Gå til innhold

Den store Geforce 8800 Bløffen


P__i__Nx

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Xfx Geforce 8800 gts 640mb for jeg hadde lest og trudde at det skulle vær Kraft nok til å drive dagens spill ¨på maks grafikk.Gikk også med planer om å kjøpe 22" skjerm med oppløsning på 1680 x 1050 men det kan jeg tydeligvis bare gløme. Kortet sliter jo 1280 x 1024oppløsning. Har prøvt supreme commander og der er jeg heldig vis jeg får mye mer enn 22fps med alt av grafikk skrudd på, Når nuken kommer Detter det helt ner i 8fps.

Samme skjer i rainbow6 lasvegas, Kan forekomme enkelte plasser at fps kommer opp i 60. Men så detter det pluteslig ner til 30fps og av og til helt ner til 10-15fps med alt av grafikk på. Samme skjer i fear expansion pack. Med alt av maks grafikk på, Er heldig vis jeg får særlig mer enn 20-25 fps .Når jeg prøvte Armed Assault var fps nere i 5, Det gikk jo ikke ant å spille det. HERREGUD OG DETTE HAR JEG kasta bort nesten 4lapper på...Untaket er Battlestations: Midway Der jeg får 60 fps hele tiden med maksgrafikk skrudd på,Men det er jo ikke akkurat verdens peneste spill heller da. Tenkte At det var vel bare dårlige drivere til windows vista. Men fikk nytt sjokk når jeg sko prøve Dn nvidia demoen som viser DX10. Det var jo elendig fps, skikkelig skuffende, Og dette skal lissom takle Dx10 spill,, Hahahaha , Føler meg lurt og snytt av nvidia. Anbefaler folk som tenker på å kjøpe 8800 serien med og heller holde seg unna,og vente på ati sitt motsvar eller G90.

DET VAR VIRKELIG IKKE VERDT Å BRUKE PENGA PÅ...Har også prøvt me nyeste forceware versjon 100.65 men resultatet er likt.

I 3dmark 06 scorer jeg 8300poeng, med standar innstillinger, og med klokking av skjermkortet kom jeg opp i 9200 poeng, Dette var i windows xp, Med windows vista får jeg ikke opp noe score etter å ha kjørt testen, Hvorfor da egentlig? noen som vet?

Uansett Geforce 8800 Er en OVEROPPHYPA BlØFF, Ikke Fall for DEN som jeg gjor :mad:

 

 

Socket 939 x2 [email protected]

2gb DDR Ram

Xfx Geforce 8800gts :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, snodig igjen. Men, som jeg sa tidligere:

"Kan det ikke være det at kortet ikke liker noen av de andre komponentene maskinen din er skrudd sammen av?"

8009671[/snapback]

 

 

Vet ikke. Hva skulle det vær`?

Specs

Msi k8n diamond socket 939 nforce4

Amd x2 4600 2,4ghz@2,8ghz

Geil 4x512 ddr 400mhz@432mhz

2 stk samsung 200gb sata i raid 0

Hyper x580w strømforsyning

 

Og tempen på skjermkortet kommer aldri over 70grader og jeg har nyeste biosen til hovedkortet

Endret av P__i__Nx
Lenke til kommentar

Du har lest alt du har kommet over av erfaringer/innstillinger/oppsett/problemer slik at du var helt sikker på at du ikke kunne ha gjort NOE galt, før du laget denne posten der du sier at skjermkortet er en bløff, regner jeg med?

 

PatrickM, nå bløffer du og. Hiper psun er ikke i nærheten av å være for liten en gang. Hvor har du det fra at skjermkortet trekker 30A fra 12V? Det er 360W you know...

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Det er LOV å bruke avsnitt P__i__Nx, ble jæ*** tungt å lese 1. post.

 

Men uansett, er det ny innstalert windows?

 

Hadde du Nvidia eller ATI før du skaffet deg GTS kortet? Kan det ligge noen gamle ATI drivere å fuc** opp?

 

Siste hovedkort/chipset drivere?

 

Hva men andre programmer som står og jobber i bakgrunnen?

 

Sjekk taskmanager før du starter et spill, om det er noe som allerede bruker mye cpu eller minne!

 

Lykke til, håper alt løser seg til slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...