Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

micro er artig når det går bra. hehe.

 

 

Men lurer på en ting.

 

Slår computern greit på Hard nå, men på Brutal er det litt verre.

 

Burde jeg bygge to refinerys i den første basen før jeg bygger ut til den andre?

 

Og burde jeg satse på å bygge Tech senter så fort som mulig, eller burde jeg satse på flere soldater, tanks og forsvarsinnretninger og heller teche opp når jeg er ferdig med base to?

 

Når burde jeg bygge krana? Etter jeg har bygd barracks og garasjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns spillet var skikkelig artig men det virker som det er noen småbugs i AI'en. I et av spillene insisterte den på å bygge bygninger inne med basen min. Jeg stjal og stjal men han ga seg ikke.

 

Ellers gleder jeg meg som en unge til spillet kommer. :D

8080247[/snapback]

 

Har aldri opplevd denne bug'en. Men jeg har bare spilt 1 gang mot easy, medium og hard. Så muligens den er dummere der :hmm:

 

Gleder meg sinnsykt selv. Kane Edition er hos meg 31 mars :D;)

Lenke til kommentar
Han bygger mye fortere, og han får mye mer penger for hver tiberium-levering.

8064314[/snapback]

 

Det er da en tåpelig løsning -- burde heller legge vekt på micro og mer logisk bruk av enhetsammensetning elns, det ville vært knæsj!

8064651[/snapback]

 

Bare for å avklare alt rot om AI'en jukser eller ikke:

 

Easy, Medium og Hard jukser ikke på noen måte. Brutal er nøyaktig den samme AI'en som Hard, men har et stor fordel: den får 200 % penger. Dvs. når en harvester returnerer til basen, så får den dobbelt så mye penger som du ville fått. Samme med Tiberium Spikes, de genererer dobbelt så mye penger i sekundet. Ellers er Brutal mer aggressiv enn Hard, men her er de eneste forskjellene.

 

Dette er blitt bekreftet av utviklerene på det offesielle Command and Conquer 3 forumet.

Lenke til kommentar
micro er artig når det går bra. hehe.

 

 

Men lurer på en ting.

 

Slår computern greit på Hard nå, men på Brutal er det litt verre.

 

Burde jeg bygge to refinerys i den første basen før jeg bygger ut til den andre?

 

Og burde jeg satse på å bygge Tech senter så fort som mulig, eller burde jeg satse på flere soldater, tanks og forsvarsinnretninger og heller teche opp når jeg er ferdig med base to?

 

Når burde jeg bygge krana? Etter jeg har bygd barracks og garasjen?

8082807[/snapback]

 

Micro på spill som C&C3 er vanskeligere enn ellers, fordi tanks og fly bruker tiid på å flytte seg!! :)

 

Jeg bygger 2x refineries i base1 før jeg hiver meg på base2.

 

Jeg pleier å bygge krana før garasjen. Da har jeg akkurat nok tid til å spy ut masse tanks før han hiver seg på å ekspandere til base2. Da kan jeg ta den og ha 3 baser + 2 tiberium towers.

 

Om du har 4x refineries og evt 5-6 harvestere, 2 tiberium towers så vil du ikke på noen måte slite med å spy ut units SAMTIDIG som du techer :) Tech center har noen gode upgrades i tillegg til at den åpner mulighetene for superweapons etc :)

 

Spiller du NOD så er stealth-bombers veldig praktiske, om du skal ta ned strategiske bygninger kjappt. :)

Lenke til kommentar

Jeg bygger power plant+emisarry(ekspandering for base2) -> barracks -> refinery 1 -> refinery 2 -> crane.. osv :) Bruk husene til din fordel med rocket luanchers btw. De rocker! :D

 

Hehe, er bare å jobbe deg nedover til 0% handikap, så jobber du deg oppover med handikap selv :D

Lenke til kommentar

Snobjorn: Om du gidder å lese bare litt lengre opp har jeg linket til noen poster, og vi har diskutert en god del de siste sidene angående taktikk for å vinne :)

 

Zethyr: Har blitt mest NOD, ikke fordi GDI er dårlige, men jeg liker de best bare. Men tror jeg skal balansere med litt GDI-"nerding" :) Enn du?

 

Supreme Commander er verdens kjedeligste drittspill til sammenligning mot C&C3 btw :/ *skuffa*

Endret av warneck
Lenke til kommentar
Snobjorn: Om du gidder å lese bare litt lengre opp har jeg linket til noen poster, og vi har diskutert en god del de siste sidene angående taktikk for å vinne :)

 

Zethyr: Har blitt mest NOD, ikke fordi GDI er dårlige, men jeg liker de best bare. Men tror jeg skal balansere med litt GDI-"nerding" :) Enn du?

 

Supreme Commander er verdens kjedeligste drittspill til sammenligning mot C&C3 btw :/ *skuffa*

8087281[/snapback]

 

Jeg trodde man bare kunne være GDI på demoen jeg :dontgetit:

 

 

edit: capslock

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Zethyr: Har blitt mest NOD, ikke fordi GDI er dårlige, men jeg liker de best bare. Men tror jeg skal balansere med litt GDI-"nerding" :) Enn du?

