Gå til innhold

Du er alene på en øy i havet ...


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne.

 

pervo :!:

 

 

 

Incest ser ut til å være populært blant diskusjon.no`s medlemmer :ph34r:

8038464[/snapback]

 

 

Ja, disse Lazy Town greierne og den lille syke vitsen i "Dårlige Vitser" tråden (eller no)..

 

hva er det beste med og voldta en 5 år gammel jente?

 

når du er ferdig kan du snu henne og da ser det ut som du voldtar en 5 år gammel gutt.

 

-Fred ut-

7907770[/snapback]

Hahaha, herlig!

7909035[/snapback]

 

Du er like gal.

 

Edit: Eller rett og slett VERRE!!

Lenke til kommentar
Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne.

8035011[/snapback]

 

Hvorfor vente til hun er 20? Når det først er incest så er det like greit å gjøre det i barndommen..

 

Wow.. Tror denne tråden fikk en dårlig vri på en eller annen plass. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne.

8035011[/snapback]

 

Hvorfor vente til hun er 20? Når det først er incest så er det like greit å gjøre det i barndommen..

 

Wow.. Tror denne tråden fikk en dårlig vri på en eller annen plass. :ph34r:

8040116[/snapback]

 

 

ja, føler at vi har blitt litt dratt i feil retning.....

 

Det er derfor jeg i retrospekt velger A tror jeg. Mindre komplikasjoner der......med mindre det er slik havfruer formerer.....

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om å være der på ferie i et par dager, Ozelot. Ballespreng er heller ikke særlig godt :p Man kan jo alltids skrike nei og løpe ut i skogen for å ta seg et runk, men når det ligger ei havfrue med et pent ansikt og fine pupper i vannkanten og har lyst på deg..?

8040372[/snapback]

 

 

Tror kanskje jeg statser på at den øya jeg havner på har villsvin eller noe lignende....

Tenk deg alle de høla de har da :dribble:

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om å være der på ferie i et par dager, Ozelot. Ballespreng er heller ikke særlig godt :p Man kan jo alltids skrike nei og løpe ut i skogen for å ta seg et runk, men når det ligger ei havfrue med et pent ansikt og fine pupper i vannkanten og har lyst på deg..?

8040372[/snapback]

 

 

Tror kanskje jeg statser på at den øya jeg havner på har villsvin eller noe lignende....

Tenk deg alle de høla de har da :dribble:

8040563[/snapback]

her snakker vi tusentalls!

Lenke til kommentar
Om man velger A, så må det jo fortsatt være skjangs til å få seg no. Fisker har også reproduksjonsorganer. Det må jo være ett eller annet hull hvor fiske-eggene kommer ut?!

8055277[/snapback]

 

 

Hvis forplantningen hos havfruer skjer på samme måte som fisker velger jeg defentivt B. Tenk så kjedelig. Hun legger noe egg i en vannpytt og så går du bort, napper litt i løken og spruter på egga før du tusler videre.....

Lenke til kommentar
Alle tenker som om hun har lyst på dere. Men om hun ikke hadde; da kunne havfruen ha svømt vekk. De andre kan man bare bruke så mye man vil :yes:

8057394[/snapback]

 

Men er det nå bevist at havfruer kan leve under vann ?

 

Jeg ser ingen gjeller, og jeg vil tippe alt. B vil klare seg bedre under vann enn alt. A.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...