Gå til innhold

ATI fornyer driverpakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk blåskjerm etter første oppstart... så etter avinstallering av gamle drivere ( noe jeg bør vende meg til) så starter winxp ok, men, får feilmeldingen at den ikke finner MOM.implementation og CLI implementation....

 

Ja, jeg skal googogogogle, men tenkte bare jeg skulle si ifra.... kommer med en edit om d funker i d hele tatt..

 

Edit :Nope, d nye CCC funker ikke for meg, enten feilm.m blåskjerm eller missing file :(

får gå tilbake til 7.1 da :(

 

Har forresten et x800xt AIW og winxp pro

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
hmm.. er 1520x1140 normal oppløsning på skjermer? Jaja, godt mulig.. Hvis skjermen støtter det, vil jeg tro skjermkortdriveren også støtter det??

8000562[/snapback]

Skjermen støtter det, men det har ikke tidligere versjoner av ATI driverene gjort. Det er en av grunnene til at jeg bruker omegadrivers.

 

Men fikk lyst å prøve det nye CCC, men gidder ikke hvis jeg må skifte oppløsning :p

 

 

lastet ned og installert.

 

kan ikke si jeg finner en oppløsning på 1520x1140 i CCC. men hva i all verden bruker den oppløsningen?

8001194[/snapback]

 

Den passer best til skjermen :p

 

Har prøvd alt fra 1280 x 1024 85hz til 2048 x 1536 85hz, jeg synes at 1520 x 1140 er best.

Lenke til kommentar
Vel jeg kjører Radeon Omegadrivers 3.8.330 fram til neste versjon kommer, kommer nok ikke til og gå tilbake til de vanlige før ROD er borte.

Dog litt spent på hvordan det nye CCC ser ut, noen som har et screenshot?

8002540[/snapback]

 

Sjå her du...

 

Edit: blærgh... kommer....

post-100562-1172175322_thumb.jpg

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...