8087281[/snapback]

Noe av det samme for min del.. er litt skuffa over at scorpions er enda litt dårligere enn prisen tilsier sammenliknet med predators i starten, ellers føler jeg at jeg er ganske happy med NOD. Gøy med masse spesialangrep på lager, fancy våpen og stealth.

Begynner å bli lei å bruker 3 ekstra klikk for å sette på plass tårn, da :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om det nevnt tidligere men man kan spille som NOD i Skirmish hvis man trykker på rullemenyen for valg av lag, holder inne N-tasten og trykker på NOD. Man kan også velge Scrin ved å holde inn S-knappen inne og velge Scrin men det fungerer ikke siden demoen har ikke Scrin-filene.

8049303[/snapback]

 

Nevnt for en stund siden ;)

Lenke til kommentar
Jeg bygger power plant+emisarry(ekspandering for base2) -> barracks -> refinery 1 -> refinery 2 -> crane.. osv :) Bruk husene til din fordel med rocket luanchers btw. De rocker! :D

 

Hehe, er bare å jobbe deg nedover til 0% handikap, så jobber du deg oppover med handikap selv :D

8086052[/snapback]

 

 

Hvorfor bygger du ikke heller Refinery først, også Power plant? Da får du jo begynt med inntjeningen mye kjappere.

 

Eller er det fordi du får kjøpt units mye tidligere?

 

Bygger dere maskingevær tårn og anti-tanks tårn så kjapt som mulig?

Lenke til kommentar
*snip*

8086052[/snapback]

 

 

Hvorfor bygger du ikke heller Refinery først, også Power plant? Da får du jo begynt med inntjeningen mye kjappere.

 

Eller er det fordi du får kjøpt units mye tidligere?

 

Bygger dere maskingevær tårn og anti-tanks tårn så kjapt som mulig?

8090023[/snapback]

 

Du svarte selv på spørsmålet. Power plant + Barracks tar 10 sekunder å lage. Vidre når jeg hiver på 2x saboteurs (10sekunder tilsammen) så får de akkurat henta inn 1 av tiberium spikesene når første refinery kommer opp. Har prøvd måten din, men den funker dårligere, synes i alle fall jeg :) Og jeg spiller mot brutal med handikap selv ;)

 

Slenger opp anti-tanks + anti-refinery hos base2 i starten. Forsterker med units etterhvert som produksjonen øker. :) Har som oftest 2x cranes. Flere kan jeg ikke helt se vitsen med. :p Sikkert greit om du vil bygge masse tårn AKKURAT der motstanderen angriper, men mot noe annet enn AI vil de bare gå rundt :)

 

Mobile > Immobility. :thumbup:

 

*snip*

8087281[/snapback]

Noe av det samme for min del.. er litt skuffa over at scorpions er enda litt dårligere enn prisen tilsier sammenliknet med predators i starten, ellers føler jeg at jeg er ganske happy med NOD. Gøy med masse spesialangrep på lager, fancy våpen og stealth.

Begynner å bli lei å bruker 3 ekstra klikk for å sette på plass tårn, da :p

8087397[/snapback]

 

Enig der. Derfor jeg valgte NOD faktisk, de får opp raskere tankser pga billigere pris og har ikke tilsvarende dårligere kvalitet. Tårna er litt kjedelig siden de også tar større plass, men føler at de er bedre (?).

Endret av warneck
Lenke til kommentar

Zethyr: Kom til å tenke på noe du sa. Du nevnte at det bare er å bygge et par, overpowered beam cannons og så vinner du lett. På brutal så bygger den mer etter hvilke units du har, samtidig som den bygger litt mer variert. Så med mindre du stealther en gruppe på 9 beam cannons overlever de ikke lenge, i det hele tatt. Samtidig så er de ELENDIG mot infantry - De kan ikke kjøre over dem engang, så sleng fram rocket luanchers og de er et lett mål. Fordelen er ikke dmg pr/sec men heller rekkevidden slik at du kan ta ut cannons uten å selv bli skadet.

 

Oppdaget forresten en bug i dag, AI-en bygde 3 bygnigner OPPÅ hverandre, haha, jeg kunne ikke ødelegge de engang så måtte sende en søt liten nuclear :love:

 

EDIT: Jeg er hekta på C&C3 :blush: Men er det eneste spillet jeg gidder atm :) Mye pga det ikke tar lang tid og jeg kan sette pause.

Endret av warneck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Konge.. explorer låser seg når jeg klikker på exefila.

Lasta den ned med torrent...

 

Er filen min driti ut eller? MD5:

55066B516D8CD5232D17A13F26E802DF

 

Gikk greit fort å laste ned da, men hva er nå det verdt når fila ikke funker..

 

EDIT:

Mulig for å legge ut MD5'n til filer dere legger ut på gamer forresten? Kunne vært kjekt i tilfeller som dette...

Sorry om dere har lagt det ut. Jeg finner det i alle fall ikke..

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...