Gå til innhold

Erstatning for Microsoft Frontpage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dreamweaver er jo og ganske greit til wysiwygeditor å være :) Tror de har en 30 dagers trail av programmet før du må kjøpe

Skrevet
Dreamweaver er jo og ganske greit til wysiwygeditor å være :) Tror de har en 30 dagers trail av programmet før du må kjøpe

8026305[/snapback]

Må du ikke kunne HTML for å bruke Dreamweaver da...?

Skrevet

8026305[/snapback]

8026341[/snapback]

Nope, den har 2 "deler", en som heter Design og en som heter Code. Ville dog anbefale å læte html :)

Skrevet

8026305[/snapback]

8026341[/snapback]

Nope, den har 2 "deler", en som heter Design og en som heter Code. Ville dog anbefale å læte html :)

8026358[/snapback]

OK det var interessant, da er det kanskje håp... :cool: Vil gjerne lære html ja, det er bare det med tiden...

Skrevet

Bare for å få en klarhet i det, frontpage er delt opp i to nye programmer i office07. en for å skrive html, og en wizard-sak. husker ikke helt hva de heter nå, men du kan jo sjekke microsoft.no f.eks.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Om du enkelt å greit skal lage en webside på en enkel måte, vil jeg annbefale Web Page maker på det sterkeste. Har selv brukt dette en del og er veldig fornøyd. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Skrevet

Takk for alle tips, men et lite oppfølgingsspørsmål:

- Jeg skulle gjerne lagt ut noe musikk på ei hjemmeside, men den skal helst bare være for avspilling - ikke for nedlasting. Jeg har prøvd å legge ut noen mp3-filer, men disse kan man jo enkelt laste ned ved å høyreklikke etc. Jeg bruker som dere skjønner fortsatt Microsoft Frontpage inntil videre... Men man må kanskje bruke Flash for at dette skal fungere, eller...?

Skrevet
Takk for alle tips, men et lite oppfølgingsspørsmål:

- Jeg skulle gjerne lagt ut noe musikk på ei hjemmeside, men den skal helst bare være for avspilling - ikke for nedlasting. Jeg har prøvd å legge ut noen mp3-filer, men disse kan man jo enkelt laste ned ved å høyreklikke etc. Jeg bruker som dere skjønner fortsatt Microsoft Frontpage inntil videre... Men man må kanskje bruke Flash for at dette skal fungere, eller...?

8071963[/snapback]

Dette kan gjøres uten Flash, grunnen til at du ser flash rundt omkring, er fordi det er tryggere for de som legger det ut, siden det blir vanskeligere å få tak i en filbane man kan bruke til å laste ned.

HTML er noe av det enkleste du kan lære deg av "programmering", det er simpelt og logisk.

mener det heter Content eller noe for å få andre programmer til å åpne filer, men nå er det år og dag siden jeg drev med webutvikling.

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

hvis du er en (NOOB) bruk bluevoda!!!!!!!!!! det er 100% gratis..

jeg bruker privat HTML

-.gamekilla.- :devil:

Endret av Gamekilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...