan jeg på best mulig måte svare på disse :)

 

Jeg er selv ingen fan av hverken Playstation 3 eller Xbox 360 (da jeg også har Xbox 360) og derfor orker jeg ingen PS3 vs. Xbox 360 diskusjon igjen :p

 

Uansett så har jeg en HDTV (dog kun med 1080i max oppløsning) jeg har en PSP (som jeg tenkte å prøve oppimot PS3'en) og jeg har en nylig svidd Yellow Dog 5 Linux for PS3 ;) Så er mye som skal prøves her.

 

Uansett... Det som dukker opp fra DHL snart er følgende:

 

- Playstation 3 60GB Versjon (JAP, Sonefri spill, Sone A/1 BD)

- Ekstra SIXAXIS

- Resistance: Fall of Man (JAP utgave)

- Ridge Racer 7 (US utgave) (greide ikke å få tak i Motorstorm i farten)

 

Fant også ut i ettertid at Sony ikke shipper med noen HD-Kabel (da jeg kjøpte HDTV jækla tidlig så har jeg ikke annet enn Component) og derfor er denne allerede bestilt. Men denne aner jeg ikke når dukker opp (har ingen sporing på denne) :p

 

Uansett... Er bare å skyte i vei før jeg får den slik at jeg vet hva dere vil ha ;)

 

EDIT: Fiksa skriveleif i Topic :p

8042225[/snapback]

du kommer ikke til å få sove, bare vent har ps3, fire spill, to kontroller og en HDMI-kabel, fikk ps3 for en måned siden så vet nøyaktig hvordan det er å vente på å få bruke den:D:D:D:D

Lenke til kommentar
du kommer ikke til å få sove, bare vent har ps3, fire spill, to kontroller og en HDMI-kabel, fikk ps3 for en måned siden så vet nøyaktig hvordan det er å vente på å få bruke den:D:D:D:D

8169315[/snapback]

Tror CaZper har hatt denne konsollen en liten stund nå. Siden det er en ganske lang tråd (denne) om PS3en som han tester.

Lenke til kommentar
du kommer ikke til å få sove, bare vent har ps3, fire spill, to kontroller og en HDMI-kabel, fikk ps3 for en måned siden så vet nøyaktig hvordan det er å vente på å få bruke den:D:D:D:D

8169315[/snapback]

Tror CaZper har hatt denne konsollen en liten stund nå. Siden det er en ganske lang tråd (denne) om PS3en som han tester.

8169462[/snapback]

 

Korrekt. Har så å si gått inn i en pausemodus. Da jeg ikke har stort mer å gjøre med denne :p Ikke som jeg kommer på iallefall. Har runna Resistance og Ridge Racer 7 har jeg kommet et stykke på, men lagt det litt på hylla. Eneste PS3 brukes til nå er vel BD spilleren med NIN, Crank og Reservoir Dogs (de BD filmene jeg har atm.).

 

Men den brukes flittig til vising til venner som har planer om å kjøpe da. Vært litt trafikk på den fronten. Men ellers lite. Linux delen skal jeg fortsette med når jeg er ferdig på CeBit (drar i morgen) og tenker jeg sitter litt med det på TG (skal jo ha den med der) så om noen her skal på TG og vil teste ut PS3 med spill og kanskje Linux så er dere mer enn velkomne til å ta en titt ;) Bare spør på PM da jeg ikke vil tinglyse hvor jeg sitter til allmenneheten :p

Lenke til kommentar
Aha. Så et interlaced bilde - ja, annenhver linje av bildet sendes om gangen flettes magisk sammen til et progressivt bilde. Merkelig. Ser ut som vi ikke trenger progressive signalkilder, fordi denne TV-teknlologien "ikke har mulighet" til å vise interlaced bilder. Jeg kunne sverget på at jeg har sett bildet katastrolfalt dele seg i actionscener via analogt bakkenett med 480i - godt dette var illusjoner på grunn av det uproblematiske 480p signalet jeg egentlig får. Djeez.

 

Og i et interlaced signal inn til en LCD-skjerm vil fortsatt odde og parvise pikselrader oppdateres etter hverandre - nevermind hvordan bildet bygges opp. Dette vil gi et "hakkete" bilde når det er horisontal bevegelse i bildet. Hva er det vi er uenige i her? Det at LCD-panelet "oppfører" seg annerledes og bedre enn billedrør med et interlacert signal har lite å si på annet enn flimring som du selv sier. Derfor er et interlacert bilde fortsatt under et progressivt bilde mtp. bildebehagelighet.

