Gå til innhold

Når er sommerferien


uro

Anbefalte innlegg

Hei. Går på vgs og lurer på en ting. Når er det egentlig sommerferien begynne? Og når slutter den? Er det spesielt for hver enkelt skole, eller er det standar?

 

Trenger det for å søke sommer jobb se. Og klarer ikke å finne det på skolens hjemmeside. De har en års plan, men det står ikke noe om når skolen slutter eller når den starter igjen.

 

Så blir veldig taknemmelig om noen viste det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Går på vgs og lurer på en ting. Når er det egentlig sommerferien begynne? Og når slutter den? Er det spesielt for hver enkelt skole, eller er det standar?

 

Trenger det for å søke sommer jobb se. Og klarer ikke å finne det på skolens hjemmeside. De har en års plan, men det står ikke noe om når skolen slutter eller når den starter igjen.

 

Så blir veldig taknemmelig om noen viste det :)

8036618[/snapback]

Avhengig av hvilket fylke.

 

I østfold er det; fom 21 juni, tom 15. august. ;)

Lenke til kommentar
Hei. Går på vgs og lurer på en ting. Når er det egentlig sommerferien begynne? Og når slutter den? Er det spesielt for hver enkelt skole, eller er det standar?

 

Trenger det for å søke sommer jobb se. Og klarer ikke å finne det på skolens hjemmeside. De har en års plan, men det står ikke noe om når skolen slutter eller når den starter igjen.

 

Så blir veldig taknemmelig om noen viste det :)

8036618[/snapback]

Avhengig av hvilket fylke.

 

I østfold er det; fom 21 juni, tom 15. august. ;)

8036636[/snapback]

 

Takker så mye. Bor i Halden så det passa veldig bra :).

 

Men betyr det at vi begynner den 15, eller er 15ene siste fri dag? Og da må jeg spørre om det er noen som vet om det er farlig å miste første dag av skolen. For kommer ikke hjem fra syden før den 15, kl 21.00 :p

Lenke til kommentar
Hei. Går på vgs og lurer på en ting. Når er det egentlig sommerferien begynne? Og når slutter den? Er det spesielt for hver enkelt skole, eller er det standar?

 

Trenger det for å søke sommer jobb se. Og klarer ikke å finne det på skolens hjemmeside. De har en års plan, men det står ikke noe om når skolen slutter eller når den starter igjen.

 

Så blir veldig taknemmelig om noen viste det :)

8036618[/snapback]

Avhengig av hvilket fylke.

 

I østfold er det; fom 21 juni, tom 15. august. ;)

8036636[/snapback]

 

Takker så mye. Bor i Halden så det passa veldig bra :).

 

Men betyr det at vi begynner den 15, eller er 15ene siste fri dag? Og da må jeg spørre om det er noen som vet om det er farlig å miste første dag av skolen. For kommer ikke hjem fra syden før den 15, kl 21.00 :p

8036653[/snapback]

tom = Til og med, så ja. Første skoledag er 16. Men ta forbehold om det, er 100 % at vi slutter den fom 21, men litt mer usikker med 16. Sjekker veldig fort nå. ;)

 

Men hvilket trinn går du på? Går du på vg1, så har det ikke noe å si om du er borte første skoledag. Går du vk2 og skal kjøpe brukte bøker er det fordel å være tilstede ;)

Lenke til kommentar
tom = Til og med, så ja. Første skoledag er 16. Men ta forbehold om det, er 100 % at vi slutter den fom 21, men litt mer usikker med 16. Sjekker veldig fort nå. ;)

 

Men hvilket trinn går du på? Går du på vg1, så har det ikke noe å si om du er borte første skoledag. Går du vk2 og skal kjøpe brukte bøker er det fordel å være tilstede ;)

 

Takker så mye for svar :)

 

Går vk1 nå og blir da vk2 neste år. Fikser bøker lenge før skole start så det går bra :) Får snakke med lærerene nærmere ferien da.

Lenke til kommentar
JIPPI!:p Første skoledag er 20 august;) Snakka akkurat med rektor :)

 

Dette betyr nesten en rekord lang ferie med akkurat 2 mnd :)

8036986[/snapback]

 

Gjelder det alle skoler i Østfold eller bare i fr.stad?

 

Om det gjelder hos oss også så blir jeg over entusiastisk og super glad her :p

Lenke til kommentar
JIPPI!:p Første skoledag er 20 august;) Snakka akkurat med rektor :)

 

Dette betyr nesten en rekord lang ferie med akkurat 2 mnd :)

8036986[/snapback]

 

Gjelder det alle skoler i Østfold eller bare i fr.stad?

 

Om det gjelder hos oss også så blir jeg over entusiastisk og super glad her :p

8037020[/snapback]

Jeg mener, kan ta feil, at det gjelder for hele østfold.

Lenke til kommentar
Mister man ikke skoleplassen hvis man ikke møter opp første dagen?

8037727[/snapback]

 

Det var det jeg lurte på også. Men om sommerferien varer til den 20.ene så går det jo kjempe fint da :p Og hvis den begynner den 15ene så får jeg bare snakke med læreren min og si ifra, da går det nok bra se. Ellers mister 3 stk i klassen min plassen sin på en gang :p Men går nok bra. Man må bare ha dialog med skole så blir alt fint se.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Mister man ikke skoleplassen hvis man ikke møter opp første dagen?

 

Det var det jeg lurte på også. Men om sommerferien varer til den 20.ene så går det jo kjempe fint da :p Og hvis den begynner den 15ene så får jeg bare snakke med læreren min og si ifra, da går det nok bra se. Ellers mister 3 stk i klassen min plassen sin på en gang :p Men går nok bra. Man må bare ha dialog med skole så blir alt fint se.

 

herrehud 15. august er på en lørdag da. dere kan ikke begynne da :p

Lenke til kommentar
Mister man ikke skoleplassen hvis man ikke møter opp første dagen?

 

Det var det jeg lurte på også. Men om sommerferien varer til den 20.ene så går det jo kjempe fint da :p Og hvis den begynner den 15ene så får jeg bare snakke med læreren min og si ifra, da går det nok bra se. Ellers mister 3 stk i klassen min plassen sin på en gang :p Men går nok bra. Man må bare ha dialog med skole så blir alt fint se.

 

herrehud 15. august er på en lørdag da. dere kan ikke begynne da :p

 

27/02-2007 : 17:05
;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...