Gå til innhold

Hvor har du sovnet på lan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Oppå eksen min.... konge det ;)

8082829[/snapback]

jeg håper det var FØR det ble eksen din :ermm:

8084210[/snapback]

Det var nok da det ble eksen ;)

8084890[/snapback]

tror nok ikke det var eksen, han bare trudde det også ble det eksen hans etterpå :!:

Endret av NerosMind
Skrevet

Sovna på en madrass som var satt opp for at ikke småunger skulle falle ned å skade seg fra "klatrevegg" på kjøpesenter. Var så trøtt at vi stakk ned der å sov xD mange shnååle blikk vi fikk da :p 2timer senere ble vi vekket av securitas som var passe sur.

andre natta samme lan sov jeg i sacco-sekkene sammen med det som ble kjæresten. var koselig å ha 2vakter som passet på at vi ikke ble forstyrret ;D

Skrevet

Private lan: Seng, stol, foran dataen (ikke lenge tror jeg), på gulvet, på sofa, under ett bord og under ett klesstativ.. Er vel de jeg kommer på i farta.

TG06: Foran dataen (ikke lenge her heller), på tribuna og på gulvet ikke så langt fra hovedinngangen.

Alt har vært ganske ubehagelig, bortsett fra seng, stol og sofa. : )

• 2 uker senere...
Skrevet

hm.. har sovnet på ganske mange rare steder egentlig. Men det rareste stedet var vel bak sofaen til en venn av meg.. Han har sånn fin hjørnesofa. Og selfølgelig fikk jeg plass baki der. :)

Skrevet

hmm. skikklig fjortis lan soving på folk. Er for gammel til slikt. på TG blir det det bobil hehe. andre lan så har man jo bilen eller kjøreavstand hjem,,,, heldigvis.

Skrevet

Sove på pulten er must :p

Tar å legger tastaturet på skjermen hvis man har crt da og puta på pulten. Blir ofte å sove en del sånn siste dagen. Eller noe man ikke finner seg en plass og blir vekket av vaktene fordi man ligger forann en nødutgang :dontgetit:

Skrevet
Eller noe man ikke finner seg en plass og blir vekket av vaktene fordi man ligger forann en nødutgang  :dontgetit:

8305412[/snapback]

Jævla vakter :p

Jeg endte opp på pulten, og klarer derfor ikke å sove mer.. :hrm:

Skrevet (endret)

hvordan man klarer og sovne på do og i dusjen forstår jeg ikke... men, men...

kan ikke skryte av så mange rare steder. men har sovet på tribunen, borda (siste dag på et lan i fredrikstad/sarpsborg. under en trapp, tribune og i stolen og garderoben...

24 timer, null problem så langt. Lurer på hvor jeg sovner i år på tg

8312352[/snapback]

24T er ikke no prob... prøv 4dager. så kan du begynne og skryte ;)

Endret av Yama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...