Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker Diablo 2 på Vista?

Har aldri eid D2, men har prøvd demoen :)

Også fikk jeg bærbar pc i dag, så kunne vært kjekt å hatt noe å spille på den, utenom CS :)

Skrevet

ja det funker det :)

det er en update som du må installere (det gjøres på diablo automatisk) så må du gå inn på properties - compatibility - run this program in compatibility mode for - windows XP service pack 2

så skal det funke fint :)

Skrevet

LoD eier =) Jeg har begynt å spille og sluttet igjen mange ganger i det siste, sluttet igjen pga manko på tid ... Bare gruer meg til D3 kommer og mitt liv ellers tar kvelden :p

Skrevet

Jeg har valgt å kjøre Diablo i Windows XP SP 2 og kjøre som administrator..

Men det eneste som skjer er at det kommer en liten firkant oppe i venstre hjørne hvor det popper opp tall ogsånt..

Skrevet
har du lastet ned patchen og sånt?

EDIT: kan hende du må reinstallere.. jeg måtte det husker jeg :hmm:

9261260[/snapback]

Har ikke installert noe.. Kanskje jeg missforstod deg da du skrev at D2 gjorde det automatisk :!:

Skrevet

Jeg måtte kjøre det i Direct3D for at det skulle fungere i Vista, Directdraw(som er best i xp) fungerte ikke.

Trenger heller ikke å kjøre det som administrator, men husk å sette game.exe(ikke bare Diablo II.exe) til å kjøre i 2000 eller xp kompatibilitetsmodus.

Skrevet

Jeg har bare demoen akkurat nå.. og den har bare Diablo 2.exe..

Har prøvd både xp sp2 og win 2000. men ingen funker..

Nå får jeg opp en error om at jeg mangler cd.. eller noe sånt.

Skrevet
hvorfor spiller du på singleplay =S? spill på BNet

9254168[/snapback]

Mista vanlige D2 cd'n min, så har måttet laste ned den og innstallert før jeg har kunnet bruke LoD.. Vanlig D2 cd-keyen ødelegger mine muligheter ofr BNet.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...