Superparanoid Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Finnes det noen gode, eller kanskje helst bedre alternativer til Microsoft Frontpage for de av oss som ikke kan HTML? Ser at Microsoft Frontpage er fjernet fra den nyeste Office-versjonen...
j-- Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Dreamweaver er jo og ganske greit til wysiwygeditor å være Tror de har en 30 dagers trail av programmet før du må kjøpe
Superparanoid Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Dreamweaver er jo og ganske greit til wysiwygeditor å være Tror de har en 30 dagers trail av programmet før du må kjøpe 8026305[/snapback] Må du ikke kunne HTML for å bruke Dreamweaver da...?
j-- Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Dreamweaver er jo og ganske greit til wysiwygeditor å være Tror de har en 30 dagers trail av programmet før du må kjøpe 8026305[/snapback] Må du ikke kunne HTML for å bruke Dreamweaver da...? 8026341[/snapback] Nope, den har 2 "deler", en som heter Design og en som heter Code. Ville dog anbefale å læte html
Superparanoid Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Dreamweaver er jo og ganske greit til wysiwygeditor å være Tror de har en 30 dagers trail av programmet før du må kjøpe 8026305[/snapback] Må du ikke kunne HTML for å bruke Dreamweaver da...? 8026341[/snapback] Nope, den har 2 "deler", en som heter Design og en som heter Code. Ville dog anbefale å læte html 8026358[/snapback] OK det var interessant, da er det kanskje håp... Vil gjerne lære html ja, det er bare det med tiden...
HulkHaugen Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Bare for å få en klarhet i det, frontpage er delt opp i to nye programmer i office07. en for å skrive html, og en wizard-sak. husker ikke helt hva de heter nå, men du kan jo sjekke microsoft.no f.eks.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Om du enkelt å greit skal lage en webside på en enkel måte, vil jeg annbefale Web Page maker på det sterkeste. Har selv brukt dette en del og er veldig fornøyd. Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79
Superparanoid Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Takk for alle tips, men et lite oppfølgingsspørsmål: - Jeg skulle gjerne lagt ut noe musikk på ei hjemmeside, men den skal helst bare være for avspilling - ikke for nedlasting. Jeg har prøvd å legge ut noen mp3-filer, men disse kan man jo enkelt laste ned ved å høyreklikke etc. Jeg bruker som dere skjønner fortsatt Microsoft Frontpage inntil videre... Men man må kanskje bruke Flash for at dette skal fungere, eller...?
kommers Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Et brukbart (og helt gratis) alternativ til MS Frontpage er NVU (uttales "N-view"), som du ser screenshot av herfra (følg download-link for å laste ned).
GeirGrusom Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Takk for alle tips, men et lite oppfølgingsspørsmål:- Jeg skulle gjerne lagt ut noe musikk på ei hjemmeside, men den skal helst bare være for avspilling - ikke for nedlasting. Jeg har prøvd å legge ut noen mp3-filer, men disse kan man jo enkelt laste ned ved å høyreklikke etc. Jeg bruker som dere skjønner fortsatt Microsoft Frontpage inntil videre... Men man må kanskje bruke Flash for at dette skal fungere, eller...? 8071963[/snapback] Dette kan gjøres uten Flash, grunnen til at du ser flash rundt omkring, er fordi det er tryggere for de som legger det ut, siden det blir vanskeligere å få tak i en filbane man kan bruke til å laste ned. HTML er noe av det enkleste du kan lære deg av "programmering", det er simpelt og logisk. mener det heter Content eller noe for å få andre programmer til å åpne filer, men nå er det år og dag siden jeg drev med webutvikling.
Gamekilla Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) hvis du er en (NOOB) bruk bluevoda!!!!!!!!!! det er 100% gratis.. jeg bruker privat HTML -.gamekilla.- Endret 27. mars 2009 av Gamekilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå