Gå til innhold

TES: Knights of the Nine questet


Anbefalte innlegg

Hei, sliter litt her :no:

Har lagt inn expension packen til oblivion nå, "knights of the nine", men jeg sliter med å starte knights of the nine questet. Har hørt om rumors i kirker, gått til anvil kirka, men den er like fin og det er ingen vakter på utsiden :hmm:.

Skjønner ingenting, alle de andre questene som ble lagt til da jeg installerte det funker!

Noen som har hatt samme problem? Har prøvd konsollkode og, men det kommer bare feilmelding...

PS: Har googla litt, men sikkert ikke nok :tease:

Endret av sv1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, sliter litt her  :no:

Har lagt inn expension packen til oblivion nå, "knights of the nine", men jeg sliter med å starte knights of the nine questet. Har hørt om rumors i kirker, gått til anvil kirka, men den er like fin og det er ingen vakter på utsiden  :hmm:.

Skjønner ingenting, alle de andre questene som ble lagt til da jeg installerte det, funker!

Noen som har hatt samme problem?

PS: Har googla litt, men sikkert ikke nok  :tease:

8023854[/snapback]

Mener det skal stå en vakt utenfor, og en gammel fyr på andre siden av "gata" som du skal snakke med hvis jeg husker riktig. (lenge siden jeg har spilt:P)

 

Finner sikekrt ut mer her http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Knights_of_the_Nine

Endret av termi.-
Lenke til kommentar

Nå bumber jeg tråden for å se om noen kan hjelpe, får det ikke til deg. Prøvd alt fra console kommandoer til å vente i Anvil i flere dager, det hjelper ingenting. Noen som kan hjelpe? :innocent:

Endret av sv1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...