Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Eneste jeg ikke har testet ut av programmene i førsteposten er internettradioen og klokke-screensaveren. Noen som kan bekrefte om disse virker? Har heller ikke lagt inn på Opera da jeg er veldig fornæyd med den som fulgte med N95. :)

8458186[/snapback]

 

Vet ikke om du har fått svar på dette enda. Men jeg har testet Opera mini. Og det fungerer veldig bra. Jeg valgte å installere det fordi den er en del billigere i bruk når man bruker GPRS nettet til å surfe. Den som følger med på N95 er selvfølgelig finere og bedre, og viser sidene slik de er ment å vises. Men blir fort mange MB av surfinga med den!

Har også installert den LargeTime klokke-screensaveren. Men det var en god del arbeid og forvirring for å få sånn signatur greier. Gikk delvis etter en oppskrift jeg så tidligere i denne tråden. Og delvis etter en annen jeg fant. Fikk det til til slutt. Og det var vel verdt bryet. Klokken er meget godt synlig på litt avstand. Og det kommer opp store og fine ikoner når man får melding osv. :)

 

Etter å ha lest om flere som sliter med at motparten ikke hører hva man sier etter å koblet til PC eller noe sånt, så sendte jeg mail til Nokia. Her er svaret:
Hei Marius.

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

Jeg må be om at du tar kontakt med forhandleren der du kjøpte telefonen.

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

8459250[/snapback]

Jeg sender dem også en mail nå, og oppfordrer alle andre med samme problem å gjøre det, så kanskje de skjønner at dette er en feil de må ta ansvar for.

8459327[/snapback]

 

Det står da ikke noe i mailen at de ikke tar ansvar. Når man tar kontakt med forhandleren vil de kanskje kunne gi deg ny telefon....

 

Har forresten samme problemet, så jeg kommer til å levere inn min for å få ny. Her er en liste over min "mandagstelefon":

1. Av og til hører ikke motparten hva jeg sier. Jeg hører derimot motparten godt. Har opplevd dette 4 ganger og må reboote for å få den til å virke igjen.

2. Inkludert headset virker ikke. Nytt headset virket heller ikke, så jeg tror dette er en feil i telefonen

3. Lukkermekanismen for linsen er ustabil. Av og til lukkes bare øvre del av beskyttelsen

4. Opplever stadige rebooter av telefonen gjerne flere pr. dag

5. Slideren er slarkete på høyre side

 

Ellers fungerer den fint :roll:

8459735[/snapback]

Lurer på om jeg ikke skal levere inn min jeg og. Det virker egentlig som firmware feil det med at folk ikke hører hva man sier. Det virker som det kommer etter en PC tilkobling ellerno

8460415[/snapback]

 

1. Dette har jeg og opplevd mange ganger. Tror det ble nevt tidlig i denne tråden at dette forekommer etter at telefonen har rebootet av seg selv. Altså etter problemet du beskriver ved 4. Så hver gang telefonen rebooter av seg selv. Så må man slå av og på selv også etterpå, for at de du ringer til/de som ringer deg, skal høre hva du sier.

2. Mitt headset virket heller ikke. Det var lyd, men knappene virker ikke. Kan du få testet ditt nye headset på en annen telefon, som man vet at headset skal fungere på? Kanskje er det nye også defekt? Si ifra hvordan du får løst dette problemet. For jeg vil gjerne ha et headset som fungerer også. Hvis det er telefonen det er no galt med, blir spm om det er en fysisk feil i inngangen. Eller om det er noe galt med software på tlf som gjør at den ikke tolker signalene fra fjernkontrollen...

3. Ikke opplevd dette på min.

4. Dette opplever jeg og hele tiden. Meget irriterende. Spesielt fordi at man må reboote selv også etter dette skjer, for å få mic til å virke under samtaler igjen.

5. Min er heldigvis ikke irriterende mye slarkete..

 

Ok, dette er noe off-topic men... Hadde vært tøft å teste IP telefoni tenkte jeg, med WLan og greier på denne telefonen. Så jeg tastet inn skype.no. Der ser jeg at det koster kr 1,5/min for å ringe til mobiltelefon... Skal det være billig? Sjeldent jeg ringer til fasttelefoner i disse dager. Hva er det jeg ikke har skjønt?

