Gromle Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tror Stalker vil bli bra. Hallo, ett området basert på det virkelige området rundt Tchernobyl (garantert feil stavet), radioaktive mutanter og en skitten, mørk look på det hele kan ikke slå feil Men om det kommer til å selge så bra tviler jeg på. Spillet beveger vel seg litt langt fra mainstream-spillene tror jeg. Og det er sjelden en bra ting rent salgsmessig.
Avean Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det vil selge bra sålenge det har noe nytt og spennende å tilføye, men jeg ser ingenting nytt i dette spillet som jeg ikke allerede har sett i HL2 som er mye bedre.
Gromle Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 HL2 var ett langt gjesp for min del. Så håper at Stalker kan bli noe av det HL2 skulle ha vært. Og HL2 hadde jo heller ikke noe nytt å tilføre sjangeren.....
WarpX Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det vil selge bra sålenge det har noe nytt og spennende å tilføye, men jeg ser ingenting nytt i dette spillet som jeg ikke allerede har sett i HL2 som er mye bedre. HL2 =/= Stalker Fatter ikke hvorfor du må trekke fram HL2. Og du har ikke engang spilt Stalker. Endret 27. februar 2007 av WarpX
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det vil selge bra sålenge det har noe nytt og spennende å tilføye, men jeg ser ingenting nytt i dette spillet som jeg ikke allerede har sett i HL2 som er mye bedre. 8038311[/snapback] Jeg vet ikke hvilken verden det er du lever i. VÆR SÅ SNILL OG GJØR LITT MER RESEARCH FØR DU DUMPER UT SÅNNE TÅPELIGE UTSAGN! Les innlegg på forumet, les artikler på nett - gjerne også tenk litt etter med hodet du har fått utdelt. Det finnes zilliarder av ting som Stalker har, men som HL2 ikke har. Vi kan jo alltids ta småting, som iron-sight, sideoppdrag, osv - men også de mye større tingene, som det at man har nærmest uendelig frihet til å gå hvor man vil, når man vil i Stalker. Uscriptet AI er også noe som HL2, og de fleste andre spill for den saks skyld, ikke har. Jeg kunne nevnt så mange andre ting, men jeg gidder ikke. Det er ingen vits, for du kommer jo bare med det ene tåpelige utsagnet etter det andre, uten å lese noen andre poster. Om jeg spør "Hvilket språk snakker de i Frankrike?", så kommer vel du til å svare "Ketchup. Ingen vits i å krangle. Jeg har alltid så fordømt rett". Du klarer aldri å argumentere for noe som helst på en saklig måte, og du klarer aldri å svare på innlegg som er rettet mot deg. Dette er ikke et personangrep, det er bare fakta. Fra nå av kommer jeg til å ignorere deg i denne sammenhengen. Ikke ta det personlig. EDIT: HL2 var ett langt gjesp for min del. Så håper at Stalker kan bli noe av det HL2 skulle ha vært. Og HL2 hadde jo heller ikke noe nytt å tilføre sjangeren..... 8038331[/snapback] VELDIG godt påpekt. Tar man vekk den pene grafikken og fysikken som HL2 hadde, så hadde ikke spillet noe nytt i det hele tatt. WarpX, han trekker nok fram HL2 fordi han tror det er "zombier" i Stalker. Endret 27. februar 2007 av Hr. Jenssen
Gunfreak Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 HL2, rett frem, har man spillt det en gang får man aldri noe nytt ut av det stalker, så langt fra rett frem som du kan få det, 7 forskjellige avsluttinger. selv syns jeg ikke HL2 var noe serlig, det var absolutt ingen ting der jeg syns var bra, alt var middelmådig stalker gleder jeg meg til, selv om jeg syns våpene var litt nedtur
-Mr.T- Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det vil selge bra sålenge det har noe nytt og spennende å tilføye, men jeg ser ingenting nytt i dette spillet som jeg ikke allerede har sett i HL2 som er mye bedre. 8038311[/snapback] Ja... måte på å være bastant da... sannheten er vel at du ikke har spilt stalker og ikke har noe grunnlag for den påstanden Jeg har ikke fått prøvd flerspillerdemoen, men jeg gleder meg sykt til å spille enspiller. Synd det ikke kommer noen enspillerdemo, hvertfall med det første. Synes dette spillkonseptet høres skikkelig moro ut.
cyberPanda Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det vil selge bra sålenge det har noe nytt og spennende å tilføye 8038311[/snapback] ikke nødvendig vis. mange nyskapende spill selger dårlig. psychonauts var nyskapende, kjempefett og fikk gode anmeldelser. alikevell solgte det veldig dårlig. folk har dårlig smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå