Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Pinlig å ikke finne ut selv. Prøvde det programmet som var på de sidene, Iconphile (eller noe i den duren), men det så ikke ut som det virket. ekstraktet det .cab som den var pakket i, og dobbeltklikket på .exe-filen, men da skjedde det ingenting.

 

Ønsker å benytte meg av et annet icon-set slik som disse, men hvordan ordner man det?

Programmer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrolig stilig Andreas. Det var et utradisjonelt valg av wallpaper.

 

Google er din venn på gadgets. Bare å bla gjennom gallery-et av klokker. Og veldig enig i at den klokka du har valgt passer dårlig med resten. Husk at du kan dra gadgetsene ut av sidebaren hvis du ønsker.

Lenke til kommentar
Utrolig stilig Andreas. Det var et utradisjonelt valg av wallpaper.

 

Google er din venn på gadgets. Bare å bla gjennom gallery-et av klokker. Og veldig enig i at den klokka du har valgt passer dårlig med resten. Husk at du kan dra gadgetsene ut av sidebaren hvis du ønsker.

8992396[/snapback]

 

Takk takk, for vel prøve å søke på google igjen da, men hvis noen vet om noen bra sider, så er det bare å poste :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen kule ting til sidebaren? Eller noen nye, kule klokker, er lei av de som er..

8992339[/snapback]

Binærklokke :p. Valutakalkulator er veldig praktisk, er vel kanskje den gadgeten jeg bruker mest. Kanskje ikke så kult da...

 

Her er skrivebordet mitt med gadgetene. De på side 2 bruker jeg ikke noe særlig.

post-72197-1183593824_thumb.jpg

post-72197-1183593840_thumb.jpg

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Spør kansje litt for vanskelig her, men prøver nå:

Noen som vet hvilket script/plugin man kan bruke for å skaffe info fra WMP11 til samurize(vista seff)?

Advancedmediaplayerinfo.dll funker ikke og mediaplayer.dll vil heller ikke og det samme gjelder audioplayer.dll

 

har søkt litt rundt, men finner ikke noe som kan hjelpe meg :(

 

EDIT:

--To use the media player with Windows Media Player 11, you must select the Samurize Info Plugin in WMP11 from 'View' > 'lugins' > 'Other'

fant dette her

Men vet ikke helt hva det betyr :S

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...