 

Tenk om vi hadde hatt et signal hvor den ene halve delen av hele bildet ville blitt oppdatert annenhver gang pr framerate - LCDskjermen ville ikke flimret, men bildet ville fått så enormt med tearing. Hadde dette vært like bra som et progressivt bilde, fordi LCDskjermen fungerer som den gjør? De-interlacingen i LCD-skjermene kan ikke sammenlignes med et progressive bilder.

8169302[/snapback]

 

Det vår lille diskusjon her startet med var din kommentar angående PS3's utsignal for Blu-ray filmavspilling, hvilket begrenser seg per i dag til 1080p, 1080i og 480p. Noe du kom med en sarkastisk kommentar til, da du mente at folk ville bli sittende å se på 720i/768i når de foret TV'en sin med 1080i fra PS3.:

PS3 nedskalerer ikke 1080p til 720p. Så det blir 1080i til TVen som nedskalerer til 768i.

 

Jeg, og andre i tråden, mener at de med LCD, plasma, ser på progresive bilder uansett da denne type skjermer ikke tegner opp bildet interlaced, men progresivt uansett hva du forer de med.

 

Videre sa jeg at all informasjonen fra 1080p bildet på BD filmen ligger i dette 1080i signalet. Altså vi snakker en 1080i overføring og ikke 1080i billedfremvisning - eller 768i billedfremvisning som du mener. Skjermene (720p/768) nedskalerer og de-interlacer informasjonen fra BD filmen i 1080i signalet til sin panelstørrelse og tegner det opp progresivt altså 768p/720p. Altså er det ikke en interlaced billedopptegning, men en progresiv billedopptegning.

 

At du kommer med dine opplevelser av 480i TV signaler og hvordan det oppførte seg på en TV du har sett, er mindre interessant og du kan ikke sammenligne det med Blu-ray - som kommer fra en progresiv kilde, men bare overføres interlaced for så bli de-interlaced tilbake til progresivt bilde igjen. Kvaliteten på de-interlaceren i TV'n avgjør om dette skjer perfekt og uten kvalitetstap eller med artifacts i vanskelige scener. Hvis man har en shitty TV, så ja, så har du betalt for en shitty TV og du kan oppleve at bildet ikke blir så bra som med en dyrere TV med en dyrere billedbehandlingschip. Men det vil gjelde i alle situasjoner, og har ikke noe med PS3's Blu-ray egenskaper å gjøre.

 

Og - i og med at BD filmen er fra en progresiv kilde, så er jobben med å de-interlace uten artifacts lettere enn med et TV signal som i utganspunktet gjerne stammer fra en kilde som er interlaced i utgangspunktet - og hvor hver halvdel (altså annenhver linje) av bildet er fanget 1/60 sekund i forskjell i tid - hvilket gjør panoreringer og raske bevegelser i bildet vanskelig å behandle og vise fram skikkelig uten sagtenner/tearing eller hva man vil kalle det selv når det er flettet sammen. På filmopptak lagret på BD så er hver halvdel av linjer som sendes ved 1080i overføringen fra ett og samme bilde som er fanget fra det samme tidsøyeblikk - og når de de to halvdelene med linjer settes sammen riktig så vil ikke halvparten av bildet risikere å være fra 1/60 sek. før/etter i tid og inneholde litt annerledes informasjon enn den andre halvparten med linjer - noe som ville skape de forstyrrelsene du virker opptatt av - og som man lettest ser på TV overføringer med interlaced kilder.

 

Så ikke bland 480i analogt bakkenett TV overføringer av ymse kvaliteter for å argumentere med manglende BD funksjonalitet pga 1080i overføring fra PS3 til 768p fixed display TV'er. Da er du på viddene. Det er snakk om to forskjellige kildetyper i matrialet, progresivt fanget og lagret filmatriale for BD, og interlaced fanget/lagret TV matriale.

 

Dessuten, alle HD DVD spillerne og Blu-ray spillerne per i dag leser av 1080p/24 informasjonen fra platene og lager først et 1080i/60 signal. Dette kan de sende ubehandlet til TV'n/projektor'n og la TV'n(projektoren jobbe og gjøre de-interlacing - eller hvis brukeren velger 1080p ut fra spilleren - så kjører spilleren det selv gjennom en de-interlacer chip og kanskje lik den du har i TV'n din til og med - før det sendes avgårde i kabelen! De leser ikke av og skaper 1080p signalet direkte. Hva er da forskjellen - og på hvilken måte stiller PS3 seg i noe dårligere selskap da som Blu-ray spiller? (For det var poenget ditt først).

