Gå til innhold

Software update making 360 drives quieter?


gitarfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, det vil jo bli på bekostning av ladetider. Noko som personleg ikkje gjer meg noko.

7999277[/snapback]

Ikke nødvendigvis.. Slik jeg forstod det så fikk man muligheten til å sette ned snurrehastigheten når man enten ikke brukte dvd-spilleren eller at det var lite som skulle lastes..

 

Så jeg ser for meg at den da kan bråke som ett uvær når man laster inn spill/brett etc mens den blir like stille som i dashboard når man ikke bruker dvd'en.

 

Altså f.eks 1x snurring mens man spiller og 12x snurring når det skal lastes inn data.

 

Hørtes fortreffelig ut egentlig.

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis.. Slik jeg forstod det så fikk man muligheten til å sette ned snurrehastigheten når man enten ikke brukte dvd-spilleren eller at det var lite som skulle lastes..

7999313[/snapback]

 

Det var slik jeg forsto det og. Det hadde vært knall. Har aldri helt skjønt hvorfor DVD'en går for full pupp hele tiden.

Lenke til kommentar
Snakk om fett da! Håper de også inkluder en "eject" knapp på kontrollen slik at når man har et spill inni konsollen kan man velge mellom "Play Game" eller "Eject Disc", Noen som er enige? ;)

7999316[/snapback]

 

Jupp. Har aldri helt forstått vitsen med det eject-aktige ikonet til venstre på den baren når man ikke kan trykke til venstre for å velge eject.

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis.. Slik jeg forstod det så fikk man muligheten til å sette ned snurrehastigheten når man enten ikke brukte dvd-spilleren eller at det var lite som skulle lastes..

7999313[/snapback]

 

Det var slik jeg forsto det og. Det hadde vært knall. Har aldri helt skjønt hvorfor DVD'en går for full pupp hele tiden.

7999394[/snapback]

Er vel begrensa kor mykje som kan lastas inn på boksen? Så da vil den kjøre rolig og bånn gass i intervall da, vil jo høyrast mykje værre ut. Meiner eg.
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis.. Slik jeg forstod det så fikk man muligheten til å sette ned snurrehastigheten når man enten ikke brukte dvd-spilleren eller at det var lite som skulle lastes..

7999313[/snapback]

 

Det var slik jeg forsto det og. Det hadde vært knall. Har aldri helt skjønt hvorfor DVD'en går for full pupp hele tiden.

7999394[/snapback]

Er vel begrensa kor mykje som kan lastas inn på boksen? Så da vil den kjøre rolig og bånn gass i intervall da, vil jo høyrast mykje værre ut. Meiner eg.

7999497[/snapback]

Vel.. F.eks når man spiller live i Gears så er det vel ingen loading etter matchen er startet. Så da kan den surre rindt i 1x. Du har derimot rett i at det faktisk kan høres værre ut hvis den spinner opp og ned i hastighet hele tiden, men er det så mange spill dette vil være ett problem da?

Lenke til kommentar

Hørte på en podcast om at det er en low-tech fix på lydproblemer på 360 driven, dersom du spiller Bludragon..

 

Du må bare starte spillet, med saven din fra feil DVD, og da Bludragon spør etter riktig DVD, så er den mye mere stille mens du spiller deretter..

 

Har ingen anelse om det virker, men han ene hevdet det, så han startet alltid spillet med feil DVD.. :p

Lenke til kommentar
Snakk om fett da! Håper de også inkluder en "eject" knapp på kontrollen slik at når man har et spill inni konsollen kan man velge mellom "Play Game" eller "Eject Disc", Noen som er enige? ;)

7999316[/snapback]

Tja, det hadde jo ikke vært negativt, men man må jo allikevel bort til konsollen for å skifte disc. Plager meg ikke nevneverdig at jeg ikke kan åpne disctrayen før jeg reiser meg for å bytte spill.

Lenke til kommentar

Min brors konsoll kom hjem fra å ha vært i Tyskland på reperasjon. Etter reperasjonen spinner DVD'n på full rulle under loading og den roer seg til et svært behagelig lydnivå når den ikke loader.

 

Så om dette blir en realitet, kommer jeg til å bli svært glad siden min 360 spinner for harde livet hele tiden :whistle:

Lenke til kommentar
Leste nettop den sjølv.

 

Men, det vil jo bli på bekostning av ladetider. Noko som personleg ikkje gjer meg noko.

 

Men ta f.eks Saints Row. Det spelet opplevde små problem med at av og til forsvant f.eks veien under deg. Det pga begrensninga i dataoverføringa i det optiske drevet. Korleis skal det gå når lesehastigheten går ned?

7999277[/snapback]

 

har det samme problemet, er litt kjedeligt når det skjer, håper de får fiksa det ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...