Gå til innhold

Playstation 3 Theme song


Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor må man være fanboy når man ikke liker den?... pass på hva du sier=)

Det går faktisk an å ikke like sånne låter............................................

8006796[/snapback]

 

Kan ikke bestandig passe på hva man sier. Det blir ikke å leve ... forresten så betydde det ikke at alle trengte å like den. Fanboy briller til side eller ikke ;) Og at du føler deg truffet av ordet fanboy er ikke min feil :D

 

Men, nå venter jeg egentlig på at det skal komme en sang om Wii eller xbox360. Hadde sikkert vært like moro.

 

Edit. Leif.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Ikke ork Mgs, det her var da bare morsomt, trenger ikke dra inn at du tror han "er ekstremt xbox360 fan, som i stedet for å spille på sin supre 360 lager en sang om sony og ps3". Er så unødvendig, tåpelig å ta seg nær av det der :p PS3 blir ikke noe dårligere av den sangen der.

 

Teit at jeg bør skrive det, men jeg har ikke 360, ikke wii, men skal ha ps3 ja.

Lenke til kommentar

Fælt med anti-Sony propaganda... er jo mye verre enn anti-360 propaganda. For i motsetning til xbox360 så er jo faktisk ps3 bra ...

 

Er vel flere som hadde trengt en velfortjent ferie da hvertfall, om det bare hadde vært for anti-(insert brand name here) propaganda.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Jeg syns både Ps3 og Xbox360 er veldig skuffende.

Ps3 skuffer mest, for i forhold til hva den koster så yter den ikke så veldig mye mer en xbox 360.

For 2 år siden da var Ps3 SYK men, nå som de har utsatt den litt over et år her i norge, så er den ikke så veldig spenende lenger.

 

Og xboxen herper cd`r.

En kompiss hadde kjøpt en xbox 360.

Så spilte han i ca 2-3 timer på den.

Etter det skrudde han den av, ringte meg og ba meg komme bort og bli med på Gears of war.

Når jeg kom bort var det en PERFEKT ripe rundt heeele cd`n.

Bare fordi han hadde vært så uheldig at den sto oppe en halv cm tjukk ledning :nei:

Men, den leverer bra grafikk i forhold til prisen mener nå jeg, det er hvertfall positivt :)

 

Edit: haha :p glømte og skrive om sangen=P

Den var sånn midt på treet morsom.

Men, dere ps3 fanboysa trenger ikke sutre over at den ikke var noe morsom, bare fordi den var rettet mot ps3.

Det er direkte barnslig :ermm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg er ørlite Sony fanboy, det skal jeg innrømme. Men jeg lo som faen av denne sangen. Genial tekst til tider ^^

 

OMG jeg har sveket mitt land

 

Edit: Hva heter orginalen av den der? Lurer noe fryktelig her jeg sitter.

Veit jeg har hørt'n før :hrm:

 

Snow Patrol? :dontgetit:

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...