Gå til innhold

Den store Geforce 8800 Bløffen


P__i__Nx

Anbefalte innlegg

Jeg har selv bare testet beta versjon 2.7 av Supreme Commander og må si at det ikke var spillbart på min maskin. Mine specs er som følger:

 

P42.8HT 800MHz

1GB DDR400 RAM

6600GT AGP

 

Grunnen til at jeg nevner dette er at ved å klokke min CPU til bare 3GHz så var det merkbar ytelsesforskjell i supreme commander. I mine øyne så ser det ut til at spillet krever en god CPU og ikke minst mye minne. Jeg satt alt av grafikk på low unntatt texture details som jeg satt til medium.

 

Mener jeg har hørt et visst sted at det ikke ville skade med 4GB minne. Personlig ser jeg at spillet suger over 700MB fra mitt system.

 

Min konklusjon uten å ha testet så altfor mye er at spillet trenger en god CPU og mye minne.

 

Mvh

El-Thorre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv bare testet beta versjon 2.7 av Supreme Commander og må si at det ikke var spillbart på min maskin. Mine specs er som følger:

 

P42.8HT 800MHz

1GB DDR400 RAM

6600GT AGP

 

Grunnen til at jeg nevner dette er at ved å klokke min CPU til bare 3GHz så var det merkbar ytelsesforskjell i supreme commander. I mine øyne så ser det ut til at spillet krever en god CPU og ikke minst mye minne. Jeg satt alt av grafikk på low unntatt texture details som jeg satt til medium.

 

Mener jeg har hørt et visst sted at det ikke ville skade med 4GB minne. Personlig ser jeg at spillet suger over 700MB fra mitt system.

 

Min konklusjon uten å ha testet så altfor mye er at spillet trenger en god CPU og mye minne.

 

Mvh

El-Thorre

8253077[/snapback]

 

Går det an å endre configen litt så spillet kan tillates å bruke mer minne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...