 

For mitt vedkommende sto valget mellom to HD DVD spillere, den ene sendte 1080i ut som maks, den andre noe dyrere sendte 1080p ut som maks. Da jeg oppdaget at den dyreste brukte samme billedchip som projektoren min til de-interlacing av 1080i til 1080p før sending ut av HDMI porten, så ga det seg selv at jeg like gjerne kunne la projektoren gjøre denne de-interlacingen og spare pengene på å ha samme billedchip to steder i signalkjeden.

 

Samme forsøk har jeg gjort med BD spilleren min også - satt den til 1080i ut. Identisk bilde som når jeg kjører 1080p ut fra den. Den skaper også først et 1080i signal som den kjører gjennom en de-interlacer chip før det går ut som 1080p.

 

Som sagt - ikke alle TV'er og projektorer har like gode billedbehandlingsegenskaper, men man får ofte det man betaler for.

 

Burde PS3 kunne kjørt 720p ut på BD? Ja, det synes jeg nok. Kanskje den ville gjort en bedre scaler og de-interlacer jobb enn dårlige TV'er, men kanksje en dårligere jobb enn de dyrere modellene med gode egenskaper. Uansett, de med LCD, plasma, SXRD, DLP TV'er ser ikke på 768i bilde uansett hva du sier.

 

Noen linker for de andre som måtte være interessert:

http://www.projectorcentral.com/retailing_HD-DVD_Blu-ray.htm

For beskrivelse av overføring av HD film bilde via 1080i vs 1080p, og fremvisning av de opprinnelige progresive bildet fra disken når overføringen skjer med 1080i.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Deinterlacing

Om fixed display og progresiv billedopptegning, samt forskjellige måter å de-interlace på for å gjøre dette - hvilket går på det jeg snakket om kvaliteten av de-interlace chipen. Noen metoder gir bedre resultat enn andre, andre gir tapsfri kvalitet.

 

Denne diskusjonen kjeder nok noen. Og har noen fremtidige PS3 eier hoppet til bunnen så er kortversjonen at med PS3 får dere en god Blu-ray spiller - noen sier den beste på markedet i dag.

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen kjeder nok noen. Og har noen fremtidige PS3  eier hoppet til bunnen så er kortversjonen at med PS3 får dere en god Blu-ray spiller - noen sier den beste på markedet i dag.

8179846[/snapback]

 

Takk for en flott og informativ post. Da blir jeg å kjøre 1080i på samsungen min, da den ikke støtter 1080p, uansett om Sony legger inn støtte for 720p. Jeg gleder meg stort til hd-kvalitet på film, og setter stor pris på at dere som allerede har dette deler erfaringen og kunnskapen med oss andre. :thumbup:

Lenke til kommentar
Et siste spørsmå:

Cazper, og alle dere som allerede omfavner en PS3; dere har brukt en del penger på dette nå. Var det verdt det? Er dere fornøyde med kjøpet (allerede nå)?

8192673[/snapback]

 

Jeg sitter igjen med en litt både-og følelse. Som spillekonsoll føler jeg fikk utrolig lite for pengene sånn om vi tenker _nå_. Jeg føler jeg fikk mest ut av Resistance, mens de andre titlene som Motorstorm og Ridge Racer 7 var litt enspora og ensforma (Syns ikke de var så forbløffende slik Resistance var) og grafikken var jo der, men det har vi jo sett på Xbox 360 i over et år nå. Jeg føler jeg fikk lite for pengene sammenliknet med en Xbox 360 som har mye mer spillverdi nå i dag (eller kanskje også en wii for den saks skyld). Men som BD spiller føler jeg har fått mye for pengene. Det skal Sony ha, men som konsoll så har de egentlig blitt veldig amputert pga. X360 hadde de fleste titlene måneder før de kom på PS3.

