Gå til innhold

The Experience: Nyheten om hvor The eXperience blir er sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg stort, og at det er mer enn bare LAN gjør det bare mer interessant! Jeg er ikke videre kjent i Oslo, men det blir vel også nærmere butikker ol. også?

Må kanskje lage en casebuild eller modde noe til dette LAN-et siden jeg ikke fikk til det sist gang.

Skrevet
Jeg vil råne med golfbil igjen! :(

Valhall blir fett. Blir moro å utforske akkustikken.

8011142[/snapback]

Enig Marley.. Å råne med golfbil var tøft :D

Men, ser frem til et nytt Arrangement fra Hardware-nettverket. Tror det kan bli enda bedre enn HW-LAN06! Alle FørstegangsLAN har alltid noen barnesykdommer, og jeg tror vi lærte mye fra forrige LAN :)

Skrevet
Vallhall har kort avstand til en Kiwi butikk, Narvsen, postkontor, Rema 1000 osv. Det tar 4-5min og gå dit. :)

8007209[/snapback]

For ikke å glemme matbutikken på Ulven som er åpen på Søndager. Velkommen til Oslo folkens :D

Skrevet (endret)

Hehe, nei ikke noe nytt navn :)

Vi kjenner til the eXperience i danmark,

Ja, det vekte oppsikt når vi oppdaget det for 1 månedstid siden, spesiellt siden de hadde samme trykk på X'en. ...Da ble det liv i leiren :)

Men dette er i Danmark og såvidt vi vet var det et en gangs tilfelle.

Så istedet for å gå ny runde på navn og design (sånt tar tid og koster penger vet dere) fant vi ut at dette kunne vi leve med og valgte å fortsette å kjøre vårt eget løp.

De fleste navn er brukt..eller har noen tenkt på. Blir for slitsomt å hopepe og sprette hver gang noen roper "Varsko" :)

Endret av CWH
Skrevet (endret)
Jeg vil råne med golfbil igjen! :(

8011142[/snapback]

Enig Marley.. Å råne med golfbil var tøft :D

8022663[/snapback]

Var vel gøy helt til CWH kjefta dere ned over hele hallen?

8036051[/snapback]

Det var Hylo og Ovin sin ide! Jeg hadde ikkenoe med det å gjøre!

Dessuten er jo Claes så søt at han ikke er langsint på noen. ;)

Endret av Marley
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...