Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formaterte pc`n i dag og laget en ny desktop. Fant ut av Tv-guiden har vært helt på jordet de siste ukene (viser feil kanal på alle) og at jeg egentlig ikke brukte den så veldig mye. Syntes egentlig ikke at værvarselet passer helt inn kan man si, men den bruker jeg faktisk mye så tror jeg kommer til å beholde den. Selvom jeg vet at det ser mye bedre ut uten den. Savner noe å ha i venstre hjørne though. ;)

 

 

post-41752-1184366111_thumb.png

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Takker.

Her er nyeste desktop. Samurize config er 100% hjemmelaget og WP er original "surprise" av visionleague, endret av meg :)

 

EDIT: det virker som om blåfargene på wp er forskjellig fra den i samurize config:S stemmer dette eller er det bare meg som er trøtt?

post-73635-1184717022_thumb.jpg

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Kjekt med en slik tråd, da jeg snart kommer til å måtte legge inn Vista..

Har vergret meg for dette, og la til og med inn XP på jobben, siden jeg ikke fikk gjort noe i Vista. Her i XP kjører jeg et ganske slick Tiger-visualstyle som jeg er veldig fornøyd med. Så det jeg trenger er et visualstyle som er nogenlunde likt. Skal få lagt opp bilde av det jeg har nå. Minimalistisk og med rene linjer.

 

Hvordan patcher jeg Vista med UX? Har bare funnet XP-versjoner hittil.

 

Lakrits Visual Style (ser fristende ut)

post-82796-1184780058_thumb.jpg

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Add glass effect? Var det å kunne bruke visual styles jeg har lyst til.

Åh, leste resten av informasjonen nå. Er denne like "clean" som UX-patcher da?

9097333[/snapback]

Nei. Du får et eget program på pc'en til å patche og unpatche med. Men det er jo bare å slette det programmet igjen(?) hvis du vil :)

Lenke til kommentar

http://psycob.deviantart.com/gallery/custo...ws/visualstyle/

Det har ikke vært sånn veldig aktivt når det gjelder VS for Vista enda. Skulle ønske at flere enn psycoB blir lei av Aero så det blir noe action. Det, og at Vlite får mulighet for å definere hvor Program files, Documents & Settings og temp skal ligge er det som mangler for at jeg skal jeg vurdere å særiøst vurdere muligheten for å vurdere å kanskje bytte til Vista :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...