 

Men CeBit er iallefall konge og fant forresten en PS3 stående på standen til Sharp (hvor de da spilte på en av de store monster-trådløse kanonene deres. Så også en prosjektør som ga et 83" bilde på ca. 20 cm avstand (som man bare klistra i taket så ga den bilde på veggen), men den var det ikke lov å ta bilde av desverre :(

 

Var også på et Tyskt supermarked (MediaMarkt for de som har vært på tysklandsshopping før) og der stod det en PS3 på display for allmenheten og prøve... Noe jeg syns var litt rart i tanke på den ikke lanseres før torsdag :p

Lenke til kommentar

Takk for svar! Litt leit det med Motorstorm, hadde noen forventninger, men det ser ut til å være et littspilt og lettglemt spill - ikke min type. Har forlengst sett at Resistance ikke er noe for meg, ser ikke annet enn Call of Duty med monstre, pluss at jeg har spilt NOK av slike typer spill i det siste. Det eneste som frister er Enchanted Arms og gode PS2-spill, men det blir litt lunkent. Tror jeg ser hvordan det går på releasen, hører hva "folket" sier og bestemmer deretter. Nest best etter å stå i kø er å se på køen :)

Hard beslutning, men noe annet ville bare bli for urimelig i mitt tilfelle.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Et siste spørsmå:

Cazper, og alle dere som allerede omfavner en PS3; dere har brukt en del penger på dette nå. Var det verdt det? Er dere fornøyde med kjøpet (allerede nå)?

8192673[/snapback]

 

Jeg sitter igjen med en litt både-og følelse. Som spillekonsoll føler jeg fikk utrolig lite for pengene sånn om vi tenker _nå_. Jeg føler jeg fikk mest ut av Resistance, mens de andre titlene som Motorstorm og Ridge Racer 7 var litt enspora og ensforma (Syns ikke de var så forbløffende slik Resistance var) og grafikken var jo der, men det har vi jo sett på Xbox 360 i over et år nå. Jeg føler jeg fikk lite for pengene sammenliknet med en Xbox 360 som har mye mer spillverdi nå i dag (eller kanskje også en wii for den saks skyld). Men som BD spiller føler jeg har fått mye for pengene. Det skal Sony ha, men som konsoll så har de egentlig blitt veldig amputert pga. X360 hadde de fleste titlene måneder før de kom på PS3.

 

Men CeBit er iallefall konge og fant forresten en PS3 stående på standen til Sharp (hvor de da spilte på en av de store monster-trådløse kanonene deres. Så også en prosjektør som ga et 83" bilde på ca. 20 cm avstand (som man bare klistra i taket så ga den bilde på veggen), men den var det ikke lov å ta bilde av desverre :(

 

Var også på et Tyskt supermarked (MediaMarkt for de som har vært på tysklandsshopping før) og der stod det en PS3 på display for allmenheten og prøve... Noe jeg syns var litt rart i tanke på den ikke lanseres før torsdag :p

8192741[/snapback]

 

Føler noe av det samme, men slik var det også med X-Box 360 da jeg kjøpte det på release dagen i fjor. Etter å ha gamet Perfect Dark Zero lå konsollen og støvet for det meste, helt til februar, mars siden da har den stått og svivet for det meste for det var da spilletitlene begynte å rulle fremover, før den takket for seg to ganger på rad. :thumbdown:

 

Men med PS3 så er det et større utvalg av både demoer, trailers og releasespill samt at vi i Europa kan glede oss til litt snacs på PSstore til 23 mars. Ikke alle releasespill er gode men det kommer en del gode spill som Rainbow Six LV, GRAW2, Splinter Cell Double Agent osv. Siden X-Box 360 har tatt ferie hos meg så frister GRAW2 til PS3 noe synsynkt nå. Greit at mange av spillene kommer på begge konsollene så de som har begge ikke trenger å gå glipp av noen spilltittler hvsi en av disse takker for seg. :thumbup:

 

Men som jeg skrev i anmeldelsen på hjemmesiden min ang PS3, er det mange som kommer til å stå med valget skal jeg bruke 3000,- eller 6000,- på den ene eller andre konsollen som så og si gir lik grafiskeytelse.

Lenke til kommentar
Ikke alle releasespill er gode men det kommer en del gode spill som Rainbow Six LV, GRAW2, Splinter Cell Double Agent osv.

8193393[/snapback]

 

Men det er jo litt pussig.

Du har Xbox360 som ligger og støver, og ser fram til spill som RS:Las Vegas, GRAW 2 og Splinter Cell Double Agent.

 

Dette er jo spill som vi aktive 360-spillere er "ferdige" med.

Altså, du hadde ikke trengt å vente helt til 23. mars for å nyte disse gode titlene når du likevel har en 360 som står og støver.

 

Selv har jeg bestilt Motorstorm og Formula 1 til launchen nå på fredag. Men jeg begynner å skjønne mer og mer at jeg sannsynligvis må innom en butikk og få med meg Ressistance Fall of Man.

Jeg gikk rett og slett på en smell.

