LadyKatie Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Har nå noen filer jeg gjerne skulle ha brent til noen venner og jeg har sett at deamon tools skal være ypperlig, men jeg kan ikke akkurat si jeg forstår meg på det så jeg lurte på om noen der ut kan hjelpe meg å brenne en film ut på en cd/dvd plate?
Vasily Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 1. Daemon tools er ikke noe brenneprogram. 2. Last ned et gratis brenneprogram: http://www.deepburner.com/download/DeepBurner1.exe 3. Start deepburner 4. Velg "Create data cd/dvd" 5. Velg "Create multisession". 6. Klikk på knappen "Add folder" (gul mappe med grønt kryss), over "CDRoot". 7. Finn frem til filene du vil legge inn på CD'en og klikk "OK". 8. Klikk på rød/violet CD ("Burn Disk") 9. Trykk "Burn" knappen nede til høyre
LadyKatie Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 (endret) hehe, det er ikke det nei, men hva er daemon tools da? Edit: Det er da ingen .exe fil der hvor man kan starte nedlastningen! Hvordan fikser jeg dette? Endret 24. februar 2007 av LadyKatie
Pels Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Daemon tools er en emulator som anvendes for å skape virtuelle cd/dvd enheter. Man bruker dette for f.eks. bin/cue og img filer. Høyreklikk på den linken som Vasily postet og trykk "lagre som.." Endret 24. februar 2007 av Pels
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå