Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Demo av Teenage Mutant Ninja Turtles (PC)

Recommended Posts

Mutantskilpaddene vender snart tilbake på kino og i spillform. Her er en PC-demo.

[url="http://gamer.no//nyhet/pc/teenage_mutant_ninja_turtles/36738"]Les mer[/url]

Annonse
Noen som opplever noe problem med å kjøre dette? Jeg installerte nettopp demoen og alt jeg får opp er;
"Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet."

Likevel finner jeg det litt pussig, i og med at jeg bruker en administratorkonto, pluss at jeg står oppført som eier av disken som det er installert på. Samme feilen får jeg når jeg krysser av for "Kjør dette programmet som administrator", under avanserte instillinger.

Kun meg som har dette problemet?
(Kjører forøvrig Windows Vista Home Premium)

[quote name='TheGame' date='22/02-2007 : 12:17'](Kjører forøvrig Windows Vista Home Premium)
[right][snapback]7998642[/snapback][/right]
[/quote]

Der tror jeg du har svaret på ditt spørsmål ;)

Når jeg ser stilen tenker jeg det samme som da jeg så filmen for gudene vet hvor mange år siden: "Dette så bedre ut som tegenfilm".

Når man blander skilpaddene med figurer som ser relativt "realistiske" ut, ser det alltid ut som Turtles gjengen har enormt store hoder.... ;)

god minner fra disse ja, lengesiden jeg har hørt fra dem nå :p , laster ned demoen nå så denne må testes

EDIT: demoen var veldig tøff :) så kommer nok til å skaffe meg fullversjonen når den kommer :) Edited by CrypTo2k

[quote name='gunfreak19' date='22/02-2007 : 15:54']jeg greide å sette meg fast etter 1 min jeg, kommer til den tredie mynten og der finner jeg ingen vei å gå
[right][snapback]8000163[/snapback][/right]
[/quote]
satt fast der selv, etter du hopper over de 3 damp-spyttende pipene. Du må greie nå hoppe fra vegg til vegg. tar litt tid men er mulig...rimelig dårlig demo syns jeg.

leif Edited by Deosl