8460105[/snapback]

 

Når det gjeldr IP-telefon, så koster det gjerne litt å ringe til mobil, men det finnes mange "gratis" alternativer til fastnummer. Jeg benytter i allefall dette når jeg ringer fastnr. Flott med wifi og IP-telefon da ja. Nesten så jeg gleder meg til jeg skal på ferie å teste det derfra.. hehe

8465348[/snapback]

 

Hvilket IP-telfon program/system benytter du på mobilen?

Ønsker å prøve Fring men får ikke lastet det ned.

IPlink tilbyr også mobil IP men det koster 25,-/mnd.

8466046[/snapback]

 

Jeg bruker Vyke på min. Ringer gratis til fasttelefoner i norge + noen andre land. (Ringepriser for Vyke IP og Vyke PC er de samme, samtaler til destinasjoner med 0,- pr minutt har en startpris pr. samtale på 26.8 øre. ) Og hvis du er i en WIFI sone i utlandet er det kanskje aktuelt å bruke Vyke IP til å ringe til norske mobiler også. Dette mener jeg koster 80 øre. Jeg har også installert programmet Vyke Mobil. Hvis ikke jeg har forstått prislisten feil, ringer du f.eks for 96 øre til fasttelefoner i norge. Og 1,60kr til norske mobiler. (Å ringe med Vyke Mobil er derfor sikkert mest aktuelt når man er i utlandet. Mulig det er no roaming utgifter. Men for å unngå dette kan man hvertfall sette opp en samtale i Vyke Mobil. Fra f.eks en lokal telefon på f.eks hotellrommet, til en telefon ett annet sted i verden, og ringe for stort sett under 1 kr i minuttet. Samme hvor du ringer) Med Vyke mobil kan man også sende sms. Prisen på dette er jeg LITT usikker på. Det står nemlig at det er gratis et sted på sidene. ("Med Vyke Mobil sparer du penger på internasjonale samtaler enten fra Norge eller ved reise når du ikke er i en WIFI sone. Fra Vyke mobil kan du også sende GRATIS SMS. ") MEN, jeg mener å ha blitt trukket litt for dette. Antakeligvis samme som når man sender SMS fra nettsidene. Altså 13,3 øre eller noe. Uansett er det billigere enn min mobil operatør hvertfall! Sjekk VYKE.no !

 

Noen andre som har problemer med batteriet??

Jeg begynte å bruke telefonen i går kveld, og ladet batteriet nesten helt ut. Satte telefonen på lading natten gjennom, og regnet da med å kunne bruke den en stund før jeg måtte lade igjen. Har mekket litt på innstillingene, hørt på radio og litt musikk, og skrevet én sms. Nå er batteriet tomt. Det kan da ikke være riktig??

8468028[/snapback]

Hvis BT, WLAN osv har vært avsått, og du bare har brukt mobilen til det du sier, så må det være noe gale med batteriet ditt.

 

Når var det du tok i bruk telefonen i dag foresten?

8468879[/snapback]

 

Jeg synes også batterikapasiteten ikke helt er god nok for en så avansert telefon. Men mener å ha hørt at mobiltelefoners batterikapasiteten ikke er på topp etter første lading. Så da kan det vel kanskje hende at dette blir noe bedre når den er ladet opp og ut noen ganger...(?)

Endret av Liotats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:mad: Jeg synes det er mye furting om hva denne telefonen kan og ikke kan. Noen klager på dårlig utvalg av ringetoner og andre på at mapper og filer ikke er organisert etter ønske. My G**! Dette er jo Symbian s60! Det er kanskje det mest fleksible operativsystemet for mobile enheter ever. Det er fult mulig å overføre MP3, samt at den støtter AAC/AAC+/eAAC+/WMA/M4A. Og er ikke det nok så prøv konverteringsfunksjonen i overføringsprogrammet eller kjøp et program på nettet som gjør det du ønsker. (Nei! Jeg har ikke link til ett. Bruk en søkemotor som oss andre som finner det vi vil ha). For mappe og filbehandling, finnes det i hvert fall 4 gode filbehandlere for symbian s60 som jeg kommer på i farta. Kjøp og bruk en av de for å organisere mapper og filer (Musikk og bilder er filer det også når det ligger på en telefon).

 

Synes det er for mange som spør på grinete og sutrete måter i stede for å søke, finne, teste og fortelle etterpå. Phuuuuuuuuuuu! (Fryktelig grinete idag. :blush: )

Lenke til kommentar

Liotats: Hvordan synes du forsinkelsen hos Vyke er? Jeg prøvde den, men synes den var helt forferdelig! Sa hallo, og etter en del sek. så hørte jeg det i den telefonen jeg ringte til. Blir plagsomt å snakke av det. Benytter selv voipdiscount.com som har gratis til store deler av verden ( i allefall den delen man har behov til å ringe til... ). Der er det slik at man setter inn 10 euro, ca. 80,- og man kan benytte disse kronene til å ringe til mobil og sms. Og da kan man ringe til fastnr. i 120 dager HELT gratis, uten noe oppstart. Der fikk i allefall jeg null forsinkelser. Men det er vel sånn med smaken at den er som baken, delt i to! :D

Lenke til kommentar

Liotats: Gidder du å linke til de plassene du brukte som guide da du installerte din LargeTime-screensaver? Skulle gjerne fått på plass denne jeg også. :)

 

:mad:  Jeg synes det er mye furting om hva denne telefonen kan og ikke kan. Noen klager på dårlig utvalg av ringetoner og andre på at mapper og filer ikke er organisert etter ønske. My G**! Dette er jo Symbian s60! Det er kanskje det mest fleksible operativsystemet for mobile enheter ever. Det er fult mulig å overføre MP3, samt at den støtter AAC/AAC+/eAAC+/WMA/M4A. Og er ikke det nok så prøv konverteringsfunksjonen i overføringsprogrammet eller kjøp et program på nettet som gjør det du ønsker. (Nei! Jeg har ikke link til ett. Bruk en søkemotor som oss andre som finner det vi vil ha). For mappe og filbehandling, finnes det i hvert fall 4 gode filbehandlere for symbian s60 som jeg kommer på i farta. Kjøp og bruk en av de for å organisere mapper og filer (Musikk og bilder er filer det også når det ligger på en telefon).

 

Synes det er for mange som spør på grinete og sutrete måter i stede for å søke, finne, teste og fortelle etterpå. Phuuuuuuuuuuu! (Fryktelig grinete idag.  :blush: )

8472623[/snapback]

Haha, du hinter vel ikke til at jeg ville ha Sony Ericsson sin sms-lyd vel? Har jo ikke noe med N95 det da, bare at jeg er så vant til den fra min gamle SE. :!:

Lenke til kommentar
Liotats: Hvordan synes du forsinkelsen hos Vyke er? Jeg prøvde den, men synes den var helt forferdelig! Sa hallo, og etter en del sek. så hørte jeg det i den telefonen jeg ringte til. Blir plagsomt å snakke av det. Benytter selv voipdiscount.com som har gratis til store deler av verden ( i allefall den delen man har behov til å ringe til... ). Der er det slik at man setter inn 10 euro, ca. 80,- og man kan benytte disse kronene til å ringe til mobil og sms. Og da kan man ringe til fastnr. i 120 dager HELT gratis, uten noe oppstart. Der fikk i allefall jeg null forsinkelser. Men det er vel sånn med smaken at den er som baken, delt i to! :D

8472712[/snapback]

 

 

Hvordan installerer du den voipdiscount.com på mobilen?

Lenke til kommentar
Liotats: Hvordan synes du forsinkelsen hos Vyke er? Jeg prøvde den, men synes den var helt forferdelig! Sa hallo, og etter en del sek. så hørte jeg det i den telefonen jeg ringte til. Blir plagsomt å snakke av det. Benytter selv voipdiscount.com som har gratis til store deler av verden ( i allefall den delen man har behov til å ringe til... ). Der er det slik at man setter inn 10 euro, ca. 80,- og man kan benytte disse kronene til å ringe til mobil og sms. Og da kan man ringe til fastnr. i 120 dager HELT gratis, uten noe oppstart. Der fikk i allefall jeg null forsinkelser. Men det er vel sånn med smaken at den er som baken, delt i to! :D

8472712[/snapback]

 

Jeg har bare testet det 1 gang. Merket det var litt forsinkelse. Men akkurat hvor mye vet jeg ikke, da jeg ikke var i andre enden og hørte samtidig. Hørte at den jeg pratet med plutselig stoppet å prate. Sikkert fordi det virket som jeg pratet i munnen på ho. Men ringer fint lite til fasttelefoner.. Så jeg tror jeg kan leve med det de få gangene jeg kommer til å bruke det..