Leste anmeldelsen av RFOM i GameReactor sitt blad. De gav RFOM 6/10 og hadde ikke mye skryt å komme med.

Derfor valgte jeg det bort.

 

Etter å ha sett noen andre omtaler nå skjønner jeg at RFOM nok bør være i min PS3 innen påske.

Lenke til kommentar

Sorry visst dette har blitt tatt opp før i tråden men det er en del poster å lese gjennom...

 

En ting som virkelig irriterer meg på psp'n er at man ikke kan høre på mp3 samtidig som man ser på bilder eller bruker nettleseren.

 

Hvordan er dette på ps3?

Lenke til kommentar
Sorry visst dette har blitt tatt opp før i tråden men det er en del poster å lese gjennom...

 

En ting som virkelig irriterer meg på psp'n er at man ikke kan høre på mp3 samtidig som man ser på bilder eller bruker nettleseren.

 

Hvordan er dette på ps3?

8194047[/snapback]

 

 

fungerer ikke der heller

Lenke til kommentar
Sorry visst dette har blitt tatt opp før i tråden men det er en del poster å lese gjennom...

 

En ting som virkelig irriterer meg på psp'n er at man ikke kan høre på mp3 samtidig som man ser på bilder eller bruker nettleseren.

 

Hvordan er dette på ps3?

8194047[/snapback]

 

 

fungerer ikke der heller

8194119[/snapback]

 

Dette skal bli løst i den nye firmware oppdateringen 1.6 som blir releaset på torsdag. Dvs. man kan bruke PS3 samtidig som man laster ned filer hører på MP3 etc. og f.eks ser på bilder.

Lenke til kommentar
Korrekt. Har så å si gått inn i en pausemodus. Da jeg ikke har stort mer å gjøre med denne tongue.gif Ikke som jeg kommer på iallefall. Har runna Resistance og Ridge Racer 7 har jeg kommet et stykke på, men lagt det litt på hylla. Eneste PS3 brukes til nå er vel BD spilleren med NIN, Crank og Reservoir Dogs (de BD filmene jeg har atm.).

 

Du må spille resistance online.. det er vanvittig bra :) Resistance mister jo masse verdi om du dropper den delen.

Lenke til kommentar
Ikke alle releasespill er gode men det kommer en del gode spill som Rainbow Six LV, GRAW2, Splinter Cell Double Agent osv.

8193393[/snapback]

 

Men det er jo litt pussig.

Du har Xbox360 som ligger og støver, og ser fram til spill som RS:Las Vegas, GRAW 2 og Splinter Cell Double Agent.

 

Dette er jo spill som vi aktive 360-spillere er "ferdige" med.

Altså, du hadde ikke trengt å vente helt til 23. mars for å nyte disse gode titlene når du likevel har en 360 som står og støver.

 

Selv har jeg bestilt Motorstorm og Formula 1 til launchen nå på fredag. Men jeg begynner å skjønne mer og mer at jeg sannsynligvis må innom en butikk og få med meg Ressistance Fall of Man.

Jeg gikk rett og slett på en smell.

Leste anmeldelsen av RFOM i GameReactor sitt blad. De gav RFOM 6/10 og hadde ikke mye skryt å komme med.

Derfor valgte jeg det bort.

 

Etter å ha sett noen andre omtaler nå skjønner jeg at RFOM nok bør være i min PS3 innen påske.

8193801[/snapback]

 

Du missforstå, jeg fikk min X-Box 360 på release dagen i desember 2006. Ble ikke noe fart på konsollen før i mars 2006 da kom GRAW, Oblivion osv.

 

Men for de som ikke har en X-Box 360 og har ventet på en PS3 pga Blu Ray spilleren, er fanboys osv, har et bedre spillutvalg enn da X-Box 360 ble lansert i Europa nettop fordi Splinter Cell DA, Rainbow Six LV og GRAW2 er tilgjengelige ved lanseringen.

 

Videre skriver jeg at X-Boxen min har blitt defekt 2 ganger, det kom ikke frem i innleget at den er ennå defekt, my bad, den venter på å bli hentet til rep. Derfor er jeg glad at jeg har PS3 fordi jeg hadde planer om å kjøpe GRAW2 de nærmeste ukene til X-Box 360 men siden den er defekt blir det på PS3. ;)

 

Det er dyrt å betale 6000,- for en konsoll, men jeg synes maskinen er verdt det. :yes: Nå har jeg spart en del krone også ved å importere, så 6000,- endte ikke jeg med å gi ut for konsollen alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...