Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Windows Vista med Aero-themet, men det som skuffet meg litt var at når jeg maksimerer et vindu, forsvinner transparent effekten på både start-meny taskbaren og på det forstørrede vinduet.

 

Finnes det noen måte å få Aero transparacyen til ikke å midlertidig forsvinne når et vindu maksimeres?

Lenke til kommentar
Her er min atm... lagde egen HDD måler til Nylons XXX skin så må bare leke litt showoff :p

 

XXX mappen på skrivebordet skal vekk, men må reboote først, den er nemmelig låst :mad:

8189830[/snapback]

 

Lurer litt på systeminfo-greia på høyre side av desktopen din. Den var utrolig kul, er det en Vista Sidebar-gadget eller et annet program, Samurize, SysMetrix eller noe? Hvis det er en gadget, kan du legge ut en nedlastingslink?

Lenke til kommentar
Boogieman,23/03-2007 : 08:11]
Jeg får ikke DreamScene til å virke, får aldri den updaten på windows update :/

8215626[/snapback]

Har du Windows Vista Ultimate?

8217208[/snapback]

 

Jepp

8219508[/snapback]

Hmm.. hvis du ikke har lastet den ned allerede, veit jeg ikke hvorfor du ikke får inn dreamscene.

Når den er lastet ned, ligger den som et eget valg, der du kan velge bakgrunn.. Så den er ikke veldig synlig.. Tok noen minutter før jeg fant ut hvor den lå, etter jeg lastet den ned..

Lenke til kommentar
Skjønner.

 

Hva har skjedd med customize.org forresten? Er helt umulig å finne fram der nå.

8236418[/snapback]

De har endra helt. Jeg tror ikke du finner noen Vista skins der uansett. Men hvis du leter etter Visualstyles så står de under "XP Themes"

8238448[/snapback]

 

Er det trolig at det blir et like godt utvalg av Vista-skins utover da?

 

Leter ikke etter VSer til XP nei. Har allerede det peneste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...