 

EDIT: Testet det igjen nå. Jeg sa Eeeen toooo treeee, og ga beskjed til den i andre enden at ho skulle si treeee i kor med meg.. Og det var snakk om 0,5-1 sek forsinkelse kanskje.. Bare såvidt merkbart i en normal samtale.. Så sant man er bestemt når man prater. For hvis den ene parten stopper fordi man ikke vil snakke i munn på den andre, så stopper den andre av samme grunn. Og da starter jo den første og prate igjen. og det gjør den andre også.. også blir det akkuratt som denne forklaringa.. BARE SURR. :p Ikke stopp midt i setninger er poenget.

Endret av Liotats
Lenke til kommentar
Liotats: Gidder du å linke til de plassene du brukte som guide da du installerte din LargeTime-screensaver? Skulle gjerne fått på plass denne jeg også. :)

 

Fant bare den ene i farta.. Var vel den jeg brukte mest. Men guiden er egentlig for å signe et annet program. Bare det gjorde meg litt forvirra.. Her er linken: http://www.gosymbian.com/forum/viewtopic.php?t=757

 

Tok LAAANG tid før jeg klarte finne de filene det står man trenger i guiden. Men hadde jeg tittet ned på svarene under, så hadde jeg nok synes det var litt lettere. Der ligger linken til filene nemlig: http://www.gosymbian.com/dhscr/files/signing_files.zip

 

Lastes ned ved punkt 3.

 

Punkt 5. Dette er et eksempel. Bruk din egen info.

 

Ved punkt 6 trykker man *#06# på telefonen for å få frem "IMEI" nr.

 

Punkt 7: Jeg fikk ikke noe .csr fil den første gangen jeg prøvde.. Gangen etter TROR jeg at jeg gjorde det samme. Men på siste side krysset jeg av for noe med at man vil se på filen man lager.. Da dukka den hvertfall opp her.

 

Så kom neste problem ved punkt 11.. Jeg skjønte fort at jeg måtte bytte ut FExplorer greine med navnet på largetime fila. Og navnet på den nye signerte fila man lager.. Men det jeg ikke visste. Var at largetime fila var sisx. Ikke bare .sis Når jeg endelig fant ut dette hadde jeg renamet den originale largetime fila til largetime-1_02-unsigned fordi jeg tenkte . ikke var bra i den koden (den het vel largetime-1.02-unsigned). Så da ble koden min: signsis largetime-1_02-unsigned.sisx largetime-1_02-signed.sisx xxxxxx.cer sultan.key 0123456 Hvor xxxxxx.csr byttes med navnet du oppga i punkt 4. Da skal largetime-1_02-signed.sisx dukke opp i mappa når du har trykket Save, og kjører fila. Og det er denne du overfører og installerer på mobilen..

 

Lykke til og si ifra hvis du ikke får det til.. ;)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut om det er noen måte å få lyden på kameraet helt AV? Man kan velge mellom forskjellige knipselyder. Men ikke INGEN LYD. Funker vel om man velger å skru av av varseltoner under profil instillingene eller noe virker det som.. Tror ikke det var noen lyd når man har på f.eks profilen lydløs.

 

Har noen noe formening om det er mye batteritid å spare på å skru ned lysstyrken på displayet? Og vil det da i tilfelle kanskje være noe å spare på å velge en mørk theme?

 

Og til dere som har lastet ned Kaywa Reader? Lastet dere ned til pc? Jeg velger N93 som det virker som er det mest riktige å gjøre, krysser av for at jeg godtar vilkårene. Og trykker Download the Kaywa Reader. Men da får jeg opp en STOOOOOOOOR side som nesten låser pc'en min helt. Den er full av firkaneter og uforståelige tegn som dette: z =? 㸾 ȹ"??#΄^ ?x?Ř\ɚ??"?? B¬?k@: *EA=O )) Iу!?

