Gå til innhold

Transport Tycoon Deluxe; Noen nyere?


Anbefalte innlegg

Har spilt Transport Tycoon deluxe edition i en god stund nå og blitt bra lei; så lurte på om det finnest noen nyere versjoner av det spillet eller om det er kommet noen lignende spill de siste årene som jeg har gått glipp av?

 

Jeg har railroad tycoon.

 

Hørte noe om et spill som het Transport tycoon locomotion av en kar, men finner ingenting om det spillet noe sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt Transport Tycoon deluxe edition i en god stund nå og blitt bra lei; så lurte på om det finnest noen nyere versjoner av det spillet eller om det er kommet noen lignende spill de siste årene som jeg har gått glipp av?

 

Jeg har railroad tycoon.

 

Hørte noe om et spill som het Transport tycoon locomotion av en kar, men finner ingenting om det spillet noe sted.

8023069[/snapback]

 

Regner med det er dette spillet han mente: http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Sawyer's_Locomotion

 

Chris Sawyer er altså kisen som laga Transport Tycoon og Rollercoaster Tycoon osv.

Lenke til kommentar

Forresten så har det kommet en slags expansion til Transport tycoon deluxe som heter OpenTTD (open source transport tycoon). Det er ekstremt mange forbedringer og utvidelser der i forhold til orginalen (f.eks gigantiske brett, bedre signaler til togskinner, større limit på hvor mange kjøretøy man kan ha i spillet osv).

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Det finnes et nyere spill som er mer avansert enn Transport Tycoon (deluxe). Det heter Simutrans, minuset med spillet (hvis man ser helt borty i fra grafikk) er at det fortsatt er i et tidlig beta stadie og dermed sliter med en del bugger. Men fortsatt et ganske bra spill. Du kan gjøre alt du kan i TTD, pluss litt til. Også er det gratis.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...