Gå til innhold

Du er alene på en øy i havet ...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

A: Du har flere valgmuligheter, men jeg tror du vil bli gal av maset...

B: Du har kun 1 hull i mine øyne, men resten av kroppen er jo så som så...

men jeg tror jeg hadde valgt a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde valgt B og håpet på at ungen kom med min overkropp og dets underkropp.....

:ph34r:

8012670[/snapback]

Haha..Sykeste kommentar på lenge.. Ikke bare er det halvt gutt, men din egen datter/sønn..

Det går an å gjøre mye rart med en fiskehale. Jeg går nok for A..

Skrevet

Jeg hadde drept både A og B, og sydd sammen de bra halvdelene til en kvinne som jeg ved Frankenstein lignende metoder hadde gjenopplivet :dribble: . Så er det bare å krysse fingrene og håpe på at den nye zombiedama ikke spiser meg opp :p

Skrevet
B ville vel ikke levd så lenge ved tanke på at fisk ikke kan puste på land :hmm:

8024897[/snapback]

so? Du sitter på kne, hennes bein over dine skuldre og huet hennes i vannet. Solved.

Skrevet
B ville vel ikke levd så lenge ved tanke på at fisk ikke kan puste på land :hmm:

8024897[/snapback]

so? Du sitter på kne, hennes bein over dine skuldre og huet hennes i vannet. Solved.

8030000[/snapback]

Hva faen? Tenker alle her i tråden pervo?

Skrevet

8024897[/snapback]

8030000[/snapback]

8030051[/snapback]

Eh :whistle: , JA! :tease:

Skrevet

8024897[/snapback]

8030000[/snapback]

8030051[/snapback]

Hehe tror det er litt av vitsen faktisk :p
Skrevet
vell... vill hels ikke sitte å se en rompe stikke opp av vannet hele tiden heller!! ;)

8030325[/snapback]

ånei, bevare meg vel. Damerumper er jo stygge.

Men hvis hu ikke får puste kan du bare bevege henne, eller kanskje prøve en ny stilling?

Skrevet

8024897[/snapback]

8030000[/snapback]

Fisker dauer om de er oppned..

A på meg.. Hadde ikke taklet en stygg fisk med.. ja...

Skrevet

Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne.

Men jeg kunne også valgt A, så kunne vi svømt hjem, og jeg kan finne meg en ordentelig dame.

Skrevet (endret)
Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne.quote]

pervo :!:

Endret av larshaugli18
Skrevet
Men jeg kunne også valgt A, så kunne vi svømt hjem, og jeg kan finne meg en ordentelig dame.

Den er noe av det smarteste jeg har hørt på denne tråden :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...