 

Sikkert noe galt på min pc kanskje.. men hva?

Lenke til kommentar
jeg prøvde gps'en nå. (har ikke betalt) når jeg tryket på gps posisjon gikk den til berlin  er det noe jeg må gjøre først? hva er anerledes når man betaler?

8472990[/snapback]

 

Skal ikke være noe annet man må gjøre enn å åpne Maps greine, og vente på at den finner satelitter.. Hvis du ikke er i berlin, så må du kanskje håpe at det dukker opp noen satelitter etterhvert som kan si hvor du EGENTLIG er hen. Hvis man betaler får man selve navigasjonen. Når man ikke har betalt, så har man kart funksjonen. Kan beregne rute osv. Men skal den guide deg gjennom ruta du setter opp ettersom du kjører/går. Så må du betale. Man får vel også no byguide greier eller noe tror jeg..

Lenke til kommentar
Hmm. Lurer på om jeg er de eneste i verden som har vært heldig med batteriet mitt...

 

Jeg er på andre ladingen nå... Den var avsluttet i går klokka 08:00. Jeg har snakket i telefon i rundt 20-25 minutter, har brukt GPS i noen minutter, sendt mange SMS, hørt en halvtime på musikk, brukt BT til å overføre 10 sanger og eller lekt mye rundt i menyene og undersøkt hva som finnes av funksjoner... Og nå klokka 17:00, 33 timer senere, gikk mobilen nettopp ned til 4 prikker... Altså skulle det være over halvt batteri igjen... Jeg må si meg strålende fornøyd med levetiden...

8469786[/snapback]

Du er ikke alene, heldigvis, men mitt normale bruk holder batteriet akkurat til 2 av mine hverdager, hvor det er wlan surfing, litt enkel bruk av gps 20-30 min, endel sms, 10 bilder, 1 video, ~20 min med samtaler.

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
:mad:  Jeg synes det er mye furting om hva denne telefonen kan og ikke kan. Noen klager på dårlig utvalg av ringetoner og andre på at mapper og filer ikke er organisert etter ønske. My G**! Dette er jo Symbian s60! Det er kanskje det mest fleksible operativsystemet for mobile enheter ever. Det er fult mulig å overføre MP3, samt at den støtter AAC/AAC+/eAAC+/WMA/M4A. Og er ikke det nok så prøv konverteringsfunksjonen i overføringsprogrammet eller kjøp et program på nettet som gjør det du ønsker. (Nei! Jeg har ikke link til ett. Bruk en søkemotor som oss andre som finner det vi vil ha). For mappe og filbehandling, finnes det i hvert fall 4 gode filbehandlere for symbian s60 som jeg kommer på i farta. Kjøp og bruk en av de for å organisere mapper og filer (Musikk og bilder er filer det også når det ligger på en telefon).

 

Synes det er for mange som spør på grinete og sutrete måter i stede for å søke, finne, teste og fortelle etterpå. Phuuuuuuuuuuu! (Fryktelig grinete idag.  :blush: )

8472623[/snapback]

Haha, du hinter vel ikke til at jeg ville ha Sony Ericsson sin sms-lyd vel? Har jo ikke noe med N95 det da, bare at jeg er så vant til den fra min gamle SE. :!:

8473026[/snapback]

 

:D Jeg har vel oppfattet deg som en oppegående bruker. Ikke noe personlig der altså. Det er bare en generell oppfattning av at folk krever mer enn de gir, og at de gjør som amobil og ikke leser brukermanualen. Forøvrig er Google eller andre søkemotorer til for å brukes. ;)

Lenke til kommentar

:mad:

 

Tok en resett av telefonen i går for å rette opp i at GPS'en ikke brukte minnekortet og nå har kameraet sluttet å fungere. Kameraet i front virker, men jeg får ikke noe annet enn bakgrunnsbildet opp når jeg skal bruke hovedkameraet. Har prøvd med reboot og diverse, men det hjelper lite. Noen som har erfart det samme?

Lenke til kommentar
Liotats: Gidder du å linke til de plassene du brukte som guide da du installerte din LargeTime-screensaver? Skulle gjerne fått på plass denne jeg også. :)

 

Fant bare den ene i farta.. Var vel den jeg brukte mest. Men guiden er egentlig for å signe et annet program. Bare det gjorde meg litt forvirra.. Her er linken: http://www.gosymbian.com/forum/viewtopic.php?t=757

 

Tok LAAANG tid før jeg klarte finne de filene det står man trenger i guiden. Men hadde jeg tittet ned på svarene under, så hadde jeg nok synes det var litt lettere. Der ligger linken til filene nemlig: http://www.gosymbian.com/dhscr/files/signing_files.zip

 

Lastes ned ved punkt 3.

 

Punkt 5. Dette er et eksempel. Bruk din egen info.

 

Ved punkt 6 trykker man *#06# på telefonen for å få frem "IMEI" nr.

 

Punkt 7: Jeg fikk ikke noe .csr fil den første gangen jeg prøvde.. Gangen etter TROR jeg at jeg gjorde det samme. Men på siste side krysset jeg av for noe med at man vil se på filen man lager.. Da dukka den hvertfall opp her.

 

Så kom neste problem ved punkt 11.. Jeg skjønte fort at jeg måtte bytte ut FExplorer greine med navnet på largetime fila. Og navnet på den nye signerte fila man lager.. Men det jeg ikke visste. Var at largetime fila var sisx. Ikke bare .sis Når jeg endelig fant ut dette hadde jeg renamet den originale largetime fila til largetime-1_02-unsigned fordi jeg tenkte . ikke var bra i den koden (den het vel largetime-1.02-unsigned). Så da ble koden min: signsis largetime-1_02-unsigned.sisx largetime-1_02-signed.sisx xxxxxx.cer sultan.key 0123456 Hvor xxxxxx.csr byttes med navnet du oppga i punkt 4. Da skal largetime-1_02-signed.sisx dukke opp i mappa når du har trykket Save, og kjører fila. Og det er denne du overfører og installerer på mobilen..

 

Lykke til og si ifra hvis du ikke får det til.. ;)

8473831[/snapback]

Takker!

Har nå gjort alt dette, og koden min ble:

signsis FExplorer_english_3ed_116b_unsigned.SIS FExplorer_signed.SISX Torbjorn.cer sultan.key 0123456

 

Har installert filen jeg fikk på telefonen, men jeg får ikke opp sånn screensaver klokke osv. :hmm: Noe som ser feil ut i filnavnet?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
:mad:

 

Tok en resett av telefonen i går for å rette opp i at GPS'en ikke brukte minnekortet og nå har kameraet sluttet å fungere. Kameraet i front virker, men jeg får ikke noe annet enn bakgrunnsbildet opp når jeg skal bruke hovedkameraet. Har prøvd med reboot og diverse, men det hjelper lite. Noen som har erfart det samme?

8475081[/snapback]

 

 

Jeg har mottatt 2GB minnekort og installert men fikk ikke tilgang til det via MapLoader når usb-kabelen var koblet i front på pc'en.

Men når jeg koblet kabelen i usb port bak på pc'en fant MapLoader minnekortet og jeg har nå installert mange land i Europa uten problem

 

Har ikke behøvd å gjenopprette fabrikkinnstilling.

 

:thumbup:

Endret av knk
Lenke til kommentar

Til dere som trenger en filbehandler for telefonen vil jeg anbefale X-plore fra Lonely Cat Games. Den gjør det meste. Det er verd å ta en titt. :yes:

 

Features:

 

View all drives / folders / files on phone in tree view *

Integrated text and image viewer

View file details

Edit file attriutes (hidder, read-only, etc)

Rename and delete files

Create or edit text files

Create folders

Multi-selection

Copy or move files and folders

Send files by Bluetooth or Infrared

Extract files from Zip, Rar, Jar archives

View Word documents

Hardware device info

View processes and tasks **

Built-in program update

Viewing, saving files in Messagning folders

Hex viewer and editor

Search files

Folder hotkeys

 

 

http://www.lonelycatgames.com/?app=xplore

 

Ps: Koster 7$

Endret av Rubenlo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...